De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Yasmine_

Re: De Inislotters van week 1 maken de boel onveilig!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 14:58

hoi hoi :):)
we falen zeker! scheelt ik ben ook heel erg veel weg op het moment.. studenten weken :o

mjin 06 zal ik zo even geven :j

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 15:03

IT'S ALIVEEE :):)

Ooh ja studentenweken :j lijkt het je een beetje leuk? :D
ooh ik ga je even een vraagje pben yaspasje :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:40

eeehm hoi?
is er hier nog ergens leven..?

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 18:34

hoii

sorrysorrysorry. maar ben zo druk met alles en nog wat. opleiding rooft tijd en dat terwijl ik nu nog maar van dinsdag tot vrijdag in de week naar school ga, maar moet 4 okt beginnen met stage en heb maandag gesprek. maar heb alles zwaaronderschat. het is echt veel en heel pittig. nu al. alles is heel gecomplicieerd en ik moet echt even weer in eht schoolritme komen. daarnaast werk ik (vanweekend 2 dagen....) en heb shadow en mascha. ook nog mijn sociale leven en elke 2 uur fiesten. poeh hee ben altijd blij dat ik avonds in bed lig. nee echt ben nu ook al gesloopt, ben zowiezo de laatste tijd erg moe dus ik wil even aan me zelf denken. en daarbij ik ben uitgekeken op de laptop... niet dat ik daar tijd voor heb ofzo, maar als ik tijd heb, zit ik liever bij mascha en shadow langer dan langer op de laptop haha. maar ik type nu heel raar kan me niet concentreren dus ik ga nu ook weer van de laptop af haha.

nee maar nu jullie! een berichtje typen kost maar hoogstens 5 tot 10 minuten. en je kan mij niet wijsmaken dat je dat niet hebt, dan zit je maar minder lang voor de tv of minder lang te chatten op msn of hyves of whatever :)) come on, ik wil even alles weten en blabla haha.

TROUWENS YAS, ik heb een jas gekocht vanmiddag <3 hoe vind je die? :D :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 18:42

AAAAAH eindelijk!!

ik ben er ook niet zoveel..
zit heel veel op msn, lekker kleten met mensen ^^

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 21:03

:# :# :# :# ?

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 13:26

het leeft!! :):)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 14:05

wil niet banketstaaf doen, maar wij 2 alleen :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 06:52

ja maar ik bekeek de positieve kant!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 19:51

ik zou BIJNA zeggen dat ik me zo eenzaam voel...

HINT HINT HINT? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 00:18

:wave:

Ik meld me :P :D

Hoe gaat t met jullie?

Vandaag al vakantie 2011 besloten haha :P. Ga samen met mijn ouders, broertje en mn beste vriendin naar Gran Canaria :D. Zelfde hotel als waar ik 2 jaar geleden ben geweest(http://www.arke.nl/zonvakantie/spanje/c ... an+Agustin))

En ik zit nu in het gips :+. Ben 3 weken geleden geopereerd aan mijn enkel, heb 2,5 week gips gehad waarmee ik niet mag lopen en nu sinds woensdag loopgips. Maandag weer naar school, heb de proefwerkweek gemist dus dat is iets minder :P.

En kan nu niet naar mn pony en tot eind januari niet rijden :(.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 09:28

:# :# :#
Je bent er vroeg bij met boeken? :D Wow, wel vet! Ik moet ook nog steeds bekijken wat ik wil. Gaan jullie trouwens volgend jaar weer naar Ini? Ik twijfel zwaar, ik denk eerlijk gezegd dat vorig jaar een afsluiter is. En ik denk ik, om persoonlijke redenen, dat het beter is dat ik niet meer ga...

Oh ja! je operatie! Arme jij.. Maar word Olina ook nu gereden of heeft ze een laaange winterstop? :D

Hier gaat het ook lekker, opleiding is leeeuk maar zwaar. En ben er maar druk mee, ik ga stoppen met werk, maar heb er wat gezeur dus euh gaat lekker := En met shadow en mascha gaat het ook lekker, ze zijn weer typische bezig. Haflingers he? :D

Maar ik ga ma klaamaken, moet straks werken. brr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:33

Jaa we zijn inderdaad vroeg haha :P.

