manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 10:38

Stilletjes hier hoor! Ik heb gister mn 2e inenting voor Hep. B gehad, nou wat een pijn! Ik ging eerst nog enthousiast paardrijden, maar dat ging ook niet meer optimaal! Bij de eerste had ik nergens last van, maar dees viel dus een beetje tegen Clown

Al ANTM gekeken? Vond Jade weer vreselijk!! Jammer dat Mollie eruit moest, vond haar wel leuk!
Nu ga ik maar weer eens wat nuttigs doen voor mn geld (heerlijk als je dagdienst hebt en de kids zijn op school Haha! ) Doei!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 10:51

Bah ik heb echt zo'n hekel aan Jade! Zat echt te duimen dat ze eruit moest, maar helaas. Ik vond Mollie ook echt super! Ze had wel iets bijzonders. Die Jade zou ik het liefst persoonlijk neer willen meppen, haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 11:01

ow Auw Thirz! En hoe is je arm nu? nog steeds pijnlijk? Ach gut Sommige prikken voel je idd amper en anderen...

Ja Jade in der blauwe dartel jurkje *tja als ik nou wat meer aanwijzingen kreeg? En ik weet zeker dat als ik nog een take had...Nee maar ze laten egt mijn sléchtste take zien! Rolleyes *
Vind t ook een beetje apart dat Mollie eruit moest. Zo heel veel vond ik Mollie en Brooke ook weer niet schelen qua niveau tog? Vreemd... Ik had Jade er tog egt wel uitgezet met dat gedrag van haar (maargoed wie ben ik Schijnheilig )
Máár Jade was wel in tranen Wow! had ik niet egt verwacht dan weer. Ben benieuwd hoe ze zich nu gaat gedragen in dat huis Clown En of ze Nnenna weer op een briefje gaat schrijven wat ze aan der vriend voor moet lezen Vork *serieus, en Nnenna die dat nog braaf gaat zeggen ook!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:04

Ik moet alleen nog mn 3e hepatitus A+B combi hebben...
Haha en in t voorstukje voor volgende keer is Brooke heel boos op Nnenna!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 11:09

ja idd, ze zal t wel banketstaaf vinden dat die Nnenna én de tel bezet houdt en vreemd doet tegen haar "vriendje" ofzo. Vond ze deze keer al niet zo grappig geloof ik..

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:06

Ik heb gelukkig al mn hep B inetningen al gehad, rot prikjes zijn het!
Ach gut Heej Bianz leuk dat je weer terug bent!
Met mij gaat het redelijk... mn lichaam wil alleen niet meer maar moet eigenlijk nog 6 weekjes.
Officieel ben ik ook sinds gister met verlof, maar zit al 2 weken thuis, kon het niet meer aan om nog te werken dus zat de laatste 2 weekjes in de ziektewet.
We kunnen natuurlijk ook savonds naar voice, alleen hebben we dan niet zoveel licht om te lopen, maar dat is niet zo erg dan laat ik jou voice wel vast houden..... Haha!
O leuk trouwens dat je een verzorg paard heb!
En dan kan je Eldo lekker vaak zien, blijf je trouwens nog wel voor Boris zorgen?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 16:57

Citaat:
14:59 uur Zuidwest Nederland; Op last van de politie rijden er geen treinen tussen: * Roosendaal en Dordrecht, * Roosendaal en Essen, * Roosendaal en Tilburg * Roosendaal en Vlissingen, * Dordrecht en Breda. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Reizigers tussen Rotterdam of Den Haag en Tilburg of Eindhoven kunnen omreizen via Utrecht Centraal.

Kims? moest jij naar school vandaag? Scheve mond Klinkt lekkr drastisch zo...

Phoe Nel, en dan moet je nog 6 weekjes... Ach gut Hopen dat die 6 weken tog vlot voorbij gaan, zonder verdere klachten ofzo Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 17:00

Wat is die politie allemaal aan get doen dan? Pfff wat een gedoe!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 17:08

geen idee:
Citaat:
Station Roosendaal ontruimd vanwege gaslucht

Uitgegeven: 30 januari 2007 15:17

ROOSENDAAL - De politie heeft het station Roosendaal ontruimd nadat een gaslucht was geroken die afkomstig zou zijn van een goederentrein. Door de ontruiming rijden er geen treinen tussen Tilburg en Vlissingen en Dordrecht en Antwerpen.
Dat heeft spoorbeheerder ProRail dinsdag gemeld.

De goederentrein was vanuit de Rotterdamse haven onderweg naar België. Volgens een woordvoerder van ProRail is de brandweer aanwezig om te onderzoeken wat de gaslucht veroorzaakt.

dit dus...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 21:30

Tjonge wat een gedoe....

