Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
peetorlan schreef:Een hele fijne vakantie jet.
En wij letten wel op Warenko.![]()
Nou lin was ook eindelijk aan gekomen op plaats van bestemming.
Om zes uur vanavond was ze er met een hoop tegen slag.
Bij elkaar 6 uur stil staande file gehad.![]()
Net voor de grens van Luxemburg s'nachts schoten er twee vossen over.
Dus de nieuwe benz van dave zit voor in elkaar.![]()
Vanaf daar konden ze enkel maar 100 rijden en in de bergen wilde de auto het haast niet meer trekken.
In Barselona ging het bijna weer fout.
En toen waren ze er eindelijk helemaal moe en verrot.![]()
Ze krijgen nu een andere auto en die van hun moet helemaal gemaakt worden.
Maar ja zelf zijn ze heel huids aangekomen.
Nou lin mocht je dit lezen whahaha(internet cafe) vanaf nu viava la spanja
Uiteindelijk hebben we een auto meegekregen waar Dave amper zijn benen in kwijt kan (er was niks anders meer). Maar goed, wel heel veel zon (35 gr.) en veel zwemmen in de Middelllandse Zee. Ik lees hier dat alles goed gaat met het paardje van Val, gelukkig maar
Het ligt achter Barcelona (150 km)en dat is niet te doen in de auto die we nu hebben. Mocht onze auto eerder klaar zijn, gaan we wel en ik maak dan leuke foto´s Anous
Zooh ik ga weer verder met luieren en niksdoen...enne Peet, kusjes aan mijn mannen en aan die van jou natuurlijk....tot gauw allemaal doeiiiii
Citaat:
Hay lieve Peet, jah we hebben een zware rit gehad. Nog nooit in al die jaren is het zo beroerd geweest. Helaas bleef het niet bij deze dag want de maandag zat ook al tegen met het wegbrengen van de auto en het ophalen van een leenauto. We hebben vanaf s´ochtends 11 uur tot s´middags 5 uur moeten wachten totdat de verzekering alles rond hadUiteindelijk hebben we een auto meegekregen waar Dave amper zijn benen in kwijt kan (er was niks anders meer). Maar goed, wel heel veel zon (35 gr.) en veel zwemmen in de Middelllandse Zee. Ik lees hier dat alles goed gaat met het paardje van Val, gelukkig maar
![]()
Als onze auto volgende week niet gemaakt is, kunnen we niet naar Marieke toeHet ligt achter Barcelona (150 km)en dat is niet te doen in de auto die we nu hebben. Mocht onze auto eerder klaar zijn, gaan we wel en ik maak dan leuke foto´s Anous
Zooh ik ga weer verder met luieren en niksdoen...enne Peet, kusjes aan mijn mannen en aan die van jou natuurlijk....tot gauw allemaal doeiiiii
. Ik hoop voor je dat straks alles weer wat mee zit!!
Kowloon schreef:Hi Binar,
de 3 in 1 beschermers die je zocht, moeten zeker maat Full zijn?
)
.

. het was weer heeeeeerlijk. Moskai had er zin in en heeft weer lekker rare fratsen uitgehaald af en toe... en ik ook
heb een prullebak kapot gereden bij het bezinestation

) Weer het water in, toen Biz diep genoeg was ben ik erop gesprongen.. wilde Biz niet meer dieper het water in
Alleen mijn voeten hebben het water nog geraakt

Ireentjuh schreef:Ik zit een beetje te twijfelen wat ik zal doen, of weer terug gaan naar meursing (waar ze dus alle gegevens en uitslagen hebben van Evita van de vorige keren op de kliniek) of naar bodegraven gaan waar ze net iets meer kunnen om onderzoek te doen. iemand ervaring met bodegraven?
), mochten we er dan nog steeds niet uitkomen dan moeten we door naar bodegraven of utrecht.
. Hij had vlak achter zijn oren een scheve wervel en drie scheve wervels in zijn rug
. Ze heeft alles geprobeerd te kraken en ze heeft acupunctuur gedaan. verder heb ik druppels gekregen voor zijn lever die zou niet 100% zijn.
om te kraken en dan moet het goed zijn. Het zadel lag gelukkig goed
. Mos moet nu drie dagen bij komen van de behandeling en dan kan ik weer rijden