Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gaan we op tijd voeren en de paarden binnen halen en daarna weg ofsuh?
Nou ja dat kunnen we beter doen als Wizan weer goed loopt denk ik btw...
Alleen liggen de kamers helaas in utrecht niet voor het oprapen... Maar kamernet is een hele goede! Ik heb op alles gereageerd wat goed leek, dan mag je langskomen bij ongeveer een vierde daarvan en dan moet je daar ook nog eens worden uitgekozen
Een heeeeele kleine kans dus
Maar ik zou gewoon heel veel reageren.
En je hebt verklapt wie er gewonnen heeft met HNTM!!!!! Nu is het voor mij geen verassing meer!! Maar ik vond Kim ook dom btw. Ik vond alleen Bodil leuk
Je mag alleen maar voor 100 euro in de maand, 3x per week rijden. (En volgens mij wordt longeren ook als rijden gezien.) En voor zover ik weet zijn er nog veel paarden vrij, veel paarden hebben maar 1 of 2 leasers, terwijl er 4 per paard kunnen. Kai, Big Ben, Wapper, Jasmijn, Choco, Aranka zou allemaal nog kunnen. Ik geloof dat alleen Jasmijn nog helemaal geen leasers heeft. Maaaar, voor de echte info moet je bij lupi, sence of hatsikidildo wezen 
Dan zijn we er rond 6 uur en kan je mooi drie uurtjes winkelen. We kunnen anders ook komende vrijdagmiddag??? Dan ben ik ook vrij 
heb nog wel loon van vlieland maar moet ook nog wat andere dingen betalen deze en volgende week
dus de 25ste komt mij het beste uit aangezien ik deze vrijdag ook wat anders nog moet doen...!
Had je maar even moeten zeggen dat ik et niet zeggen mocht hoor lydia de pydia
Ik heb gister de finale niet gezien....
(nouja, voor 1 nu nog, maar ik zou het heel vriendelijk vinden als je dat niet deed
)
Karel vond dat zijn hoofdstellen nu bewezen waren en achte het niet nuttig om ze nog verder te testen. Hij heeft straks wel allemaal nieuwe producten die hij getest wil hebben, dus daar zal ik wat voor pushen mochten jullie intresse hebben (halsters, chaps, handschoenen). Sorry dames
Moet alleen een baantje hebben om het te betalen
Ik wil namenlijk in januari toch echt op zoek naar een eigen paardje en zoals Magda zei, dat leasen is heel mooi om te kijken of je dat red met tijd/geld/etc
Het is een mooi begin! Maar een eigen paard is dan nog goedkoper en mag je vaker rijden
Dus zou idd snel op zoek naar een eigen dan
), voordeel van dat leasen is dat je geen onverwachte kosten hebt erg prettig zonder werk!
Een echt eigen paard is idd wel een hele financiele verantwoordelijkheid voor een net beginnende werker

Mooie stalling, alleen zonder auto voor mij niet te bereiken
(stomme bus verbinding!). Hoeveel kost het om daar te staan? Staan geen prijzen op de site
Lupi schreef:Hitmanhoeve ken ik welMooie stalling, alleen zonder auto voor mij niet te bereiken
(stomme bus verbinding!). Hoeveel kost het om daar te staan? Staan geen prijzen op de site