Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 11:47

je neemt je tel niet op trouwens, heb je geen zin meer om met me te praten Tong uitsteken

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:16

Is iedereen op stal nu?? Het is zo rustig hier, hihi!

Tonke, heel veel plezier deze week met Eric. Nog een paar uurtjes en je zult hem weer zien. Flip en Sanne zullen ook wel weer blij zijn. Jammer dat het maar een weekje is. Maar zeg maar zo, beter iets dan helemaal niets! Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:17

En Mir, gezellie dat je ook weer terug bent Haha!

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:23

He die miriam leuk dat je er ook weer bij bent.

Ga zo Eric van 't vliegveld halen. Hij heeft helaas 1 1/2 uur vertraging. Maar goed ik ga niet zeuren want ik ben zo blij dat hij even thuis komt. Al is het maar voor een week. Sanne doet het allemaal niet zo veel maar Flipper wel die loopt me de hele dag al voor de voeten. Hij weet dat er iets gaat gebeuren.

Zo ik ga weer even op teletekst kijken en dan over ongeveer een uur op naar schiphol.

Nou tot horens maar weer.

Liefs Tonke.

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:32

He die Ireen we waren tegelijk aan het typen. Nou je toch hier op bokt zit even een vraagje. Nou Eric naar huis komt wil ik natuurlijk even wat tijd met hem doorbrengen en zoals je weet heb ik deze week ook net de pech dat mijn collega met vakantie is en dat ik hele dagen moet werken. Zou jij Froukje dan in de gaten willen houden voor mij?

Ik denk dat we woensdag wel even naar stal gaan want ik denk dat Eric Froukje ook wel weer even wil zien. Maar donderdag lukt denk niet.

Ik hoor het allemaal nog wel.

Liefs Tonke.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:43

Ja, is goed hoor! Ben er toch elke dag, haha! En zoveel kunnen we toch niet doen. Helemaal als het zo door blijft regenen, zit poetsen er ook niet in als ze zeiknat is. Maar voor de aandacht haal ik d'r af en toe wel ff uit het land. Maar er zou toch een collega een paar dagen van jou overnemen deze week?? Of moet je nu toch wel hele dagen werken?

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:01

Nee zij zou alleen met me ruilen als Eric Donderdag pas naar huis zou komen.

Maar in ieders geval bedankt dat je Froukje voor me in de gaten wil houden.

Ik ga nu maar richting schiphol want ik wordt gek van dat wachten hier.

Liefs Tonke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:21

pffffffffffffft ik ben zenuwachtig! tonke tot zo!

mir, ik kan je niet bereiken, maar ik moet nog even wat opbiechten over je zweep Haha! het heeft ook iets met een prullebak te maken, je voelt m ws al aankomen Haha!

oei! het stortregent hier!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:33

uhmmm met wie is Erik eigenlijk getrouwd Schijnheilig

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:36

hihihi Anique mijn telefoon is leeg en de oplader ligt op de camping Blond

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 15:49

Owens_hartje schreef:
uhmmm met wie is Erik eigenlijk getrouwd Schijnheilig

Hahaha jaah ik las het ook...die Anique Tong uitsteken Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 16:20

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 17:34

Zo ben ik ook weer ff.
Vandaag weer eerste dag werk erop zitten.
Nou het was de zelfde chaos als toen ik vrij kreeg .
Ik loop hij zit.
Me collega ziek pfffffff volgende week heeft ze twee weken vakantie.
Morgen moet ik ff 250 borduringen afhebben.
Nou dat lukt dus nooit.
Maar ja ik denk altijd maar zo heb twee handen en meer niet.

