Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StillAngel schreef:Ik had maar 1 uurtje vandaag, wiskunde. Naja eigenlijk ook gym maar daar had ik zooo geen zin in dus ben niet geweestDaarnaast had ik nog bijles wiskunde maar ik was wel heengegaan maar besloot toch maar weer om te keren toen ik um niet kon vinden
xLisaa schreef:StillAngel schreef:Ik had maar 1 uurtje vandaag, wiskunde. Naja eigenlijk ook gym maar daar had ik zooo geen zin in dus ben niet geweestDaarnaast had ik nog bijles wiskunde maar ik was wel heengegaan maar besloot toch maar weer om te keren toen ik um niet kon vinden
En jij mag als je geen zin heb gewoon niet gaan?

en het valt nogal op als ik er niet ben want ik klets altijd een eind weg
xLisaa schreef:StillAngel schreef:Och alleen mijn klasgenoten zeiken constant waarom was je er niet?? Wordt je schijtziek van maar leraren etc. merken het niet zo op hoor
oh, nou dat hoef je bij ons op school niet te proberen.
. Maar je kunt ook gewoon zelf een briefje schrijven en dan is het ook geregeld. Alleen niet zo vaak doen als ik, dan bellen ze naar huis
. Gelukkig helpt mams mij altijd

.

. Moet naar paardje, 2 nieuwe spijkerbroeken halen, geschiedenis leren, duits leren, kamer opruimen en 's avonds komt er iemand langs of ik ga naar de sportschool.

? Wat is er gebeurd?