Hij heeft ook wel een mooie handtekening moet ik zeggen, alleen moet hij nog wel even wat oefenen op de snelheid voordat hij echt populair is
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hij heeft ook wel een mooie handtekening moet ik zeggen, alleen moet hij nog wel even wat oefenen op de snelheid voordat hij echt populair is

mustang123 schreef:Citaat:Waarom ging je gisteren niet rijden Els?
Omdat ik verkouden was geworden, heb ik zaterdagnacht eigenlijk niet geslapen. Had geen neusdruppels bij me en ik kon haast geen adem krijgen. Dus zondagochtend voelde ik me niet echt lekker. Het idee om dan met een cap op een uur te gaan rijden, met al dat stof, vond ik wat te veel van het goede. Dus in mijn plaats is Marcia op Diana meegegaan.
Aan een kant jammer, aan de andere kant denk ik wel goed dat ik niet heb gereden.
Maar als ik volgend jaar meega, ga ik volop nog meer genieten van het rijden!!

Lavandula schreef:Halloooo!!
Daar was ik weer heel eventjes, ik ben deze week bijna niet online want ik ben deze week oppas voor het boswachtershuisje en diensthond in het A'damse bosWhoehoe *o/*
Echt heeeeerlijk!! Niemand ziet ons zitten en we zitten tussen de boompjes,bloempjes, en heeel veel beestjes inen lekker wandelen met de hond, ik vermaak me dus prima (zeker met dit weer!
) Het is net of ik op vakantie ben
Gaan we zondag nog naar CHH??
) is al meer dan eens object van spanning geweest! Is daar trouwens nog steeds de brug dicht/ afgesloten?
) maar kun je niet met je ouders regelen dat ze je 'sponsoren'? Mijn ouders betalen p.m de helft en ik de andere helft (al het andere inclu paard heb ik zelf betaald). Ik weet niet hoe druk jou studie is, maar ik red het over het algemeen wel, ondanks dat ik 3 jaar basis bachelor in een jaar (probeer) te proppen en mijn paard op een doe- het- zelf stal staat (dus iedere dag en bijna alles zelf doen). Krijg ook géén studiefinanciering meer maar het is het me echt helemaal waard. Iedere dag na suffe college's of rot tentamens even lekker uitwaaien! Misschien loop ik nu voor jou onzin uit te kramen, maar t is goed bedoeld...
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
*o/* alano schreef:ben geslaagd!!!*o/*
Nandoman schreef:Lavandula, heb je ook internet daar? Lijkt me best spannend 's avonds laat zo helemaal alleen in het grote bos..
Ik ga zondag naar CHH, ben er vanaf 13.00 uur.
Jij herkent me wel, toch?
ik hoef maar 1 commando te geven haha

hihi)
(ik zal dit keer wel m'n mond open trekken hihihi)Rytir schreef:Da's echt een leuk huisje! Met ponykamp doen we wel eens een spnnende tocht om de poel; het huisje (met de bebloede ramen ) is al meer dan eens object van spanning geweest! Is daar trouwens nog steeds de brug dicht/ afgesloten?

hihihi Alleen een beetje jammer dat het vandaag weer regent.. ik vond die zon wel errug fijn hoor
Maar laat het even weten vóór zaterdag wat je doet of wat je wilt, want dan kan ik daar rekening mee houden..
ik ga nu de havo doen....