Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:16

Ja het is nog zo onwerkelijk. Het ging juist heel erg goed met hem in Leende, dit hadden we niet kunnen voorzien.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:17

CharlyBrown schreef:
Haha! Ging hij echt staan hupsen? Doet hij dat normaal niwt bij nieuwe paarden? Die chef is ook een gek figuur! En komt chef dan morgen op het journaal met z'n interview?? ;)

Awww, als jullie zo over chef vertellen, dan mis ik hem wel hoor! Kan niet wachten tot dat ik weer elke dag dat eigenwijze knappe koppie kan zien!!

Die man zei dat het echt een buffel was geworden qua bespiering, dus ik denk dat je je lol op kunt met hem Louise :D

Esther28

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:18

Linda, Dave en San, veel sterkte met het grote en onverwachtse verlies van jullie maatje

Dreamday92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:11

Veel sterkte Linda, Dave & Sandy wat zullen jullie hem gaan missen:( jullie kanjer

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 07:06

Wat een droevig bericht! Linda, Dave en Sandy, heel veel sterkte.

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 08:45

Jeetje dat is wel even schrikken! Zo zie je foto's van hem dat hij lekker staat te genieten en zo is het over... Is het voor hem snel gegaan? Hij verdient het niet om lang pijn te hebben.
Heel veel sterkte Linda,Dave en Sandy

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 09:38

Lieve Linda, Dave & Sandy, ook via deze weg wens ik jullie heel veel sterkte met het grote verlies van die lieve schat Thom! Hij heeft een prachtige leven gehad bij jullie, ik vind het ontzettend erg dat jullie zo onverwachts afscheid van hem hebben moeten nemen. Jullie hadden nog zoveel liefde en knuffels voor hem in petto... Liefs!!!

Stef_Rashidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 10:25

Wat een rot bericht zeg!

Linda, Dave en Sandy heel veel sterkte! Y;(

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 12:05

Linda ook van mij heel veel sterkte, ook al hebben we elkaar maar kort meegemaakt, echt een akelig bericht.

daily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 13:24

Jeetje dat is wel even schrikken! Linda, Dave en Sandy heel veel sterkte!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:12

Serada schreef:
Zoals al vele van jullie hebben gehoord, is Thomas vanacht in zijn stal onverwachts overleden. Het nieuws kwam erg hard aan en vanmiddag hebben we in Leende afscheid van hem genomen. Hier nog even een foto van hem zoals we hem allemaal kenden...

Afbeelding

Dag grote vriend, we zullen je ontzettend missen...

Lieve Linda en Dave heel veel liefs van Ruud en mij xxx

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 16:52

Linda, Dave en Sandy heel veel sterkte met dit grote verlies van jullie vriend en maatje

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 17:54

Lin, ik hoorde het vandaag op stal.
Heel veel sterkte met dit verlies :(:)

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:20

Linda, Dave en Sandy, wat een rot bericht, heel veel sterkte met het verlies van julllie grote vriend :(:)

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:24

Daar zijn we weer met een update van de Kleine Kanjer George Clooney.
Kon niet wachten om jullie op de hoogte te brengen, ben zo ontzettend trots op hem.
Ze gingen vandaag met George zwemmen, ik kon het niet geloven dat George het water in ging, normaal met een plas wil hij er niet in en nu heeft hij vandaag voor het eerst gezwommen.
Hij heeft wel eerst even moeten kijken en met een beetje aanmoediging stond hij in het water even nog om zich heen te kijken voordat hij echt ging zwemmen. De tweede keer ging hij er gelijk in, wie weet wordt het de nieuwe Pietertje van der Hoogenband
Vandaag en morgen is het een klein stukje rechtdoor en vanaf de derde dag moet hij rondjes zwemmen, ben benieuwd hoe hij dat gaat doen, waarschijnlijk wel goed, heb er alle vertrouwen in.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:25

Hey Chris, al wat gehoord over George zijn eerste dagje zwemmen?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:00

Allemaal ontzettend bedankt voor al jullie lieve knuffels, smsjes, e-mails, troostende woordjes op Facebook & hier op Bokt. Dat doet ons heel erg goed!

