Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:Hoe kun je dat oordelen vanaf een computer? Dat Xander zn dag niet had..? Je was er verder niet bij niks
Sabinee__ schreef:Alleen zonde om het risico te lopen van verlies punten + geld dat het je kost
Pebbs schreef:ja tuurlijk dat is wel zo.. maar zoals ie gister liep ga ik niet eens op wedstrijd.. want dan sta ik gewoon voor banketstaaf zo slecht dat ie liep. kon er helemaal niets mee.. hield z'n rug helemaal vast. ik kon op geen enkele manier zitten.. zelfs met lichtrijden werd ik het zadel uitgeknald. hij bleef maar boven in lopen en z'n rug totaal niet willen ontspannen.. en niet vooruit willen. hij heeft zelfs gebokt toen ik hem een tikje gaf dat ie door moest lopen.. nou bokken doet ie echt NOOOIIITTT...
hijs gewoon niet happy en dat merk je aan alles.. en ik wil hem niet vooruit moeten slaan..

Pebbs schreef:nee de dag ervoor heb ik gewoon normaal gereden.. maar toen was ie heel sterkk maar had ik nog wel momenten dat het goed ging.. toen was Nadine nog mee
Sabinee__ schreef:Het was een gevoel dat op mij over kwam, dat veel dingen die ik zei raar of apart gevonden worden.
Onder andere over de cupcakes, die drie weken vrij, en nu ben ik weer dramatisch over xander.
Maar laat verder maar, het zal aan mij liggen. Sorry.