Zo lekker naar stal ff die koeiekop laten lopen.
Zo te zien mag ik me regen pak wel aan doen wahahha
Ook gaat ik morgen weer een stapje minderen met haar medicijne.
nou doei doei xx

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 18:40

Hoi Hoi allemaal,

Zoo, mijn eerste ongelukje met mijn auto heb ik alweer gehad. Ik ben half de plomp ingereden. Zo voor de laan. Maar ik zelf heb gelukkig helemaal niets. Ik maakte net de bocht om de laan op te gaan richting stal en toen zag ik in de verte ineens 2 auto's van de buren aan komen. En ik dacht eerst van nou die kunnen wel opzij bij dat inhammetje van het eerste huis, maar dat deden ze dus niet. Dus toen moest ik achteruit. Op een gegeven moment stond ik weer half op de weg en zij stonden helemaal aan zijkant van het einde van de laan, zodat ik weer naar voren kon en er langs kon. Dus ik de versnelling uit zijn achteruit gehaald en in zijn 1 gezet. Dus ik gaf heel voorzichtig weer gas, maar hij deed niets. Dus ik iets harder gas en ineens vloog die auto achteruit zo de plomp in. Heel vaag hoe het is gebeurd weet ik nog steeds niet, waarschijnlijk is hij niet goed uit zijn achteruit geweest. Maar die pook trek je eruit en om hem weer in zijn achteruit te zetten moet je een knopje indrukken. Dus naar mijn idee stondtie echt niet meer in zijn achteruit. Misschien dat hij in zijn vrij stond, want dat ding doet wel vaker raar met schakelen. En dat ik al net op het randje stond ofzo en door dat kleine beetje gas wat ik gaf, dattie toch iets verder naar achteren is gereden en het loopt daar heel steil af natuurlijk. Toch maar ff dat schakelding na laten kijken, want hij doet wel vaker gek. Sowieso moettie nu ff nagekeken worden denk ik, hihi! Ik Arjan gebeld die heeft hem met zijn kraantje eruit getrokken. En verder heeft die auto ook helemaal niets, geen krassen niets. De radio deed het zelfs nog. Nou die auto eruit gehaald, ik het laantje over gereden om de auto in stal te zetten, komt net de politie eraan met 2 auto's en zwaailichten! Had waarschijnlijk iemand gebeld. Maar heel die voorruit ging ineens gigantisch beslaan van al het vocht en de ventilatie was niet genoeg, dus ik zag niets meer, dus ik het zijraampje open gezet en zo ben ik slingerend over het laantje gereden, haha, dus die politie zal ook wel gedacht hebben die heeft een fles drank op. Dus ik moest ook nog blazen want dat doen ze altijd met ongelukjes, nou ik had natuurlijk niets op, dus dat was goed. Maar ja, toen zeiden ze wel dat ze wat rekenen ervoor omdat ze met sirenes en zwaailichten naar ons toe zijn gekomen, maar wij hadden helemaal niet gebeld, want alles ging vanzelf goed. Dus maar ja, ff kijken hoeveel dat nou weer gaat kosten. Mijn vader zei ook al dat hoef jij toch niet te betalen, jullie hebben niet gebeld. Dus in stal Arjan en zijn pa de auto leeg gehaald van het water. En nu staan er 2 kleine verwarminkjes erin om het te drogen. En hij heeft het stroom er maar ff af gehaald voor de zekerheid. Morgen maar ff kijken of die geen gekke dingen vertoond. Ja, is het daggie wel hoor, Arjan had ook al bijna een botsing vandaag met zijn trekker. Ging ineens iemand voor hem op zijn rem staan voor een oranje stoplicht, maar Arjan heeft met zijn trekker + kieper een wat langere remweg, dus die moest ineens een baan opschuiven. Zo dat was mijn verhaal voor vandaag, haha! Heb nog wel ff de vliegenmaskers van Whis en Froukje eraf gehaald, want dat is niet echt lekker denk met die regen en last van vliegen zullen ze nu ook niet hebben. En ze waren blij toe dat ze eraf gingen geloof ik, ze gingen meteen bij me schuren, haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 18:54

Whahaha die Ireen, wat een verhaal zeg! Maar als ik het goed begrepen heb lag je autootje dus helemaal in het water?
Ik vind je er nuchter onder, ik had denk ik helemaal overstuur geweest hahahaha
Maarja gelukkig dat je niets hebt meid.
En wel raar dat je dan moet gaan betalen enzo, jullie hebben toch niet gebeld? Lijkt me sterk hoor, gewoon niet betalen!

