Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 14:33

Hihi, ja heeeel stiekem wel hoor Hij heeft ook wel een mooie handtekening moet ik zeggen, alleen moet hij nog wel even wat oefenen op de snelheid voordat hij echt populair is

Myrtje_

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:30

Ik smelt hierr..
Voor de rest, alles goed iedereen..?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 17:23

De vriend is nu 4 bijen in de keuken aan het killen
Verder alles ok, hihi

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 18:43

Whaha. Hier alles prima hoor. Beetje warm wel (nou ja, nu gaat het wel weer), ik word echt zo duf van dit weer! heb alleen maar zin om te slapen. Ik heb vandaag de hele dag niets gedaan, dat komt morgen wel

Net even met m'n vader over "het probleem" gehad. M'n ouders dachten/hoopten dat ik het een beetje had opgegeven en nu echt enthousiast met m'n studie bezig ben. Dat probeer ik ook, maar wil niet zo goed lukken, het blijft steeds weer terugkomen. Ik heb (weer eens) geprobeerd om het hem goed uit te leggen, dat is altijd een beetje moeilijk aangezien m'n ouders niets van paarden/de sport afweten. Maarja, het kwam er op neer dat hij (natuurlijk) ook niet echt weet hoe het zou moeten. Ik wil het er nog een keer met mijn moeder over hebben, die was er nu niet. Het blijft toch wel lastig om het er met hun over te hebben omdat ze dus echt niet weten hoe het allemaal gaat en volgens mij ook een beetje bang zijn dat ik ze wil overhalen om een duur paard voor me te kopen (wat absoluut niet zo is hoor). Maarja...ik weet het gewoon allemaal niet...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 19:30

mustang123 schreef:
Citaat:
Waarom ging je gisteren niet rijden Els?

Omdat ik verkouden was geworden, heb ik zaterdagnacht eigenlijk niet geslapen. Had geen neusdruppels bij me en ik kon haast geen adem krijgen. Dus zondagochtend voelde ik me niet echt lekker. Het idee om dan met een cap op een uur te gaan rijden, met al dat stof, vond ik wat te veel van het goede. Dus in mijn plaats is Marcia op Diana meegegaan.
Aan een kant jammer, aan de andere kant denk ik wel goed dat ik niet heb gereden.
Maar als ik volgend jaar meega, ga ik volop nog meer genieten van het rijden!!

Das wel jammer! , ik werd wakker met hoofdpijn
Toen ben ik maar naar Claudia gelopen voor een Pijnstiller , mijn paracettemolle helpen voor geen hol.
En het hielp teminsten wel erg lang das dat wel erg fijn

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 20:53

Niet zo vreemd dat ik me niet lekker voel, heb flinke koorts
Zo te zien ben ik niet de enige die ziek is?!

Pluutje; wat ene dilemma hea!
Betaalde je ouders de stalling van Leroy wel?
Tsja, misschien kan je een deal met ze maken, maar het is natuurlijk allemaal erg veel geld.
Misschien toch een idee om verschillende trainingsstallen te benaderen?

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:10

Beterschap Scooby!

Abiola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 21:44

Pluutje waarom ga je niet eens met Rob de Heus praten? Die kent een paar handelaren in de buurt en hij reed ook een hele tijd die handelspaarden bij. Misschien dat hij iets voor je weet? Het is altijd lekker als je via via binnen kan komen, toch?

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 09:03

Scooby: ja dat betaalden ze wel, maarja inmiddels ben ik 19 dus is het toch wel logisch dat ze vinden dat ik een beetje zelfstandig moet worden, ik kan niet eeuwig op hun zak blijven teren.

Patty: ja, dat zou misschien een idee zijn! Loopt hij nog op de Hollandsche rond? Wel een beetje raar want ik weet niet of hij mij nog kent, haha. Alleen is er dan weer het vervoersprobleem. Rijbewijs kan ik opzich natuurlijk wel halen maar dan heb ik nog geen auto om in te rijden...

Ik zie op het moment trouwens meer in paarden van anderen rijden dan echt een van mezelf. Als ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen zou dat kwa geld natuurlijk ook weer schelen. Alleen ben ik bang dat wanneer het paard hier in de buurt zou moeten komen te staan dat ik dan toch zelf de stalling moet betalen. Zo jammer dat ik geen Z ben...haha, dan is dat denk ik toch allemaal een stuk makkelijker.

Abiola

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 09:41

Rob is op zondag, maandag en donderdag op de HM. Tsjah, vervoer is lastig natuurlijk, daar kan ik je ook niet echt mee helpen.

Rytir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 09:41

Lavandula schreef:
Halloooo!!
Daar was ik weer heel eventjes, ik ben deze week bijna niet online want ik ben deze week oppas voor het boswachtershuisje en diensthond in het A'damse bos Whoehoe *o/*
Echt heeeeerlijk!! Niemand ziet ons zitten en we zitten tussen de boompjes,bloempjes, en heeel veel beestjes in en lekker wandelen met de hond, ik vermaak me dus prima (zeker met dit weer! ) Het is net of ik op vakantie ben

Gaan we zondag nog naar CHH??