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:18

Aah, arme Nel Ach gut Nog ff volhouden! Nog even en we kunnen op kraamvisite komen!
Morgen doen Bianz en ik een dagje paarden, eerst naar Nero, dan Nous en Bianz dr nieuwe verzorgpaarden. Echt leuk dat ze op dezelfde stal staan! Wanneer komt Voice Nel? Tong uitsteken

Nou, lekker weer bij die Ns! Nog niets van Kim gehoord, hoop niet dat ze ergens vast zit!
En Kim: Nous heeft die onderste deken al helemaal vies gemaakt he Hamer

Die voorstukjes bij ANTM zijn altijd zo afwijkend van de waarheid...net als dat er iemand flauw ging vallen. Toen ik Tyra zag dacht ik al gelijk: ow, nep Clown Iedereen vet krijsen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:21

Achja Thirz, dekens blijven nooit schoon, die hoop heb ik al opgegeven!

Kijk! Foto van de papa van Sharon!
http://members.lycos.nl/zomerpadhafling ... tarwin.JPG

Vandaag is een vriendin uit Veldhoven hier geweest... ze heeft rijfoto's van mij gemaakt, ik krijg ze morgen!
Ik reed trouwens met mn nieuwste aanwinst! De anky rose Haha!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 22:26

ja hè, dacht ook dat iemand van ANTM zelf onderuit zo gaan.. neehoor Tyra Tong uitsteken en dan ook nog eens nep! Furonda was ook geschrokken, huilen enzo

Hihi, Smeerkees Nous? Vork Maarja, wat moet je nou met een schone deken! Dat kán tog nie?! Knipoog

lekkr hoor, zo'n paarden dagje morgen; Veel plezier! Zal duimen op lekkr weer! Enne wel een verslagje over de paardjes hè Bianz!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 22:29

je foto doet t nie Bar..

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 00:04

Hai! Ja zeker zin in een dagje paarden morgen! Ik heb goed weer besteld Thirz, dus schiet je maar helemaal gek aan foto's van Nero mét mij! (zónder zijn we nl al erg goed in he Knipoog ) En ik zal Nous de smeerpoets morgen eens influisteren welke plekken op de deken ze nog extra smerig kan maken hihi! En Thirz, duim maar dat ze rustig is, want je weet het, ik kom mee he! Goh, dat wordt trouwens nog wat als wij samen in de bak gaan rijden... weet je wel zeker dat je het leuk vindt als ik er ook ben Haha!
Kop op Nel, nog ff volhouden! Goed plan om 's avonds naar Voice te gaan, dan hou ik d'r wel in bedwang Clown Volgende week ergens een avond?
Klinkt weer lekker van die vertragingen zeg, stomme NS! Hoorde ook van een oudere dame dat er binnenkort een paar dagen helemaal geen treinen rijden? Is dat waar?
Kan ook Shaar d'r papa niet zien Bar! Ben benieuwd naar je rijfoto's!
Verslag van de hopelijk-nieuwe verzorgpaarden volgt morgen, wie weet wel met foto's!
Ga nu lekker slapen, Doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 00:07

Citaat:
Klinkt weer lekker van die vertragingen zeg, stomme NS! Hoorde ook van een oudere dame dat er binnenkort een paar dagen helemaal geen treinen rijden? Is dat waar?

Wow!
nou hoopt tog niet!
*denkt* zou wel eens kunnen dat ze t over t weekend heeft, volgens mij heb k daar wel wat overgehoord..

ben benieuwd naar t verslag + foto's! *enne Bianz, je kan EHBO tog? Thirz hoeft zich nergens zorgen over te maken Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 16:11

PLOK!
Kijk je naar de ruit; zie je dit Clown
Afbeelding
Ook goede morgen duif! Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 18:12

Anne_87 schreef:
je foto doet t nie Bar..

Zie t Boos!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 19:57

Citaat:
Wanneer: zaterdag 3 t/m zondag 11 februari

Oorzaak: werk aan het spoor

Gevolgen: er rijden geen treinen:
de Intercity Amsterdam Centraal-Vlssingen rijdt niet tussen Roosendaal en Bergen op Zoom en rijdt van Bergen op Zoom naar Vlissingen als stoptrein
de stoptrein Roosendaal-Vlissingen rijdt niet tussen Roosendaal en Bergen op Zoom en rijdt van Bergen op Zoom naar Vlissingen in een gewijzigde dienstregeling

GVD! Bianz, dat vrouwtje had gelijk.. En die week is dus mn tentamen week! Verdrietig *als dat nie zo was, was ik waarsch gwoon nie gegaan... En nu moet ik die woensdag ook om half 9 op school staan! Wow! Boos!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 20:03

hey Doei!

