Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik had vandaag zelf al een zeeeeerr fanatiek en vrolijk paard
. Manon_S schreef:Izzy had altijd de keus of ze wilde lopen of niet.
Ik dwong haar nooit, hlastertouw ook losjes zodat ze zelf het tempo bepaald en of ze wilde lopen of niet.
In de binnenbak vandaag ook, ze liep af en toe zo snel terwijl ze ook kan denken hee ik heb pijn laat ik is gewoon rustig tempo gaan stappen.
Maar mevrouw had af en toe haast en liep als een gek naar mij toe of gewoon naar de andere kant van de bak.
Als een paard pijn heeft en hij heeft alle ruimte en de keus of hij gaat lopen of niet dan zal die wel gaan stilstaan of rustig aan lopen.
Izzy had ook eigenlijk elke dag als ik de deur van de stal open deed dat ze me zowat weg duwde omdat ze ook mee naar buiten wilde.
Dus ben nu wel blij voor der dat ze nu elke dag een uurtje los in de binnenbak mag.
En als ik op stal ben loop ik dat kleine stukje naar de weg zodat ze lekker buiten kan zijn met het mooie weer en ook kan grazen.
Verder staat ze wel gewoon nog rustig op stal totdat de dierenarts meer erover kan zeggen.
uist beweging geven, maar je kan je er lelijk op verkijken als je denkt
.
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Dit paardje heet Cresida. Ik weet niet of dat het paardje is wat Emma heeft gereden.
Jaaaa dat is die! Want ze zei nog dat ze binnenkort terug moet naar Sollenburg.
Maar toen jullie weggingen was ze stabiel of nog steeds niet heel goed?
Kirsten_S schreef:Manon_S schreef:Ik zeg ook niet dat ze GEEN pijn heeft. Dat zei ik in mijn 1e berichtje al.
Je weet als mens nooit zeker of een dier geen pijn heeft. Het zijn altijd maar schattingen.
Okee sorry dan begreep ik dat verkeerd, ik dacht namelijk dat je daarom ging lopen.
daag!