Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 18:17

Als je vertrouwen in haar hebt dan kan je die gekke dingen ook aan denk.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 19:20

ja, zo is dat.....als je hoopt op helemaal geen onverwachte bewegingen dan was een hobbelpaard misschien de beste oplossing geweest.... ze is een schatje dat zie je zo.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 19:50

peetorlan schreef:
Een hele fijne vakantie jet.
En wij letten wel op Warenko.

Nou lin was ook eindelijk aan gekomen op plaats van bestemming.
Om zes uur vanavond was ze er met een hoop tegen slag.
Bij elkaar 6 uur stil staande file gehad.
Net voor de grens van Luxemburg s'nachts schoten er twee vossen over.
Dus de nieuwe benz van dave zit voor in elkaar.
Vanaf daar konden ze enkel maar 100 rijden en in de bergen wilde de auto het haast niet meer trekken.
In Barselona ging het bijna weer fout.
En toen waren ze er eindelijk helemaal moe en verrot.
Ze krijgen nu een andere auto en die van hun moet helemaal gemaakt worden.
Maar ja zelf zijn ze heel huids aangekomen.
Nou lin mocht je dit lezen whahaha(internet cafe) vanaf nu viava la spanja

Hay lieve Peet, jah we hebben een zware rit gehad. Nog nooit in al die jaren is het zo beroerd geweest. Helaas bleef het niet bij deze dag want de maandag zat ook al tegen met het wegbrengen van de auto en het ophalen van een leenauto. We hebben vanaf s´ochtends 11 uur tot s´middags 5 uur moeten wachten totdat de verzekering alles rond had Uiteindelijk hebben we een auto meegekregen waar Dave amper zijn benen in kwijt kan (er was niks anders meer). Maar goed, wel heel veel zon (35 gr.) en veel zwemmen in de Middelllandse Zee. Ik lees hier dat alles goed gaat met het paardje van Val, gelukkig maar

Als onze auto volgende week niet gemaakt is, kunnen we niet naar Marieke toe Het ligt achter Barcelona (150 km)en dat is niet te doen in de auto die we nu hebben. Mocht onze auto eerder klaar zijn, gaan we wel en ik maak dan leuke foto´s Anous Zooh ik ga weer verder met luieren en niksdoen...enne Peet, kusjes aan mijn mannen en aan die van jou natuurlijk....tot gauw allemaal doeiiiii

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 21:53

Citaat:

Hay lieve Peet, jah we hebben een zware rit gehad. Nog nooit in al die jaren is het zo beroerd geweest. Helaas bleef het niet bij deze dag want de maandag zat ook al tegen met het wegbrengen van de auto en het ophalen van een leenauto. We hebben vanaf s´ochtends 11 uur tot s´middags 5 uur moeten wachten totdat de verzekering alles rond had Uiteindelijk hebben we een auto meegekregen waar Dave amper zijn benen in kwijt kan (er was niks anders meer). Maar goed, wel heel veel zon (35 gr.) en veel zwemmen in de Middelllandse Zee. Ik lees hier dat alles goed gaat met het paardje van Val, gelukkig maar

Als onze auto volgende week niet gemaakt is, kunnen we niet naar Marieke toe Het ligt achter Barcelona (150 km)en dat is niet te doen in de auto die we nu hebben. Mocht onze auto eerder klaar zijn, gaan we wel en ik maak dan leuke foto´s Anous Zooh ik ga weer verder met luieren en niksdoen...enne Peet, kusjes aan mijn mannen en aan die van jou natuurlijk....tot gauw allemaal doeiiiii

Hoi lieve lin

Heb ik je dus weer gemist omdat ik niet lekker ben.
Heb wel me foon in de buurt gehad hoor hihihi.
Nou meid ik hoop je snel weer te horen.
Dikke kus van ons xxx

Met max en thomas gaat het goed.

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 07:49

Nou, Lin het zit allemaal niet mee!

Op het werk gaat alles prima hoor!! Ik heb heeeeeeeeel veel tijd om te bokken . Ik hoop voor je dat straks alles weer wat mee zit!!

Nog een hele fijne vakantie verder!!

Groetjes

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 08:54

Balen hoor, Lin! Ik hoop dat je verder wel een leuke vakantie hebt!!!

