Astor schreef:Hah hij speelde in Desparated housewives
Kwijlde helemaal weg
hoe oud zou die zijn
? zal vast tussen 25 en 35 zijn ? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Hah hij speelde in Desparated housewives
Kwijlde helemaal weg
? zal vast tussen 25 en 35 zijn ? Kirsten_S schreef:Ohjahhh nu zie ik het! Heroes en Prison break zijn ook weer gestopt !! Niet leuk !
Volgens mij komt dat omdat die schrijfers staken en niet omdat ze nieuwe scenes moeten maken!
Ik weet het echt niet !
). Of zaten ze hier al in seizoen 2... want volgens mij zitten ze in de VS toch ook pas in 2? of al in 3? Kirsten_S schreef:Astor schreef:Hah hij speelde in Desparated housewives
Kwijlde helemaal weg
hoe oud zou die zijn? zal vast tussen 25 en 35 zijn ?
fallenangel3 schreef:Kirsten_S schreef:Ohjahhh nu zie ik het! Heroes en Prison break zijn ook weer gestopt !! Niet leuk !
Volgens mij komt dat omdat die schrijfers staken en niet omdat ze nieuwe scenes moeten maken!
Ik weet het echt niet !
Hebben ze hier seizoen 1 niet afgemaakt dan? (ik volgde het op de BBC alleen had niet alle afleveringen gezien dus heb de dvd maar gekocht). Of zaten ze hier al in seizoen 2... want volgens mij zitten ze in de VS toch ook pas in 2? of al in 3?
Melanieetjuh schreef:Die onderste is mooi!
haha..
hoe ik niet zo van

fallenangel3 schreef:Melanieetjuh schreef:Die onderste is mooi!
omdat die er halfnaakt staat zekerhaha..
ik vind jesse trouwens een beetje een babyface hebbenhoe ik niet zo van
!
Astor schreef:Haha ja wij zijn echt losgeslagen
stelletje mooie mannen kwijlers
!
fallenangel3 schreef:Nou dames er zijn er vast wel meer! Ik zag trouwens laatst een foto van een model en daarna een foto van zijn zoontje.. ik wil zijn kind!! Echt die ogen.. wacht ik zal het even zoeken!
Kirsten_S schreef:Heeft iedereen de vorige Yes gezien! Niet ?? Shame on you!! Daar stonden namelijk de 12 lekkerste mannen in als kalender! En die van mij stond er natuurrlijk ooook bij!
![]()
Jammer genoeg geen nieuwe foto van hem want ze hadden die van internet geplukt ! Hij wou vast niet mee werken
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:Heeft iedereen de vorige Yes gezien! Niet ?? Shame on you!! Daar stonden namelijk de 12 lekkerste mannen in als kalender! En die van mij stond er natuurrlijk ooook bij!
![]()
Jammer genoeg geen nieuwe foto van hem want ze hadden die van internet geplukt ! Hij wou vast niet mee werken
Dat was toch ook op tv? Of niet?
!

Astor schreef:Heath Ledger is zo schattig
Dit is trouwens wel in zijn jongere jaren

Jane_ schreef:Ik vind hem zo een mietje he..