Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mireille1970 schreef:Dank je wel...
Ik ga slapen en beter opletten voortaan... (en morgen het stuk lezen)
Sorry...x
Komen jullie al snel naar de winkel kijken?
PS Ik weet niet of jullie dat leuk vinden maar aankomend pinksterweekend zijn er in Velsen Lichte-Tour en Subtop wedstrijden dressuur.
Ik denk dat wij en Sam even gaan kijken, dus als jullie dat ook gezellig vinden...
x

mntj schreef:voor diegene die foto's willen zien er staan er een stel op rona dr hyves.
. Moet nog ff vriendinnetjes worden met Rona denk ik. Ik heb een verzoekje gedaan, hiihii.

LIQUITA schreef:xan schreef:Hi Liquita, hoe ging het bij jou met OJ ????
Heyhey,
Ik vond het helemaal geweldig. O.J. was super braaf en ging overal, na even proberen zonder problemen onder door of over heen. Ik ben echt super blij dat ik dit op O.J. heb mogen doen. Ik ben er nog helemaal hyper van
![]()
.
smuidra schreef:Mireille1970 schreef:Dank je wel...
Ik ga slapen en beter opletten voortaan... (en morgen het stuk lezen)
Sorry...x
Komen jullie al snel naar de winkel kijken?
PS Ik weet niet of jullie dat leuk vinden maar aankomend pinksterweekend zijn er in Velsen Lichte-Tour en Subtop wedstrijden dressuur.
Ik denk dat wij en Sam even gaan kijken, dus als jullie dat ook gezellig vinden...
x
Mireille, ik zit hier in Orlando Florida even naar Bokt te kijken. Zie dat jullie een nieuwe winkel hebben
geopend. Wou jullie even veel geluk wensen hiermee.