Gaat er morgen of vd week nog iemand naar mr- ed?? Bloos Haha! Heb zooooo'n zin om te winkelen haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:03

vind het een gek verhaal over die onkosten
wel sterkte met slapen vannacht want je gaat er vast van dromen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:03

Haha nou Mir, het leukste is een rondje maken he...Divoza, Hippo en Mr. Ed Tong uitsteken

Die Ireen, dat heb jij weer he!! Gelukkig heb je er niks aan overgehouden want dat zou erger geweest zijn zeg. Ik vind het idd wel raar dat je nu iets moet gaan betalen voor de komst van de politie, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Staat de auto nu bij Arjan binnen (in de schuur dan he)?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:07

whahaha ja dat is helemaal geweldig Haha! Maar gaat echt te veel geld kosten ben ik bang!!hihihi

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:08

Oja Anique_Vaandrig ik sprak vorige week iemand die een fries bij Flurk in het land heeft staan en die beweerde dat Jan haar fries zou beleren voor weinig geld dus misschien kun je er wat mee. Ik heb hem wel eens bezig gezien en hij komt rustig en vriendelijk over en succes als jullie morgen Dakar gaan vangen neem je lieslaarzen mee haha

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:08

Nou de linkerkant lag redelijk onder water. Maar ik was er nog helemaal droog uitgekomen. Maar vervolgens sta ik buiten en begint het keihard te plenzen, dus toen was ik alsnog doorweekt, haha! En de linkerkant onder mijn stoelen lag heel veel water, daar hebben we aardig wat emmers uitgehaald. Maar de radio en alles deed het nog, zelfs mijn elektrische ramen deden het nog, haha, ook de linkerkant. Maar Arjan zei wel dattie aan de goede kant erin heeft gelegen. Want aan de linkerkant van de motorklep zit niet zo heel veel, maar aan de rechtkant zit de accu enzo, dus als dat onder water had gelegen was ik verder van huis geweeset. En ja, ik weet niet zeker of ik het moet betalen, maar geloof het wel, want ze vroegen ook of het adres dat op mijn kenteken stond ook het adres was waar ik nu nog woon. Dus ben benieuwd of ik wat krijg, maar zo hoe zij praatten geloof ik wel hoor. Maar ja, was allang blij dat ik niets had en dat die auto er heel uit was gekomen.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:10

Serada schreef:
Haha nou Mir, het leukste is een rondje maken he...Divoza, Hippo en Mr. Ed Tong uitsteken

Die Ireen, dat heb jij weer he!! Gelukkig heb je er niks aan overgehouden want dat zou erger geweest zijn zeg. Ik vind het idd wel raar dat je nu iets moet gaan betalen voor de komst van de politie, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Staat de auto nu bij Arjan binnen (in de schuur dan he)?

Hij staat bij Thom voor zijn stal Haha! Voor de strobaal zeg maar. Zit er nu ineens aan te denken, hopen dat jullie er nog langs kunnen met de paarden, haha! Maar dat lukt wel geloof ik!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:12

En nu hopen dat het morgenochtend droog is, want nu moet ik weer op mijn brommer naar mijn werk Boos!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:14

Gaat vast wel lukken Ireen en adners: Yus is zoooo goed in springen, hij raakt nooit iets Haha! Knipoog

Morgen wordt het weer slecht weer hoor ik....

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:16

Ow jee dat meen je niet, was vanochtend nou net zo blij dat ik eindelijk een autootje heb met die regen, haha!

