winnitou schreef:Nog even het schone beddengoed op het bed in dan duik ik er denk ik maar lekker vroeg in
dus niet, heb naar de Kerstshow van Karin Bloemen zitten kijken, oh wat heb ik gelachen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mntj schreef:wij hadden gisteren een gewelgige aktie aan de deur van coca cola.
die moie vrachtwagen in de straat en een dame in kesrtpak met hippe kar. we kregen een fles cola en de vraag of we nog lege statiegeld flessen hadden. die waren voor de actie serius request.
vond het een te gekke aktie. helaas hedden we pas boodschappen gedaan dus geen lege flessen en geld mochten ze niet aannemen. uiteindelijk snel nog een fles leeg gemaakt. haha.
leuk gezicht zo'n verlichte vrachtwagen haha.
bij niemand anders in de wijk geweest????
Daarnaast heb ik al zo vaak gehad dat ik de voerders moest vragen of Maisie überhaupt die dag nog wel eten krijgt, omdat ze haar steeds (en nog een paar pony's) overslaan/"vergeten".
Ik hoop echt op korte termijn een betere en meer betaalbare plek voor haar te vinden, want dit slaat werkelijk nergens op!
mntj schreef:ATE schreef:zo dat is in minder dan een jaar een verhoging van 12.50
vergeet de stilzwijgende verhoging niet voor het strooisel.
1 zomer is het terug gerdaaid daarna niet meer...
hier lees ik verkapt dat ik salarisverhoging krijg![]()
![]()
Zal ik meteen m'n collega's ook even vragen of zij nog een plekje weten!
mntj schreef:ATE schreef:zo dat is in minder dan een jaar een verhoging van 12.50
vergeet de stilzwijgende verhoging niet voor het strooisel.
1 zomer is het terug gerdaaid daarna niet meer...
hier lees ik verkapt dat ik salarisverhoging krijg![]()
![]()
Shenavallie schreef:Ik heb net een mailtje naar Diana gestuurd met de vraag hoe het kan dat de kosten gestegen zijn, omdat enerzijds het hooi van eigen land komt en anderzijds je maar 2x per week vlas mag pakken (op dinsdag en vrijdag). Bovendien heb ik een balletje opgegooid of het wellicht een idee is om de pensionklanten erbij te betrekken om erover na te denken hoe de kosten gedrukt kunnen worden, zodat de stalkosten niet steeds onnodig verhoogd hoeven te worden.

Shenavallie schreef:Ik wilde net een heel kwaad berichtje hier plaatsen over het belachelijke bericht van Diana, maar zie dat ATE me al voor geweest is.
Bij deze: ik ga per direct op zoek naar een andere stal, want dit is gewoon geldklopperij! Het hooi komt van eigen land en bovendien krijgen de paarden op een dag zo weinig hooi, dat een konijn nog aan een infuus moet voor ondervoeding (maar wel veel te veel biks geven, terwijl er duidelijk staat dat ze heel weinig hoeft).Daarnaast heb ik al zo vaak gehad dat ik de voerders moest vragen of Maisie überhaupt die dag nog wel eten krijgt, omdat ze haar steeds (en nog een paar pony's) overslaan/"vergeten".
Ik hoop echt op korte termijn een betere en meer betaalbare plek voor haar te vinden, want dit slaat werkelijk nergens op!
![]()
Zo, dat ben ik even kwijt!
xan schreef:Shenavallie schreef:Ik wilde net een heel kwaad berichtje hier plaatsen over het belachelijke bericht van Diana, maar zie dat ATE me al voor geweest is.
Bij deze: ik ga per direct op zoek naar een andere stal, want dit is gewoon geldklopperij! Het hooi komt van eigen land en bovendien krijgen de paarden op een dag zo weinig hooi, dat een konijn nog aan een infuus moet voor ondervoeding (maar wel veel te veel biks geven, terwijl er duidelijk staat dat ze heel weinig hoeft).Daarnaast heb ik al zo vaak gehad dat ik de voerders moest vragen of Maisie überhaupt die dag nog wel eten krijgt, omdat ze haar steeds (en nog een paar pony's) overslaan/"vergeten".
![]()
Zo, dat ben ik even kwijt!
Succes met zoeken.
Ook elders in de omgeving van Veldt zijn de kosten voor stalling omhoog gegaan.

Nicole1995 schreef:xan schreef:Succes met zoeken.
Ook elders in de omgeving van Veldt zijn de kosten voor stalling omhoog gegaan.
Hoe weet je dat dan Xan?Ben je ook op zoek net als Shen?