De eigenares heeft 2 paarden en 2 dochtertjes en haar moeder is al wat ouder en ze hebben soms wat tijd tekort door de kinderen enzo. Daarom was ze er over na aan het denken om nog een vz'ster voor 1 dag in de week te nemen.
Dus ze vroeg het aan dat meisje (haar vriendin was er bij). Dat meisje van 11 is een goede maat voor Bandit en die vriendin wilde ook graag verzorgen. Maar zij was te lang, maar ze bleef maar vragen of ze niet toch een xtje mee kon naar Bandit enzo.
Zondag had de eigenares haar voor het eerst meegenomen naar stal met die vriendin. Meisje heeft ff op Bandit gereden en ik hoorde dat ze zo weg kon rijden met hem en niet bang was.
De eigenares heeft die vriendin van dat meisje afgebeld maar die bleef vragen of ze nog een x mee mocht
. Maar die eigenares heeft zoiets van: het heeft toch geen zin want ze is gewoon te lang. En ze heeft gewoon geen tijd om haar een x mee te nemen voor niets eigenlijk.De eigenares twijfelt eigenlijk nog en wil er nog over na denken om nog iemand te nemen (verantwoording enzo). Aan dat meisje die Bandit dus misschien gaat verzorgen heeft ze ook gevraagd om er goed over na te denken. Want ze heeft zoiets van: meestal hebben die jonge meisjes niet genoeg verantwoordelijkheidsgevoel en komen bijv. als het een x slecht weer is niet of als het juist mooi weer is willen ze liever zwemmen met vriendinnen ofzo weet je wel.
Ze neemt haar volgens mij nog een paar x mee. Ze zei dat dat meisje nog niet helemaal goed kon rijden en nog wat dingen moest leren maar omdat ze best jong is kent ze ook geen 'gevaar'. Maar ze kan in principe zo weg rijden met Bandit. Meisje vroeg bijv: 'Mag ik ook met hem naar buiten?' Eigenares heeft gezegt dat het voorlopig niet mag en later missch. een xtje met haar samen. Ze heeft ook gezegd dat Bandit ook de makkelijkste niet is omdat hij er bijv. met mij ook vandoor kan gaan.
Eigenares vertelde ook dat ze helemaal d'r eigen poetskist & borstels enzo bij had
. Ze ging hem ook helemaal knuffelen & kusjes geven
. En ze wil ook niet dat Bandit verpest wordt omdat hij nu juist steeds braver wordt en hij is nog steeds zacht in z'n mond & luistert gelijk naar de hulpen. Als dat meisje gaat trekken & schoppen is dat weg ff kort door de bocht gezegd
.Ze zei ook dat ik gewoon wel altijd voorrang blijf houden op de dagen en altijd extra mag komen. Ze heeft zelfs gezegd dat dat meisje dan niet het stippelsetje mag gebruiken omdat ik het gekocht heb
.Ik ken dat meisje natuurlijk niet dus weet helemaal niet hoe ze is maar aan de ene kant heeft Ban dan wel net wat meer aandacht en het is maar voor 1 dagje. De eigenares zei ook dat ik de 'hoofdverzorgster' blijf
maar aan de andere kant vind niemand het natuurlijk echt leuk dat er nog iemand bij verzorgt naast je zelf. Maar ben ook niet zo dat ik boos ga worden ofzo want het is sowieso nog niet zeker en ik gun Bandit ook meer aandacht & beweging enzo.zooo dat moest ik ff kwijt
(zelfs wanneer dr eigenlijk helemaal geen paard staat zoals nu