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:23

Reentjuh schreef:
Hoi Hoi allemaal,

Zoo, mijn eerste ongelukje met mijn auto heb ik alweer gehad. Ik ben half de plomp ingereden. Zo voor de laan. Maar ik zelf heb gelukkig helemaal niets. Ik maakte net de bocht om de laan op te gaan richting stal en toen zag ik in de verte ineens 2 auto's van de buren aan komen. En ik dacht eerst van nou die kunnen wel opzij bij dat inhammetje van het eerste huis, maar dat deden ze dus niet. Dus toen moest ik achteruit. Op een gegeven moment stond ik weer half op de weg en zij stonden helemaal aan zijkant van het einde van de laan, zodat ik weer naar voren kon en er langs kon. Dus ik de versnelling uit zijn achteruit gehaald en in zijn 1 gezet. Dus ik gaf heel voorzichtig weer gas, maar hij deed niets. Dus ik iets harder gas en ineens vloog die auto achteruit zo de plomp in. Heel vaag hoe het is gebeurd weet ik nog steeds niet, waarschijnlijk is hij niet goed uit zijn achteruit geweest. Maar die pook trek je eruit en om hem weer in zijn achteruit te zetten moet je een knopje indrukken. Dus naar mijn idee stondtie echt niet meer in zijn achteruit. Misschien dat hij in zijn vrij stond, want dat ding doet wel vaker raar met schakelen. En dat ik al net op het randje stond ofzo en door dat kleine beetje gas wat ik gaf, dattie toch iets verder naar achteren is gereden en het loopt daar heel steil af natuurlijk. Toch maar ff dat schakelding na laten kijken, want hij doet wel vaker gek. Sowieso moettie nu ff nagekeken worden denk ik, hihi! Ik Arjan gebeld die heeft hem met zijn kraantje eruit getrokken. En verder heeft die auto ook helemaal niets, geen krassen niets. De radio deed het zelfs nog. Nou die auto eruit gehaald, ik het laantje over gereden om de auto in stal te zetten, komt net de politie eraan met 2 auto's en zwaailichten! Had waarschijnlijk iemand gebeld. Maar heel die voorruit ging ineens gigantisch beslaan van al het vocht en de ventilatie was niet genoeg, dus ik zag niets meer, dus ik het zijraampje open gezet en zo ben ik slingerend over het laantje gereden, haha, dus die politie zal ook wel gedacht hebben die heeft een fles drank op. Dus ik moest ook nog blazen want dat doen ze altijd met ongelukjes, nou ik had natuurlijk niets op, dus dat was goed. Maar ja, toen zeiden ze wel dat ze wat rekenen ervoor omdat ze met sirenes en zwaailichten naar ons toe zijn gekomen, maar wij hadden helemaal niet gebeld, want alles ging vanzelf goed. Dus maar ja, ff kijken hoeveel dat nou weer gaat kosten. Mijn vader zei ook al dat hoef jij toch niet te betalen, jullie hebben niet gebeld. Dus in stal Arjan en zijn pa de auto leeg gehaald van het water. En nu staan er 2 kleine verwarminkjes erin om het te drogen. En hij heeft het stroom er maar ff af gehaald voor de zekerheid. Morgen maar ff kijken of die geen gekke dingen vertoond. Ja, is het daggie wel hoor, Arjan had ook al bijna een botsing vandaag met zijn trekker. Ging ineens iemand voor hem op zijn rem staan voor een oranje stoplicht, maar Arjan heeft met zijn trekker + kieper een wat langere remweg, dus die moest ineens een baan opschuiven. Zo dat was mijn verhaal voor vandaag, haha! Heb nog wel ff de vliegenmaskers van Whis en Froukje eraf gehaald, want dat is niet echt lekker denk met die regen en last van vliegen zullen ze nu ook niet hebben. En ze waren blij toe dat ze eraf gingen geloof ik, ze gingen meteen bij me schuren, haha!

Jeetje Ireen, ben blij dat jij niets hebt. Kusje
Al zal je wel flink geschrokken zijn.
Maar als jij die politie niet hebt gebelt hoef je dat ook zeker niet te betalen.
Het is iets anders als je ze wel zelf had gebeld. Haha!
Zo probeert de staat je weer een poot uit te rukken Bloos
Buiten dat betalen wij ( de hele gemeenschap) voor hun loon, dus laat ze er dan ook maar wat voor doen toch!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Hoop dat je leuke auto'tje er niets van over houd Knipoog