Jeps, ik had die vertraging!
Ik liep naar zo'n NS muts op het station en vroeg hoe lang het ging duren. Ze adviseerde me om een half uurtje te wachten want als het loos alarm was zouden de treinen weer gaan rijden. Geen loos alarm dus. Had ik daar een extra half uur gewacht Rolleyes
Maargoed. Ik ging dus maar richting zuidplein voor de bus naar zierikzee. Keek ik op mn horloge: "oliebol!" ik zou met de metro om 42 over aankomen, en dat is precies de tijd dat de bus weg zou rijden. Ik hyperen in de metro (de bus rijdt maar eens in het uur). Komt er een vieze gast naast me zitten die zei dat ie samen met mij zou uitstappen en een leuke middag met me zou gaan hebben. Ik scheet echt bagger. De metro kwam aan op zuidplein en ik ben keihard richting bus gerend (nu had ik 2 redenen om te rennen Knipoog ) Rijdt de bus nét weg...!!!! DUs ik heftig zwaaien, en jawel, meneer zag het! Haha! Ik helemaal blij, honderd keer dankjewel gezegd en ik kon dus naar zierikzee. TOen hoorden we in de bus dat bus 132 naar goes niet zou rijden vanwege pech, en ik had echt GEEN zin om in us 133 te stappen (die er veel langer over doet) Dus vriendlief maar opgebeld of ie me asjeasjeasjeblieft op wilde komen halen Knipoog

Morgen heb ik een ontzettend belangrijke toets. Het is een carroussel met zn vieren. Als een van ons een onvoldoende haalt of niet op komt dagen, zakken wel allemaal.
En wat denk je? ik stond op met keelpijn, had 38,4 graden koorts om 1 uur vanmiddag en zit ondertussen dik in de 39 graden koorts Scheve mond En ik MOET morgen naar school.
Ik heb nu spierspasmen enzo (erg fijn) en voel me echt doodsberoerd. En dat terwijl ik eigenlijk moet leren. Lekker hoor! Het zit ook allemaal niet mee!

@Anne: artistiek hoor Vork
@ bianz: leuk dat je de sleutel morgen krijgt! weet nog precies hoe dat voelt, heb t 16 september ook meegemaakt. Heerlijk om binnen te stappen en te denken "dit is allemaal van mij!" En trouwens ook hopen dat je t paard mag verzorgen, zal wel gezellie wezen! Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 23:41

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:12

Aah, arme Kims Ach gut , jij hebt ook niet veel geluk met die NS he! En dan ook nog ziek! Heb je heb toch nog kunnen redden voor je toets?
En hoe moet jij dat nou doen volgende week Anne? Met de bus ofzo? Of neem je de auto mee? Wel balen dat je dan net dié week zo vroeg op school moet zijn voor een belangrijk iets!

Ik heb ook nog foto's, maar die komen vanaaf pas! Nous was heel braaf (behalve bij de foto's maken op de b-weg....maar dat was op het eind Clown ), Bianz stond er gewoon versteld van! Nero was wat stouter, maar ook hij deed zn best met als resultaat leuke foto's Lachen En niet te klagen over t weer: heerlijk zonnetje (kan je over vandaag weer niet zeggen...) Ga eens kijken of Nous net zo lief als gister is!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 14:18

Nou voice komt voorlopig nog niet hoor thirz, want dat kost me te veel centjes...
Maar misschien volgend jaar of het jaar daarna....?????

Lekker annemijn, dat wordt ramen zemen....

Is goed bianz, volgende week, ik kan di, woe, do en vrijdagavond. tja maandagavond komt grace anatomy, dat wil ik nooit missen!

Nou de kraamzorg is net langs geweest, alles was goed in mn huis behalve dat we nog geen trapleuning hebben, dus die moet wilco maar even weer tegen de muur aanslaan!
Voor de rest ben ik er helemaal klaar voor, nou de baby nog!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:13

Wat?! rijden de treinen niet volgende week?!
Hoe ga jij dan naar school Anne? met bus 133? Dan doe je 3 uur over de reis naar rotterdam, lekker is dat!

@ nel: Nou, laat de baby dan maar komen! Scheelt weer een hoop gesjouw van de baby Knipoog de aankomende 6 weken zal ie nog veel zwaarder worden! Hopen dat de beeb lekker op tijd komt! (en niet een week te laat ofzo, pfff)

Mijn temperatuur liep vannacht op tot 40,3 graden. Ik heb dus maar besloten niet naar school te gaan. Ik heb het mijn groepje gemeld en die konden het zich goed voorstellen. Zij mochten alsnog de toets maken (met zn drieën) en ze zijn gezakt... Ben ik blij dat ik niet gegaan was, dan was t allemaal voor niks geweest!
Pfff ik ben dat ziek-zijn echt meer dan beu. Het ene moment zit ik dik in de 39 graden, het andere moment heb ik 38,3 ofzo. Ik word gek van die opvliegers! Hopelijk is het zaterdag over, dan kan ik weer naar Nous (ik krijg al afkickverschijnselen Knipoog )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 17:09

Hoi!
Balen dat je je zo ziek voelt Kim, hopelijk knap je snel op.
en fijn dat jullie paardendagje geslaagd was.
Leuke foto's ook Bar van het rijden! Ziet er netjes uit.
Nou Nel, laat maar weten wanneer de baby van plan is te komen, dan kunnen wij ons ook alvast voorbereiden haha.
Trouwens ik deed gister een schokkende ontdekking: een van de lopers op stage van de zomer in Denemarken...blijkt de bondscoach van het Nederlands voltige team te zijn Fijn dat ik dat ook wist.
Nou ik ga weer verder met mn tentamen leren
Doei!