Da's echt een leuk huisje! Met ponykamp doen we wel eens een spnnende tocht om de poel; het huisje (met de bebloede ramen ) is al meer dan eens object van spanning geweest! Is daar trouwens nog steeds de brug dicht/ afgesloten?

@ pluutje, ik heb nog niet je hele verhaal gelezen (druuuuk met tentamens ) maar kun je niet met je ouders regelen dat ze je 'sponsoren'? Mijn ouders betalen p.m de helft en ik de andere helft (al het andere inclu paard heb ik zelf betaald). Ik weet niet hoe druk jou studie is, maar ik red het over het algemeen wel, ondanks dat ik 3 jaar basis bachelor in een jaar (probeer) te proppen en mijn paard op een doe- het- zelf stal staat (dus iedere dag en bijna alles zelf doen). Krijg ook géén studiefinanciering meer maar het is het me echt helemaal waard. Iedere dag na suffe college's of rot tentamens even lekker uitwaaien! Misschien loop ik nu voor jou onzin uit te kramen, maar t is goed bedoeld...

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 10:44

Hihi.
Patty: nee dat snap ik In ieder geval bedankt voor het meedenken!
Rytir: over m'n studie zit ik inderdaad ook wel een beetje in. Ik ben toch ook wel gemotiveerd om dat te halen. Maar aan de andere kant hoef ik natuurlijk niet voor alles een 8 te halen en een beetje vertraging oplopen is ook niet zo'n ramp.

Ik heb het er net met mijn mams over gehad. Even kort samengevat: zij denkt dat ze wel wat willen bijdragen, moet het nog met mijn vader overleggen. Zij denkt dat dat geen probleem zal worden (m'n vader is daar inderdaad meestal wat makkelijker in), maar ik knijp hem toch nog even, haha. Daarmee ben ik er natuurlijk nog niet, maar het is een begin.

Ik zit nu dus te denken om een adv te zetten of mails te sturen en dus te proberen een paard "in bruikleen" te krijgen. Mijn moeder zei ook dat ik eerst maar eens een beetje moet kijken hoe dat dan zou gaan kwa kosten enzo, ik weet zelf ook helemaal niet hoe dat dan allemaal zal gaan.

Dus, het begint er al iets positiever uit te zien....

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:48

ben geslaagd!!! *o/*

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 15:49

alano schreef:
ben geslaagd!!! *o/*

Gefeli

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:50

Gefeliciteerd!

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:50

dank je

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:18

Goed zeg, gefeliciteerd hoor!

alano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:53

dank je

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:15

Nandoman schreef:
Lavandula, heb je ook internet daar? Lijkt me best spannend 's avonds laat zo helemaal alleen in het grote bos..
Ik ga zondag naar CHH, ben er vanaf 13.00 uur.
Jij herkent me wel, toch?

Nee hoor het is helemaal niet eng, ik heb de diensthond van de boswachter bij me, en die heeft ook de politietraining en pakwerk enzo gedaan dus die vertrouw ik blindelings ik hoef maar 1 commando te geven haha
Edit: nee ik heb daar geen internet, ben nu even aan het oppassen dus maar heel kort online (en ja ik heb al afkickverschijnselen hihi)

En natuurlijk herken ik je!! Als je een schreeuw hoort ben ik het (ik zal dit keer wel m'n mond open trekken hihihi)

Pluutje, moest je nog mee rijden naar CHH??

Rytir schreef:
Da's echt een leuk huisje! Met ponykamp doen we wel eens een spnnende tocht om de poel; het huisje (met de bebloede ramen ) is al meer dan eens object van spanning geweest! Is daar trouwens nog steeds de brug dicht/ afgesloten?

Ja he, het is echt zo'n mega schattig huisje!! En lekker privé dus je kan lekker doen en laten wat je wilt, niemand die je ziet of last van je hebt
En de brug is open (wist niet eens dat die was afgesloten...) Maar misschien bedoel je een ander huisje.. ik zit zegmaar vlak waar Tripple X heeft gezeten...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:20

Ik ben gisteren avond trouwens met de hond naar Zandvoort geweest, heerlijk 3 uur uur lang over het strand geslenterd! Was het heerlijk!! Stokjes gooien, schelpjes zoeken en heerlijk naar de zonsondergang gekeken hihihi Alleen een beetje jammer dat het vandaag weer regent.. ik vond die zon wel errug fijn hoor

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:21

Ja, zou fijn zijn! Ik zou misschien met "salema" gaan, maar weet niet hoe en wat. Wie gingen er nou nog meer??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:22

Ik heb geen idee... het maakt mij verder niet uit Maar laat het even weten vóór zaterdag wat je doet of wat je wilt, want dan kan ik daar rekening mee houden..

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 21:14

ik kan niet meer mee naar hoofddorp
sorry sorry sorry
ben nogsteeds niet helemaal lekker
en ben eigelijk beetje te druk
dus ik val af jammergenoeg
@alano gefeliciteerd
wat ga je nu doen?

manic

Re: