Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CharlyBrown schreef:Haha! Ging hij echt staan hupsen? Doet hij dat normaal niwt bij nieuwe paarden? Die chef is ook een gek figuur! En komt chef dan morgen op het journaal met z'n interview??
Awww, als jullie zo over chef vertellen, dan mis ik hem wel hoor! Kan niet wachten tot dat ik weer elke dag dat eigenwijze knappe koppie kan zien!!
Serada schreef:Nou inderdaad Fieke, dat zal wel vreemd voor je zijn. Natuurlijk hou ik me nog steeds aanbevolen om af en toe met je naar Leende te gaan, vind ik zelfs heel fijn. Het was ons tweede wereldje daar en dat zal altijd wel zo blijven...
Georgy schreef:Daar zijn we weer met een update van de Kleine Kanjer George Clooney.
Kon niet wachten om jullie op de hoogte te brengen, ben zo ontzettend trots op hem.
Ze gingen vandaag met George zwemmen, ik kon het niet geloven dat George het water in ging, normaal met een plas wil hij er niet in en nu heeft hij vandaag voor het eerst gezwommen.
Hij heeft wel eerst even moeten kijken en met een beetje aanmoediging stond hij in het water even nog om zich heen te kijken voordat hij echt ging zwemmen. De tweede keer ging hij er gelijk in, wie weet wordt het de nieuwe Pietertje van der Hoogenband
Vandaag en morgen is het een klein stukje rechtdoor en vanaf de derde dag moet hij rondjes zwemmen, ben benieuwd hoe hij dat gaat doen, waarschijnlijk wel goed, heb er alle vertrouwen in.