Zo en ik ben boos.
Ten eerste ben ik boos op mijn stomme pony die Kimberley gigantisch in de zeik loopt te nemen. Pony is bij mij superbraaf op een paar simpele zijsprongetjes na... Bij Kimberley loopt ze gigantisch te klooien en is hem zelfs flink gepeerd...
Ik dus in de veronderstelling dat Kimberley er makkelijk op kan want ze is toch superbraaf... gaat Flair weer dit soort acties verzinnen...
Ten tweede ben ik boos omdat Inge... ja ik noem haar nu gewoon bij naam. Zich met mijn pony en mijn verzorgster bemoeit. Ze loopt te zwetsen dat Flair toch binnen een maand weer kreupel word plus dat ik haar heb in laten spuiten als een oud omaatje zodat ze weer soepele gewrichtjes heeft voor een maand...
Waar ze het vandaan haalt mag Joost weten want ze heeft mij nooit wat gevraagd. Het enige dat ze continu zei in Flair haar rustperiode was breng dat beest toch weg, ze is zielig en verveelt zich... terwijl Flair vaker buiten de box was dan haar eigen paard. En nu loopt ze mijn verzorgster uit te kafferen omdat het eens 1 keer niet goed ging.. noemt mij WIJF...
(dat wijf moet haar pony zelf doen)
Nou, dat wijf heeft een leven buiten de manege... plus dat wijf moet werken en kan regelmatig niet voor het donker haar ponietje langs de weg stappen. En dat wijf reed zelf ook op deze pony toen ze 14 was... ook toen dezelfde pony 8 maanden boxrust had gehad na een peesblessure...
Op een pony rijden toch meestal kinderen... en dan komt het toch ook weleens voor dat de pony een rodeootje weggeeft. Plus dat ik het feit dat juf Inge niks tegen mij zegt hierover belachelijk vind. Ik ga morgen dus zelf wel even naar haar toe als ik er buiten lestijd ben. Moest dit eerst even opschrijven om af te koelen... anders ga ik straks nog slaan.
In een woord: GATVERDAMME!!
Be coooool