Al ANTM gekeken? Vond Jade weer vreselijk!! Jammer dat Mollie eruit moest, vond haar wel leuk!
Nu ga ik maar weer eens wat nuttigs doen voor mn geld (heerlijk als je dagdienst hebt en de kids zijn op school
) Doei!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Doei!!
Sommige prikken voel je idd amper en anderen...
*tja als ik nou wat meer aanwijzingen kreeg? En ik weet zeker dat als ik nog een take had...Nee maar ze laten egt mijn sléchtste take zien!
*
)
had ik niet egt verwacht dan weer. Ben benieuwd hoe ze zich nu gaat gedragen in dat huis
En of ze Nnenna weer op een briefje gaat schrijven wat ze aan der vriend voor moet lezen
*serieus, en Nnenna die dat nog braaf gaat zeggen ook!
Heej Bianz leuk dat je weer terug bent!
Citaat:14:59 uur Zuidwest Nederland; Op last van de politie rijden er geen treinen tussen: * Roosendaal en Dordrecht, * Roosendaal en Essen, * Roosendaal en Tilburg * Roosendaal en Vlissingen, * Dordrecht en Breda. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Reizigers tussen Rotterdam of Den Haag en Tilburg of Eindhoven kunnen omreizen via Utrecht Centraal.
Klinkt lekkr drastisch zo...
Hopen dat die 6 weken tog vlot voorbij gaan, zonder verdere klachten ofzo
Citaat:Station Roosendaal ontruimd vanwege gaslucht
Uitgegeven: 30 januari 2007 15:17
ROOSENDAAL - De politie heeft het station Roosendaal ontruimd nadat een gaslucht was geroken die afkomstig zou zijn van een goederentrein. Door de ontruiming rijden er geen treinen tussen Tilburg en Vlissingen en Dordrecht en Antwerpen.
Dat heeft spoorbeheerder ProRail dinsdag gemeld.
De goederentrein was vanuit de Rotterdamse haven onderweg naar België. Volgens een woordvoerder van ProRail is de brandweer aanwezig om te onderzoeken wat de gaslucht veroorzaakt.
Nog ff volhouden! Nog even en we kunnen op kraamvisite komen!
Iedereen vet krijsen!
!
en dan ook nog eens nep! Furonda was ook geschrokken, huilen enzo
Maarja, wat moet je nou met een schone deken! Dat kán tog nie?!
) En ik zal Nous de smeerpoets morgen eens influisteren welke plekken op de deken ze nog extra smerig kan maken hihi! En Thirz, duim maar dat ze rustig is, want je weet het, ik kom mee he! Goh, dat wordt trouwens nog wat als wij samen in de bak gaan rijden... weet je wel zeker dat je het leuk vindt als ik er ook ben
Volgende week ergens een avond? Citaat:Klinkt weer lekker van die vertragingen zeg, stomme NS! Hoorde ook van een oudere dame dat er binnenkort een paar dagen helemaal geen treinen rijden? Is dat waar?

Anne_87 schreef:je foto doet t nie Bar..
! Citaat:Wanneer: zaterdag 3 t/m zondag 11 februari
Oorzaak: werk aan het spoor
Gevolgen: er rijden geen treinen:
de Intercity Amsterdam Centraal-Vlssingen rijdt niet tussen Roosendaal en Bergen op Zoom en rijdt van Bergen op Zoom naar Vlissingen als stoptrein
de stoptrein Roosendaal-Vlissingen rijdt niet tussen Roosendaal en Bergen op Zoom en rijdt van Bergen op Zoom naar Vlissingen in een gewijzigde dienstregeling
*als dat nie zo was, was ik waarsch gwoon nie gegaan... En nu moet ik die woensdag ook om half 9 op school staan!
) Rijdt de bus nét weg...!!!! DUs ik heftig zwaaien, en jawel, meneer zag het!
Ik helemaal blij, honderd keer dankjewel gezegd en ik kon dus naar zierikzee. TOen hoorden we in de bus dat bus 132 naar goes niet zou rijden vanwege pech, en ik had echt GEEN zin om in us 133 te stappen (die er veel langer over doet) Dus vriendlief maar opgebeld of ie me asjeasjeasjeblieft op wilde komen halen 
En ik MOET morgen naar school.
, jij hebt ook niet veel geluk met die NS he! En dan ook nog ziek! Heb je heb toch nog kunnen redden voor je toets?
), Bianz stond er gewoon versteld van! Nero was wat stouter, maar ook hij deed zn best met als resultaat leuke foto's
En niet te klagen over t weer: heerlijk zonnetje (kan je over vandaag weer niet zeggen...) Ga eens kijken of Nous net zo lief als gister is!
de aankomende 6 weken zal ie nog veel zwaarder worden! Hopen dat de beeb lekker op tijd komt! (en niet een week te laat ofzo, pfff)
)