Jullie kunnen stappen hoor, de stroom staat er weer op
Belin, ik heb heerlijk gegeten en het was super gezellig!
annitavier
Geplaatst: 09-01-10 23:30
Ik zit nu zielig alleen Marco is naar vrienden Zij belde dat hij heel erg ziek was, 41 graden koorts en met hem naar de dokterspost wilde of een van ons op hun zoontje wilde passen
Laatst bijgewerkt door annitavier op 09-01-10 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Nu staat mn electrische dekentje aan (en nee ik ben niet bejaard ) dus ik ga naar bed
_Rijkie_
Geplaatst: 09-01-10 23:50
annitavier schreef:
Ik zit nu zielig alleen Marco is naar vrienden Zij belde dat hij heel erg ziek was, 41 graden koorts en met hem naar de dokterspost wilde of een van ons op hun zoontje wilde passen
oh jeetje....
xveer
Geplaatst: 10-01-10 10:10
Zo morning!
Mensen wat een nacht, eerst hebben ze hier tijdens de stroomstoring (die bij ons tot 1 uur 's nachts duurde :00) constant met zwaailichten langsgereden.. Geen idee wat er aan de hand was, ik dacht echt dat heel lisse geplundert werd!
Toen werd ik ineens wakker van een mega brandlucht, stonden gewoon 5 schuurtjes in de straat achter ons in de fik! brandweer en politie erbij.. Heel fijn al die sirenes om half 6 's nachts. (Alle huizen hebben hier een carport met een schuur eraan) Nou blijkt dat ze in die straat 2 auto's in de fik gestoken hebben en dat er daardoor zo'n mega brand ontstaan is. Paar straten verderop hetzelfde verhaal..
Zal even zoeken of er een persbericht is.. Ben me doodgeschrokken!
Lauraaa_
Geplaatst: 10-01-10 10:17
Bij ons ging om 5 over 1 de stroom pas weer aan! Mijn vader had zo'n radio'tje op batterijen dus die hadden we van zolder gehaald en toen hoorden we dat het eindstation in sassenheim kapot was en dat het nog wel even zou duren en dat er politie, brandweer en ambulance door de straat zouden rijden en als er iets was kon je ze aanhouden. Ik wilde uit, maarja kon dus niet want ik kon niet eens warm douchen !
Zo wat ene gedoe allemaal zeg! Snies en ik hadden al lopen zoeken wat er aan de hand was! Heeft dus toch zn nut om een raiotje met batterijen te hebben hihi
Lauraaa_
Geplaatst: 10-01-10 10:20
Ja, haha! Maar wij konden ook niet bellen of smsen, het hele netwerk lag er bij ons uit. Pas vanaf een uurtje of 11 konden wij weer smsen, maar nog steeds niet bellen.
Dat was super irritant, we konden daardoor ook niemand bellen of even op internet om te kijken wat er aan de hand was.
xveer
Geplaatst: 10-01-10 10:30
Kon je echt helemaal niet bellen Lau? Ik kon wel gewoon smssen enzo, alleen was het netwerk wel overbelast, dus kwam je er niet altijd doorheen.. M'n oom belde telkens met updates
Lauraaa_
Geplaatst: 10-01-10 10:47
Wij konden helemaal niet bellen en smsen, mijn zusje heeft een keer mijn oom aan de telefoon gehad maar dat was 1 minuut en toen werd ze er weer uitgeflikkerd. Na 10 uur/half11 konden we weer een beetje wat maar nog steeds niet erg veel!
Vannacht was de dijk aan de weiland kant zeg echt verschrikkelijk. Hele bergen met sneeuw. Maar dat waren maar stukken, verder was het prima te doen en de waterkant was gister nagenoeg schoon op kleine stukjes na. Maar die bergen sneeuw zijn nu hopelijk wel weggeschoven.
jeetje veer wat een nacht!
lau jammer dat je niet meer mee kon! volgende keer beter
Lauraaa_
Geplaatst: 10-01-10 11:35
echt balen fiek! Ik wilde heel graag, maarja ik kon niet eens douchen!
Lauraaa_
Geplaatst: 10-01-10 11:38
Je moet me trouwens wel even bij praten, wat is er allemaal gebeurd? Ik zie namelijk allemaal reacties op hyves?
_Rijkie_
Geplaatst: 10-01-10 11:40
Lauraaa_ schreef:
Je moet me trouwens wel even bij praten, wat is er allemaal gebeurd? Ik zie namelijk allemaal reacties op hyves?
_Fieke
Geplaatst: 10-01-10 11:42
hahahahahaha als je 10 minuten hebt dan weet je meer.....