Thomas heeft vermoedelijk in de nacht van 5 op 6 februari een hartaanval gehad gezien het acute karakter en de omstandigheden van de gebeurtenis. Toen Hans de paarden aan het eind van de dag van het land haalde, liep Thomas zoals gewoonlijk als een van de laatste van zijn groep naar stal. Dit ging net als iedere dag en Hans heeft niks raars gezien. In de avond heeft Hans nog zijn laatste controleronde bij de stallen gedaan en heeft hij Thom nog in de stal bij de hooiruif zien staan eten. Ook hier was dus nog niks aan de hand. Vroeg in de ochtend kreeg Hans een telefoontje van een van de jongens dat Thom in de hoek van stal lag en niet meer leefde. Volgens Hans heeft Thomas niet (lang) geleden want er waren geen trappelsporen in het stro wat normaal wel duidelijk te zien als een paard nog flink heeft liggen vechten tegen de pijn. Ik hou me dan ook maar aan deze gedachte vast omdat ik hier niet te veel over na wil denken.

Dave, Sandy en ik zijn zo snel als we konden naar Leende gegaan en daar hebben we afscheid van onze grote vriend genomen. Ik vond het erg moeilijk om hem zo te zien liggen. Ik zag zijn mooie koppie maar zijn ogen waren leeg. Ik herkende ieder plek op zijn lijf, kruintjes op zijn buik of pluimpjes aan zijn oren. Alles aan hem is voor mij zo ontzettend vertrouwd maar niet op deze manier. Ineens sluiten we al die goede jaren op deze wijze af en zoals een aantal van jullie al zeiden, we hadden eigenlijk nog zoveel plannetjes met hem...

We hebben Hans bedankt voor alle goede zorgen. Hij heeft al sinds 2005 ontzettend goed voor onze paarden gezorgd en we zullen dit nooit vergeten! Ik weet zeker dat Lester en Vienna daar nog heel wat jaartjes goed zullen vertoeven.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:12

Dan is de ziel eruit he Lin, als je ze zo ziet liggen...... :(:)
Je had hem nog zo graag jaren gehad, straks bij jullie eigen huisje in ????? en nog af en toe een stapritje met hem gemaakt....

Mocht je over een tijdje, als dit allemaal wat meer een plekje heeft gevonden nog eens in Leende bij Hans willen rondneuzen, gaan we gewoon een dagje gezellig bij Vienna kijken! Zal vreemd zijn volgende week bij haar te gaan kijken en niet even Thom een aai over zijn neus te kunnen geven....

Nogmaals, heel veel sterkte!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:18

Nou inderdaad Fieke, dat zal wel vreemd voor je zijn. Natuurlijk hou ik me nog steeds aanbevolen om af en toe met je naar Leende te gaan, vind ik zelfs heel fijn. Het was ons tweede wereldje daar en dat zal altijd wel zo blijven... ;)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:23

In ieder geval een fijn idee dat hij niet geleden zal hebben. Maakt het niet minder verrot maar verzacht misschien een beetje.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:31

Serada schreef:
Nou inderdaad Fieke, dat zal wel vreemd voor je zijn. Natuurlijk hou ik me nog steeds aanbevolen om af en toe met je naar Leende te gaan, vind ik zelfs heel fijn. Het was ons tweede wereldje daar en dat zal altijd wel zo blijven... ;)

Maken we er gewoon een keer een gezellig dagje uit van met San en Jolan, zoals al de planning was, asl jullie er klaar voor zijn!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 22:26

Georgy schreef:
Daar zijn we weer met een update van de Kleine Kanjer George Clooney.
Kon niet wachten om jullie op de hoogte te brengen, ben zo ontzettend trots op hem.
Ze gingen vandaag met George zwemmen, ik kon het niet geloven dat George het water in ging, normaal met een plas wil hij er niet in en nu heeft hij vandaag voor het eerst gezwommen.
Hij heeft wel eerst even moeten kijken en met een beetje aanmoediging stond hij in het water even nog om zich heen te kijken voordat hij echt ging zwemmen. De tweede keer ging hij er gelijk in, wie weet wordt het de nieuwe Pietertje van der Hoogenband
Vandaag en morgen is het een klein stukje rechtdoor en vanaf de derde dag moet hij rondjes zwemmen, ben benieuwd hoe hij dat gaat doen, waarschijnlijk wel goed, heb er alle vertrouwen in.

Wat super, fijn te horen dat ie het zo goed oppakt. Met zn rondjes zwemmen komt het vast ook helemaal goed.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet in het echt :)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 06:54

Goedemorgen.

Linda wat een mooi stukje heb je over Thomas geschreven en een hele mooie foto van hem hier neer gezet.

Chris wat goed dat George al gaat zwemmen, hebben we nog een paard op stal met een zwemdiploma straks, ben blij voor je.

Zo heerlijk uitgeslapen en lekker rustig aan doen vandaag.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 09:17

spettertjuh schreef:
Zo heerlijk uitgeslapen en lekker rustig aan doen vandaag.

Huh, uitgeslapen? Om 6.54 uur? :O :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 09:31

Ja maar lag er om half tien al in :D