Ik ben er nog niet over uit of ik naar Ini ga, maar aangezien ik nu de 1e week van mijn vakantie meteen op vakantie ga denk ik van niet, denk niet dat dat kan met de data. En als het wel kan hangt het er vanaf of er nog mensen van ons groepje dit jaar gaan.

Fijn dat je opleiding leuk is :). Inderdaad Haflingers :P.

Olina wordt nu ongeveer 2/3x per week gereden door een goede vriendin van mij die de moeder van Olina ook rijdt, maar dan moet de bak wel redelijk droog zijn :P.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-10 21:09

wow, dit doen we goed. weer een stilte. geheh

Ja ik ga waarschijnlijk deze vakantie werken bij een instelling, dus je moet veel beschikbaar zijn ivb opvang enzo. En het verdient heel lekker (ong 5,- p.u) en ikw il ook nog op vakantie enzo en nog leuke dingen doen. dus ik met even kijken wat ik wil eigenlijk... moeilijk moeilijk moeilijk grr.

Hoebevalt jou schooltje? je doet toch vwo? respect! met je pony erbij. damn echt respect!

Ooh lekker! dat is altijd beter, als er iemand haar al een beetje kent enzo. Lucky you!

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 09:45

aaah leven :):)

klinkt al s een super leuke vakantie!

heb je veel last gehad van je enkel na de operatie?
flink balen dat je niet naar paardje kan!

ik weet zelf ook nog niet of in nog naar ini ga,. misschien dat ik een keer met de tweede week mee ga, ga ik even voor kijken. ik heb daar namelijk wel een klik met een paar paarden en ik leer er veel!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-10 10:01

Ja, jij hebt dat wel, maar ik juist niet :+ daarom twijfel ik zo :)

M_eerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-10 23:44

hallo,,

ik dacht laat nog eens wat van me horen... heb nog niet bijgelezen maar zie dat dees in het gips zit. Hoe gaat het nu met je enkels en je haflinger??
und met de rest? hoe gaat het met jullie???

Hier in het verre limburg gaat het super goed, ga met kerst met wat vrienden naar antwerpen. Gaan jullie naar ini volgend jaar? Ik wil wel gaan maar misschien is het leuk om weer met de groep te gaan, wel gezellig toch??

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 12:30

Meerle! :D hah als ik jou zie moet ik direct weer denken aan de vlaaen en je geweldige uitspraak. Hah, hoe je toen deed met dat ruilspel, briljant :')

Met mij gaat het goed, ik ben lekker druk met schooltje en pony's,ik stop met mijn werk door bepaale omstandigheden.. Opzich jammer, maar mijn loon was abnormaal laag.. Maargoed, met Mascha en Shadow gaat het opzich ook wel goed, alleen wel jammer dat Mascha weer last krijg van d'r hoefjes.. Dus rijden zit er voorlopig niet meer in.. Ze loopt niet kreupel, mar zeker niet zuiver. Waarschijnlijk heeft ze zich verstapt in d'r gekke uurtje met Shadow.. Typische, ik krijg tijd en ze word 'kreupel.. :))

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:54

meerle!!

antwerpen super leuk! :):)

ik zei hierboven al, ik weet niet zeker of ik ga en als ik ga wil ik denk ik in de tweede week.. niet rot bedoeld maar was afgelopen jaar vaak gezelliger bij de paarden dan in de kantine, en ik heb eigenlijk geen zin om dat nog eens mee te maken.., was zoveel negeer en bitch gedrag...
daarnaast heb ik wel weer een klik met 1 bijzonder paard (2 als pommetje mee is dit jaar)

oow inderdaad die vlaai! lekker lekker lekker!!

marij! ik wist helemaal niet dat mas weer last had? werkt het hamertje tik toch niet?
ze voelde gewoon aan dat ze weer aan de bak moest,.
een shadje, is die weer wat meer te handhaven?