Cassidy schreef:Gefeliciteerd Rieneke...en wat is nu de volgende stap?
Er is geen volgende stap meer..dit was het
, heb alle testen en keuringen gehad! Het is nu voor de volle 100% dat ik per februari ga starten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

San1978 schreef:Kim, jouw lijst kan beter eerst beginnen met de sponsor of hoeft het niet per sé in die volgorde?
San1978 schreef:Mag ik deze dan ook nog aan mijn eigen lijstje toevoegen?? http://link.marktplaats.nl/304299353
Ik wil 'm....
B_a_b_e schreef:@kimmie: wil jij Silver???? wel een beetje het tegenovergestelde van zwart en hengst.....
.KimLittle schreef:San1978 schreef:Kim, jouw lijst kan beter eerst beginnen met de sponsor of hoeft het niet per sé in die volgorde?
Hoho, dit was een quote van Suus d'r lijstje hoor!!
Ik wil alleen Silver en misschien Baby Billy. Oh en Tommy (na training). Oh en Tony (ook na training).
Hmmm... pas maar op, want we moeten straks nog op zoek naar een huwelijkspresentje... hoe groot is jouw achtertuin???
San1978 schreef:Wauw Rien, van harte gefeliciteerd! Super dat het nu voor 100% zekerweten rond is![]()
- Code
Hmmm... pas maar op, want we moeten straks nog op zoek naar een huwelijkspresentje... hoe groot is jouw achtertuin???
Mijn tuin is niet zo groot, maar ik denk dat als Gucci en Hercules hun buik even inhouden s'nachts dit kleine skattie er best nog wel bij kan. Ik ga hem dan sneeuwvlokje noemen, of snowie....![]()
Hahahahaha... KimLittle schreef:B_a_b_e schreef:@kimmie: wil jij Silver???? wel een beetje het tegenovergestelde van zwart en hengst.....
Ja, was ik vergeten op m'n verlanglijstje te zetten: Silver met groom.
Ik val ook alleen op z'n bouw en knuffelgehalte eerlijk gezegd. Als ie pikzwart zou zijn, dan zou ie echt helemaal fantastisch zijn.

goed man! 
).