Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
het heeft ook iets met een prullebak te maken, je voelt m ws al aankomen 
Owens_hartje schreef:uhmmm met wie is Erik eigenlijk getrouwd

Heb zooooo'n zin om te winkelen haha
Maar gaat echt te veel geld kosten ben ik bang!!hihihi Serada schreef:Haha nou Mir, het leukste is een rondje maken he...Divoza, Hippo en Mr. Ed![]()
Die Ireen, dat heb jij weer he!! Gelukkig heb je er niks aan overgehouden want dat zou erger geweest zijn zeg. Ik vind het idd wel raar dat je nu iets moet gaan betalen voor de komst van de politie, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Staat de auto nu bij Arjan binnen (in de schuur dan he)?
Voor de strobaal zeg maar. Zit er nu ineens aan te denken, hopen dat jullie er nog langs kunnen met de paarden, haha! Maar dat lukt wel geloof ik!

Reentjuh schreef:Hoi Hoi allemaal,
Zoo, mijn eerste ongelukje met mijn auto heb ik alweer gehad. Ik ben half de plomp ingereden. Zo voor de laan. Maar ik zelf heb gelukkig helemaal niets. Ik maakte net de bocht om de laan op te gaan richting stal en toen zag ik in de verte ineens 2 auto's van de buren aan komen. En ik dacht eerst van nou die kunnen wel opzij bij dat inhammetje van het eerste huis, maar dat deden ze dus niet. Dus toen moest ik achteruit. Op een gegeven moment stond ik weer half op de weg en zij stonden helemaal aan zijkant van het einde van de laan, zodat ik weer naar voren kon en er langs kon. Dus ik de versnelling uit zijn achteruit gehaald en in zijn 1 gezet. Dus ik gaf heel voorzichtig weer gas, maar hij deed niets. Dus ik iets harder gas en ineens vloog die auto achteruit zo de plomp in. Heel vaag hoe het is gebeurd weet ik nog steeds niet, waarschijnlijk is hij niet goed uit zijn achteruit geweest. Maar die pook trek je eruit en om hem weer in zijn achteruit te zetten moet je een knopje indrukken. Dus naar mijn idee stondtie echt niet meer in zijn achteruit. Misschien dat hij in zijn vrij stond, want dat ding doet wel vaker raar met schakelen. En dat ik al net op het randje stond ofzo en door dat kleine beetje gas wat ik gaf, dattie toch iets verder naar achteren is gereden en het loopt daar heel steil af natuurlijk. Toch maar ff dat schakelding na laten kijken, want hij doet wel vaker gek. Sowieso moettie nu ff nagekeken worden denk ik, hihi! Ik Arjan gebeld die heeft hem met zijn kraantje eruit getrokken. En verder heeft die auto ook helemaal niets, geen krassen niets. De radio deed het zelfs nog. Nou die auto eruit gehaald, ik het laantje over gereden om de auto in stal te zetten, komt net de politie eraan met 2 auto's en zwaailichten! Had waarschijnlijk iemand gebeld. Maar heel die voorruit ging ineens gigantisch beslaan van al het vocht en de ventilatie was niet genoeg, dus ik zag niets meer, dus ik het zijraampje open gezet en zo ben ik slingerend over het laantje gereden, haha, dus die politie zal ook wel gedacht hebben die heeft een fles drank op. Dus ik moest ook nog blazen want dat doen ze altijd met ongelukjes, nou ik had natuurlijk niets op, dus dat was goed. Maar ja, toen zeiden ze wel dat ze wat rekenen ervoor omdat ze met sirenes en zwaailichten naar ons toe zijn gekomen, maar wij hadden helemaal niet gebeld, want alles ging vanzelf goed. Dus maar ja, ff kijken hoeveel dat nou weer gaat kosten. Mijn vader zei ook al dat hoef jij toch niet te betalen, jullie hebben niet gebeld. Dus in stal Arjan en zijn pa de auto leeg gehaald van het water. En nu staan er 2 kleine verwarminkjes erin om het te drogen. En hij heeft het stroom er maar ff af gehaald voor de zekerheid. Morgen maar ff kijken of die geen gekke dingen vertoond. Ja, is het daggie wel hoor, Arjan had ook al bijna een botsing vandaag met zijn trekker. Ging ineens iemand voor hem op zijn rem staan voor een oranje stoplicht, maar Arjan heeft met zijn trekker + kieper een wat langere remweg, dus die moest ineens een baan opschuiven. Zo dat was mijn verhaal voor vandaag, haha! Heb nog wel ff de vliegenmaskers van Whis en Froukje eraf gehaald, want dat is niet echt lekker denk met die regen en last van vliegen zullen ze nu ook niet hebben. En ze waren blij toe dat ze eraf gingen geloof ik, ze gingen meteen bij me schuren, haha!