Thuis nog steeds geen internet, dat is wel afzien hoor

Ik ga waarsch na mijn werk langs hypoplaza, kijken voor die uitrij-vliegendeken. Hoop dat het wat is!!
Gaby heeft er gisteren ook eentje gekocht voor Caram, vlakbij haar werk zit een ruitersportzaak (dat zou ik ook wel willen haha)
De kleur is zwart met rose-wit biesje. Ze zou vandaag naar stal toekomen dus ben wel benieuwd of hij past, want het was maar 1 maat.

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 09:15

Hi Binar,
de 3 in 1 beschermers die je zocht, moeten zeker maat Full zijn?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 09:29

Kowloon schreef:
Hi Binar,
de 3 in 1 beschermers die je zocht, moeten zeker maat Full zijn?

Ja, ik denk het wel.
Missch dat Ko ook wel cob past, hij heeft wel vrij dunne beentjes!
Heb jij die Meditex beschermers dan? Ik heb deze nl pas 2e hands gekocht voor de achterbenen, en die zitten hem echt supergoed. Daarom zoek ik deze nu ook voor de voorbenen (en eigenlijk het liefste ook in het blauw, dan heb ik een setje )
Weinig winkels hebben deze beschermers, en de winkel die ze wel verkoopt heeft ze alleen nog maar in het groen

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 16:23

YEAH!!!

na veel zwoegen en zweten en een hoop banketstaaf op allerlei Topics mag ik dan eindelijk in de huiskamer. Lang heb ik zwijmelend naar de discussies moeten kijken met jeukende handen om te reageren en nu kan het en is het weekend .

volgende week kan ik nog de hele week lekker mee kletsen en dan zit ik weer thuis dan kan ik dus alleen in het weekend mee kijken/ praten.

Zie jullie allemaal vanavond

Doeg KIM

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 17:12

Heej Kim!
het wordt nog eens druk hier!

en mijn internet doet het weer.. "voorgoed" volgens de kpn... *o/*

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 20:30

Hoi kim welkom hier hihihi.

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 13:55

Hallo Allemaal!!!!

Anoes en ik zijn gister naar het strand geweest . het was weer heeeeeerlijk. Moskai had er zin in en heeft weer lekker rare fratsen uitgehaald af en toe... en ik ook heb een prullebak kapot gereden bij het bezinestation

maar ik heb wel in die enge vrachtwagen gereden dat vond ik erg stoer

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:04

zeker stoer Kim! Lekker hoor het strand!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 19:20

Ik mocht even de laptop van de buurman lenen

Kim, je hebt goed gereden hoor
Ik vond het echt heerlijk op het strand en in de zee!! Biz was weer de stoere man en durfde wel overal langs
Jammer van die prullenbak, maar ja, hij stond ook wel op een rare plek

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 08:35

Gisteren zijn Val en ik naar het meertje geweest. De paardjes hebben zich keurig gedragen. Biz ging met zadel het water wel in, dus zadel eraf, mijn kleding uit (had m'n bikini aan ) Weer het water in, toen Biz diep genoeg was ben ik erop gesprongen.. wilde Biz niet meer dieper het water in Alleen mijn voeten hebben het water nog geraakt

Was echt wel heerlijk, heb er echt van genoten ondanks de warmte
Ben wel onwijs verbrand op rug en schouders, en de buitenkant van mijn benen zijn ook ietsjes verbrand (heb met korte broek gereden)

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 08:41

Ha Kim, nou ik weet hoe het voelt, want dat heb ik ook gehad... dus wees inderdaad maar blij... nu gooien ze er niet meer af

Joh, ben je toch ook op je benen verbrandt Anous?? Ik dacht gisteren echt van niet!! Nou was inderdaad lekker ik ben met Kola tot aan haar buik erin geweest en mijn schoenen waren drijfnat.... staan nu nog te drogen aangezien Jaco dacht... oh wat zijn ze vies.... ik zal ze is even afspoelen

Nou mensen ik spreek jullie vanavond weer

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 13:41

Hallooooo iedereen!

Ik zit nu even in het internetcafe van kenissen!
gaat alles goed daar bij jullie? Ik heb niet al die bladzijdes terug gelezen hoor!!
Ik las wel even snel dat Val een nieuw paardje heeft!!!! Leuk joh! Gefeliciteerd meid en ik hoop dat je veel plezier met je nieuwe paardje gaat beleven!

Ik mis Yus wel hoor.....Heb nog een buitenritje gemaakt op een paardje van een boer hier, maar met Yus blijft het toch het leukste!

