xan schreef:Deze is ook nog leuk.
Kwam wat later binnen![]()
Leuk hoor José, ik kan mij voorstellen dat je er verliefd op bent geworden. En Joline nu waarschijnlijk ook.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Xan, staan de paarden nog binnen bij Marijnissen?

xan schreef:Hoi Meelen, zie dat je er ook weer bent.
Heb je vanmorgen lekker lang uitgeslapen na je nachtelijke uitstapjes ??

xan schreef:Hooi Liquita, hebben jullie nog een buitenrit gemaakt ???
Het weer bleef toch wel goed.
We hebben eerst in de buitenbak gereden en daarna nog even een stuk op de dijk gestapt (het doodlopende weggetje in). Rick met Mavantos voorop...op de terug weg moest Nadine met Lotje het even overnemen voorop
. Eenmaal Veldt weer in zicht kreeg Liquita het op haar heupen en ging lekker in haar eigen tempo (lees: flink tempo) voorop.
. meelen schreef:Ach gutxan schreef:Hooi Liquita, hebben jullie nog een buitenrit gemaakt ???
Het weer bleef toch wel goed.
Het was heeeeeeeeeeerlijk weer vandaag.
Wij hebben het vogelhokje leeggehaald, er zaten 2 dode koolmeesjes in.
Wie weet gaan ze nog een nieuw nestje maken, ze zitten er zo nu en dan nog wel bij.
Daarom hebben we hem ook leeggehaald, want met 2 lijkjes erin gaan ze er natuurlijk niet een nieuw nestje in maken.
. LIQUITA schreef:We hebben eerst in de buitenbak gereden en daarna nog even een stuk op de dijk gestapt (het doodlopende weggetje in). Rick met Mavantos voorop...op de terug weg moest Nadine met Lotje het even overnemen voorop
. Eenmaal Veldt weer in zicht kreeg Liquita het op haar heupen en ging lekker in haar eigen tempo (lees: flink tempo) voorop.
Later heeft Liquita nog even met Mavantos in de paddock gestaan. Liquita dreigde af en toe naar Mavantos, maar het ging best goed. Ik hoop dat ze snel verliefd op elkaar worden.

. Ik ben helemaal niet nieuwsgierig aangelegd hoor
.
.
! Yinari schreef:hAHAHAHA ik heb ze uit zaandijk vandaan die tegels je zware jongens maar wel lekker groot om te leggen moet voor en achtertuin doen dus heb er veel nodigDie tegels liggen toch wel een beetje dichtbij hè Ate, of moet je er nog een eind voor rijden ook. Ga je een terras maken? Betontegels zijn flinke jongens, 40x60? Dus een terrasje van bijna 30 m2.... hmm, waarom schrijf ik dit eigenlijk. Een beetje vissen naar de achtertuin van Ate. Ik ben helemaal niet nieuwsgierig aangelegd hoor
.
Gelukkig kunnen we hier in de Huiskamer niet offtopic gaan. Gisteren had ik een reactie in HAW geplaatst die niet volledig en alleen rijtechnisch commentaar bevatte, maar verder gewoon een positieve opmerking over de combinatie. Hup, meteen post verwijderd en een waarschuwing per pb door een mod. Béétje overdreven hoor.
Is één van jullie wel eens in Spaarnwoude geweest om een buitenrit te maken? Zaterdag ben ik er eens heengeweest. Je kan er heerlijk rijden! Geen verkeerd, mooie brede zandpaden, leuke heuvels en veel verschillende routes. Echt een aanrader!

Yinari schreef:Is één van jullie wel eens in Spaarnwoude geweest om een buitenrit te maken? Zaterdag ben ik er eens heengeweest. Je kan er heerlijk rijden! Geen verkeerd, mooie brede zandpaden, leuke heuvels en veel verschillende routes. Echt een aanrader!
, wel lekker hoor
. Ik heb een poging gewaagd om even lekker op mijn ligbedje te gaan liggen, om een kleurtje op te doen. Maar dat hou ik geen kwartier vol
.
. ATE schreef:Dus we kunnen bijna BBQenik heb vandaag 63 beton tegels gehaald via marktplaats zwaar tillen hoor volgende week zaterdag haal ik er nog 60 op ja je moet er wat voor over hebben om gratis je tuin te tegelen
. 
xan schreef:Vroeger kon je daar helemaal super rijden.
Toen was Ruigoord er nog (waar ze nu die haven hebben aangelegd.).
Super rijden, over greppeltjes springen, en totaal geen mensen tegenkomen.
Heerlijk was dat.
Toen reed ik nog bij manege Spaarnwoude.
Maar misschien eens een leuk uitje voor ons allen. ???????????
.
. 
LIQUITA schreef:Het donderd hier continu en er komen flinke hagelstenen naar beneden.

. Het zweet breekt me uit....ik ben er zo bang van!! die pony's zaten me wel gek aan te kijken, zo van: 'doe niet zo gestresst, ik ben nog aan het eten ja!'