Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

? ) 
Hackie schreef:(eigelijk als je logisch nadenkt, kan het niet anders met een 20x60 bak of ben ik nu blond? )

Hackie schreef:Hoe vind je me nieuwe ava?
Tis Shrek and Donkey
Shenavallie schreef:Vandaag naar Etten-Leur geweest met m'n broer en Wesley: ik heb nl. de moeder van Maisie weten te traceren!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik kreeg helemaal een brok in m'n keel, toen ik haar een knuffel gaf: ze is zooooooooo lief!!!!!!!!!!![]()
Het is jammer dat ik niet weet hoe ik een foto op Bokt moet zetten, anders had ik haar kunnen laten zien. Het is echt Maisie in het groot!
meisie stond weer bij het hek was dus oppassen dat ze er niet uit ging ze geeft ook helemaal nergens om tikje op billen nee hoor mevr blijft staan beetje roepen en handen wapperen nee hoor mevr blijft staan dus toen maar beetje tussen door gevriemeld om paarden er op te zetten hahahah is wel een mooi paardje trouwens om te zien die maisie
meelen /sanne was best laat thuis van manege en heb nu geen zin meer om weer heen te rijden kom andere keer wel springen kijken 
ATE schreef:meelen /sanne was best laat thuis van manege en heb nu geen zin meer om weer heen te rijden kom andere keer wel springen kijken
Shenavallie schreef:Vandaag naar Etten-Leur geweest met m'n broer en Wesley: ik heb nl. de moeder van Maisie weten te traceren!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik kreeg helemaal een brok in m'n keel, toen ik haar een knuffel gaf: ze is zooooooooo lief!!!!!!!!!!![]()
Het is jammer dat ik niet weet hoe ik een foto op Bokt moet zetten, anders had ik haar kunnen laten zien. Het is echt Maisie in het groot!
. ATE schreef:vandaag eerst les gereden en toen nog rondje zaanse schans met marcel en liquita was leuk heb nu wel beetje zere billen hebben alles gestapt
. LIQUITA schreef:ATE schreef:vandaag eerst les gereden en toen nog rondje zaanse schans met marcel en liquita was leuk heb nu wel beetje zere billen hebben alles gestapt
Yep...was weer een heerlijk ritje!!! Nu snel een keer afspreken om met z'n alle naar het Twiske te gaan.
? ATE schreef:Shenavallie schreef:Vandaag naar Etten-Leur geweest met m'n broer en Wesley: ik heb nl. de moeder van Maisie weten te traceren!!!!!!!!!!!!!!!![]()
en net zo eigenwijs??meisie stond weer bij het hek was dus oppassen dat ze er niet uit ging ze geeft ook helemaal nergens om tikje op billen nee hoor mevr blijft staan beetje roepen en handen wapperen nee hoor mevr blijft staan dus toen maar beetje tussen door gevriemeld om paarden er op te zetten hahahah is wel een mooi paardje trouwens om te zien die maisie
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Vandaag naar Etten-Leur geweest met m'n broer en Wesley: ik heb nl. de moeder van Maisie weten te traceren!!!!!!!!!!!!!!!![]()
LEUK!!!! Je mag de foto's naar mijn toe sturen via Email, dan wil ik ze wel voor je op bokt zetten. Ben namelijk zelf ook heeel nieuwsgierig![]()
.
ATE schreef:meelen /sanne was best laat thuis van manege en heb nu geen zin meer om weer heen te rijden kom andere keer wel springen kijken
?
het was ook weer zo gezellig vanmiddag!!! Ik moet het ook nog even bedenken hoor, of we wel gaan. Morgen zijn we ook weer de hele dag op de manege (wat vervelend nou
). ATE schreef:nou hou je hart dan maarShenavallie vast over 2 jaar hiihihhihhiihih
Shenavallie schreef:Dat is een goed plan! Zal straks Dennis vragen of hij ze op de PC wil zetten
. Hackie schreef:Je heb de smaak te pakken ATE?
ATE schreef:liquita ik heb san gebeld ga morgen ook mee vond ze leuk