Nou iedereen een dikke kus en tot over een paar weekjes!!!

xxx Mir

vesratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 13:53

hallo iedereen
nou ik kan nou ook meepraten dat is beter dan dat niks kan sturen
maar nou ben ik er eindelijk binnen
nou ik ben er vanaaf weer ga helpen met vernania en vesra
eff doen en ben nou shirley de achtertuin aan het snoeien enzo
had ik eff zin in maarja ik vermaak me hier wel

nou tot vanaaf doei doei

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 14:06

Haai Maaike
Wordt weer een lekkere drukke boel hierzo, gezellig!!
Wel leuk dat er steeds meer stalgenoten zijn die gezellig kunnen meeroddelen

Enneh, Mir, wel l*llig dat je niet ff alle blz hebt gelezen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 16:35

haha nou het wordt zeker druk hier!

vandaag heb ik weer even naar de kliniek gebeld, Marsja heeft de foto's van Evita van vorig jaar nog eens bekeken en hier is dus echt niks op te zien.. moet dus helaas weer terug komen om opnieuw foto's te maken.
Ik zit een beetje te twijfelen wat ik zal doen, of weer terug gaan naar meursing (waar ze dus alle gegevens en uitslagen hebben van Evita van de vorige keren op de kliniek) of naar bodegraven gaan waar ze net iets meer kunnen om onderzoek te doen. iemand ervaring met bodegraven?

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 07:53

ha Ireen,

Ik weet niet of je met Evita verzekerd bent, maar ik ben toen voor een second opinion in Utrecht laten doen bij Urnie, omdat ze daar alle mogelijkheden hebben en alle experts. Dat vergoedde ze bij mij gewoon, dus waarom ga je niet naar Utrecht? (in de vakantieperiode kom je er vaak wel binnen zonder doorverwijzing!!)

Ik heb verder geen ervaringen met Bodegraven dus daar zou ik je niets over kunnen vertellen, maar Utrecht was ik erg tevreden over ondanks de slechte uitkomst!!

Het is maar een idee, je moet zelf maar kijken wat je ermee doet!! Zoiezo zal de dierenarts waar je naartoe gaat de gegevens van vorig jaar opvragen om te bestuderen!

Succes!!

Groetjes

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:03

Ireentjuh schreef:
Ik zit een beetje te twijfelen wat ik zal doen, of weer terug gaan naar meursing (waar ze dus alle gegevens en uitslagen hebben van Evita van de vorige keren op de kliniek) of naar bodegraven gaan waar ze net iets meer kunnen om onderzoek te doen. iemand ervaring met bodegraven?

Caramba is paar jaar geleden ook in Bodegraven geweest. Volgens mij heeft Cabi er verder wel goede ervaringen mee ondanks dat Bodegraven toendertijd Caram wel heeft afgekeurd op meerdere dingen, maar dankzij o.a. Steffi is hij er weer helemaal bovenop gekomen.

Die foto's van Meursing kunnen ze volgens mij ook doorsturen naar Bodegraven, maar dat zou je even moeten navragen bij meursing of Bodegraven.

Denk er nog even over na en volg je intuitie!! Je moet naar toe gaan waar jij je het beste over voelt!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:07

Ik heb vanochtend nog even gebeld en overlegd en ga aanstaande vrijdag toch gewoon weer naar Meursing. Marsja gaat Evita dan onderzoeken (ik wou graag naar Julia, maar Marsja schijnt meer van de beenproblemen te zijn ), mochten we er dan nog steeds niet uitkomen dan moeten we door naar bodegraven of utrecht.
Ik verwacht zelf dat het probleem dit keer wel snel gevonden zal zijn, aangezien ze nu echt duidelijk kreupel loopt en ze een hele vreemde knak in haar been heeft.. dit kan eigenlijk geen klein dingetje zijn.

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:53

Nou succes a.s vrijdag!!

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 16:29

hallo Allemaal!

Vandaag is Steffi geweest. Mos was er behoorlijk aan toe . Hij had vlak achter zijn oren een scheve wervel en drie scheve wervels in zijn rug . Ze heeft alles geprobeerd te kraken en ze heeft acupunctuur gedaan. verder heb ik druppels gekregen voor zijn lever die zou niet 100% zijn.

Ze heeft hem nu helemaal los gekraakt zo ver als ze durft en komt over 6 weken nog een keer langs om te kraken en dan moet het goed zijn. Het zadel lag gelukkig goed . Mos moet nu drie dagen bij komen van de behandeling en dan kan ik weer rijden .

Het advies : Veel galopperen. daar hebben mos en ik geen moeite mee