Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:35

Je mag toch zo vaak komen op de manege als je wil neem ik aan???

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:37

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 02-02-19 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:39

Pfffff als dat zo is, volgens mij is het zo dat je maar 3 dagen mag rijden en meer niet.... maar ik weet er verder vrij weinig af, van het 'systeem'...

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:40

.

Kiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:41

Kiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:43

Juul en Lied: Wanneer gaan we naar Divoza? Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper! Hyper!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 21:47

Volgende week vrijdagavond?? Go jij! Go jij! Gaan we op tijd voeren en de paarden binnen halen en daarna weg ofsuh?

En we moeten marisca nog bellen he!? Knipoog Nou ja dat kunnen we beter doen als Wizan weer goed loopt denk ik btw...

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-07 23:24

@Rianne: Ik hou mn oren en ogen wel open hoor Tong uitsteken Alleen liggen de kamers helaas in utrecht niet voor het oprapen... Maar kamernet is een hele goede! Ik heb op alles gereageerd wat goed leek, dan mag je langskomen bij ongeveer een vierde daarvan en dan moet je daar ook nog eens worden uitgekozen Tong uitsteken Een heeeeele kleine kans dus Tong uitsteken Maar ik zou gewoon heel veel reageren.

@Juul: Echt leuk dat je zon moduul kan doen!! Ben benieuwd! En het zou idd mooi zijn als het iets met een evenement organiseren te maken heeft Tong uitsteken En je hebt verklapt wie er gewonnen heeft met HNTM!!!!! Nu is het voor mij geen verassing meer!! Maar ik vond Kim ook dom btw. Ik vond alleen Bodil leuk Tong uitsteken

@Magda_90: Je mag elke dag wel op de manege komen en je mag ook elke dag wel met je paard prutsen Tong uitsteken Je mag alleen maar voor 100 euro in de maand, 3x per week rijden. (En volgens mij wordt longeren ook als rijden gezien.) En voor zover ik weet zijn er nog veel paarden vrij, veel paarden hebben maar 1 of 2 leasers, terwijl er 4 per paard kunnen. Kai, Big Ben, Wapper, Jasmijn, Choco, Aranka zou allemaal nog kunnen. Ik geloof dat alleen Jasmijn nog helemaal geen leasers heeft. Maaaar, voor de echte info moet je bij lupi, sence of hatsikidildo wezen Tong uitsteken

@Kiet en Juul: Jaaaa, wanneeer gaan we????? Volgende week vrijdag is 25 mei bedoel je?? Moeten we wel iets van 17.00 weg ofzo, anders heb je maar vet kort daar Tong uitsteken Dan zijn we er rond 6 uur en kan je mooi drie uurtjes winkelen. We kunnen anders ook komende vrijdagmiddag??? Dan ben ik ook vrij Haha!

Nou ga ik lekker slapen!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 07:24

@ lied en kiet: ik ga liever als ik de studiefinanciering ook binnen heb, en die heb ik a.s. vrijdag nog niet... vandaar...en wil wel spulletjes kunnen kopen Haha! heb nog wel loon van vlieland maar moet ook nog wat andere dingen betalen deze en volgende week Knipoog Tong uitsteken dus de 25ste komt mij het beste uit aangezien ik deze vrijdag ook wat anders nog moet doen...!

Als ik met mn ouders naar Divoza ga, gaan we meestal om 6 uur weg en dan zijn we er kwart voor 7, dan heb je ook nog best veel tijd...toch? Want kiet moet voeren op vrijdagmiddag...toch???

En ik heb niks verklapt... de finale is toch al geweest??? No Cheer Had je maar even moeten zeggen dat ik et niet zeggen mocht hoor lydia de pydia Clown Tong uitsteken

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:22

.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 09:28

.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:10

Tong uitsteken Ik heb gister de finale niet gezien....

Maar ik vind 6 uur ook wel goed hoor! Volgende week vrijdag dan maar afspreken?

