Zo goed dames?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:Wat gaan jullie dan doen 8 april ?
.
.
Flevolander schreef:
Leuk Deb!

Alleen ik ben half 3 al van school weg gegaan, en was dus al om 3 uur bij de orto
!
En ben ik dus nu alweer thuus!
Met Nicky, we werden toen 3de!
Emmaa_ schreef:Ik voel me echt zo poedersuiker.
Ik zal óók hier maar even mijn verhaal neerplanten;
Ik vond (of eigenlijk vind) een jongen dus echt waanzinnig leuk. Echt niet normaal, ik krijg hem niet meer uit mijn hoofd etc. Maar hij heeft tijdens het valentijnsgala gezegd dat hij me dus niet leuk vind (omdat ik bruin haar heb). En ik heb toen gewoon liggen huilen 's nachts.
Nou vind ik hem dus nog steeds leuk, en ik had hem een berichtje op studieweb gestuurd, nou, dat wordt ook naar je mail gestuurd, dus het is niet zo dat hij het niet door heeft gehad (tenzij een week zijn mail niet gelezen heeft). En nu heb ik dus echt het idee dat hij me aan het negeren is.
Beetje raar =S
Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Ik voel me echt zo poedersuiker.
Ik zal óók hier maar even mijn verhaal neerplanten;
Ik vond (of eigenlijk vind) een jongen dus echt waanzinnig leuk. Echt niet normaal, ik krijg hem niet meer uit mijn hoofd etc. Maar hij heeft tijdens het valentijnsgala gezegd dat hij me dus niet leuk vind (omdat ik bruin haar heb). En ik heb toen gewoon liggen huilen 's nachts.
Nou vind ik hem dus nog steeds leuk, en ik had hem een berichtje op studieweb gestuurd, nou, dat wordt ook naar je mail gestuurd, dus het is niet zo dat hij het niet door heeft gehad (tenzij een week zijn mail niet gelezen heeft). En nu heb ik dus echt het idee dat hij me aan het negeren is.
Beetje raar =S
Das echt niet leuk!![]()
Maar hoe heb jij hem duidelijk gemaakt dat je hem leuk vind?
Aangezien hij heeft aan gegeven op het valentijnsgala dat hij jou niet leuk vind. (Alleen door je bruine haren?)
Vind het wel een beetje laf dat hij niet reageerd om jou email..
. Maar een jongen uit mijn klas kent hem heel goed, en sja, die gaat nu alles doorlullen natuurlijk
(niet dat ik dat erg vind
)
(In iedergeval, zo heb ik het ervaren!)Emmaa_ schreef:Ahum Ahum, daar ga ik weer;
Ik had het dus aan 1 goede vriendin verteld, en die was naar hem toe gegaan. Maar een jongen uit mijn klas kent hem heel goed, en sja, die gaat nu alles doorlullen natuurlijk
)
Kirsten_D schreef:Emmaa_ schreef:[
Ahum Ahum, daar ga ik weer;
Ik had het dus aan 1 goede vriendin verteld, en die was naar hem toe gegaan. Maar een jongen uit mijn klas kent hem heel goed, en sja, die gaat nu alles doorlullen natuurlijk
)
Laat ik het zo zeggen: Als het echt wat was, dan was het al geweest en als die jongen zo tegen je doet, verdient die jou niet eens!
DenK4ever schreef:Wat een wijze woorden Kirsten