Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mo_van_dijk schreef:Hoi meiden,
Ik ben terug van Bodegraven! Als eerst wilde Teun zijn rug zien. Hij reageerde nauwelijks op zijn vingers in zijn wervelkolom en deed zijn rug goed omhoog toen Teun met de hamer langs zijn bekken ging.
Even op het harde gelongeerd. Hier liep hij heel erg op eieren en wilde eigelijk niet lopen. Op het zand zag het er al een stuk beter uit. Toen wilde Teun hem onder het zadel zien. Opgezadeld en opgestapt. Hij ging zowaar vanuit zichzelf met zijn hoofd naar beneden. Hij was enorm aan het waggelen, maar dat hoort dusGalop wilde hij eerst niet zo. Hij pakte totaal geen grond. Na een paar minuten begon hij fijn te galopperen.
Toen is er een echo gemaakt... Bij 3 van de 4 plekken tussen de wervels was nagenoeg niets meer te zien. Een plek was nog wat opgezet en er zat vocht tussen. Ze hebben bij alle vier de plekken de pees ingespoten. Hij moet nu nog één week op rust, dan 3 weken longeren, dan drie weken rijden en dan moet ik 10 november weer terug!
Ik persoonlijk had hem al afgeschreven..... Nu kan ik dus nog even blijven doorsparen voor een nieuw paard (en nieuwe trailer)![]()
@ Maiken: De tas zit tussen je fleecedeken