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:34

Dat is onzin, dat je maar 3u mag rijden. Als je 200 euro in de maand betaalt, mag je 6u in de week rijden. Als je echt geld over hebt, kan je gewoon 400 euro betalen en kan je 12(!) x in de week rijden als jij dat wilt!
Paarden die 'over' zijn weet ik zo niet precies, iig Jasmijn en Toledo zijn nog helemaal 'leeg', die kan je dus voor 12x in de week leasen. Big Ben kan je voor die 2x doen, en verder zijn er nog een paar die voor 1x open zijn (daar zou je ook een combi mee kunnen maken). Als ik straks klaar ben met afstuderen wil ik Aranka ook meer gaan leasen (dus 6x in de week) die is dus niet open Tong uitsteken (nouja, voor 1 nu nog, maar ik zou het heel vriendelijk vinden als je dat niet deed Schijnheilig )

Ik heb trouwens slecht nieuws Verdrietig Karel vond dat zijn hoofdstellen nu bewezen waren en achte het niet nuttig om ze nog verder te testen. Hij heeft straks wel allemaal nieuwe producten die hij getest wil hebben, dus daar zal ik wat voor pushen mochten jullie intresse hebben (halsters, chaps, handschoenen). Sorry dames Verdrietig

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:37

Ohkeee, je mag idd wel meer dan 3 uur rijden, maar dan betaal je ook meer Tong uitsteken

Wil jij aranka meer gaan leasen judith??? Haha!

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:38

Ja Schijnheilig Moet alleen een baantje hebben om het te betalen Knipoog Ik wil namenlijk in januari toch echt op zoek naar een eigen paardje en zoals Magda zei, dat leasen is heel mooi om te kijken of je dat red met tijd/geld/etc

JobbeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 10:39

Tsjong.. voor dat geld kun je makkelijk zat een eigen paard hebben!!!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:39

Ja, dat is waar Lachen Het is een mooi begin! Maar een eigen paard is dan nog goedkoper en mag je vaker rijden Tong uitsteken Dus zou idd snel op zoek naar een eigen dan Knipoog

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:43

Voor 400 euro kan je makkelijk een eigen paard onderhouden, maar met 200 red je dat niet (iig niet als je een binnenbak wilt, wat ik dus wil Knipoog), voordeel van dat leasen is dat je geen onverwachte kosten hebt erg prettig zonder werk!

JobbeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 10:45

Tsja ik heb liever een eigen paard op een pensionstal met een goede buitenbak (wat ik nu heb). Dan een leasepaard met een binnenbak.

Zo vaak komt het nou ook weer niet voor dat ik niet kan rijden ivm het weer. Onze bak is eigenlijk altijd goed.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:46

Dat is weer waar, je kan idd wel eens een keer meer dan 200 kwijt zijn, maarja.. ook wel vaak minder. Het ligt er idd maar net aan. Zowiezo is een eigen paard goedkoper, maar ja.. als je een binnenbak gaat eisen Knipoog Een echt eigen paard is idd wel een hele financiele verantwoordelijkheid voor een net beginnende werker Tong uitsteken

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:48

Bedenk wel dat stalling dichtbij leeuwarden (waar ik woon) gewoon verdraaide duur is. En ik heb iets te vaak bij stallen gestaan waar je gewoonweg niet kan rijden als het een dagje heeft geregend. Als ik 150 reken voor stalling, wil minstends 1x in de 2 weken (liefst elke week) les, hoefsmid, eventueel extra voer, dan zit ik al boven die 200 euro. En dan nog niet eens dierenarts etc voor als er iets mis is. Hoe kom je daar onder? Betaal je gewoon heel weinig aan stalling, of veel mazzel met dierenarts?

JobbeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 10:50

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 10:52

Hitmanhoeve ken ik wel Lachen Mooie stalling, alleen zonder auto voor mij niet te bereiken Verdrietig (stomme bus verbinding!). Hoeveel kost het om daar te staan? Staan geen prijzen op de site Lachen

JobbeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 10:53

JobbeltjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 10:54

Lupi schreef:
Hitmanhoeve ken ik wel Lachen Mooie stalling, alleen zonder auto voor mij niet te bereiken Verdrietig (stomme bus verbinding!). Hoeveel kost het om daar te staan? Staan geen prijzen op de site Lachen

Je hebt PM