Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heerlijk!
en ben er heel erg blij mee!! amber2202 schreef:Ik ben ook aant werk..
Lekker hoor vrij zijn!
woensdagmiddag en donderdag de hele dag ben ik lekker vrijheerlijk!
woensdagmiddag ga ik lekker alleen of samen met iemand die een rustig paardje heeft buitenritje maken als het beetje lekker weertje is..
en misschien krijgtie wel vrije dag want hij heeft wel heeeel veel gedaan afgelopen dagen! Arm paard
Chantaltje23 schreef:amber2202 schreef:Ik ben ook aant werk..
Lekker hoor vrij zijn!
woensdagmiddag en donderdag de hele dag ben ik lekker vrijheerlijk!
woensdagmiddag ga ik lekker alleen of samen met iemand die een rustig paardje heeft buitenritje maken als het beetje lekker weertje is..
en misschien krijgtie wel vrije dag want hij heeft wel heeeel veel gedaan afgelopen dagen! Arm paard
is ook wel eens goed voor het paard hahahaha
jij bokt lekker tussen je werk door

hihihi...

Binar schreef:Welkom Danitsja in ons topic, en op stal
zo jullie hebben vandaag wel je best gedaan![]()
ik internet ook wel op werk, maar vooral als ik in de wacht hang bij bank, notaris e.d., of als ik tussendoor eet![]()
Mn baas vind t ook niet erg, zolang ik idd maar m'n werk afheb/krijg![]()
Maar zoals vandaag heb ik weinig erop gezeten, was zo retedruk en moest nog aardig wat zaken afhandelen..
Ik heb weeeeeekkkkkeeeendddd
hahaha..
(hij heb wel dikke pak haar maar gister hadtie ook nergens last van na 2 uur lopen??????????
)
amber2202 schreef:Lekker hoor nous!!!
ik nog anderhalve dag en dan heb ik anderhalve dag vrij en dan nog 1 dag werken en dan pas weekendhahaha..
Ambertje was vandaag beetje stout paardje..![]()
en hij stond na 10min draven en 3 rondjes rechtergallop en daarna 5 min uitstappen gewoon te zweten!![]()
heb m maar ff naderhand in zn box gezet en t leek wel alleen mr erger te worden.. zag gewoon van die druppeltjes wanneer er mist is weet je wel aan de onder/zijkant van zn buik .. en zn borst zeikenat..(hij heb wel dikke pak haar maar gister hadtie ook nergens last van na 2 uur lopen??????????
)
misschien een opvlieger ofzo..