haha ja marieke dat is wel een goeie
dan is ze gelijk verslaafd hihioefenen waarvoor
haha ...nou pina begint weer met hoesten helaas....ga morgen wel weer even proberen te hobbelen...letterlijk hobbelen haha 
ga jij morgen nog naar buiten ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan is ze gelijk verslaafd hihi
haha ...nou pina begint weer met hoesten helaas....ga morgen wel weer even proberen te hobbelen...letterlijk hobbelen haha 

....haha alsof dat lukt nee denk dat pina het veelste leuk vind en dat hoesten spontaan vergeet

en wanneer ben je klaar dan ?

voor de strandrit
lekker even een rondje park
)

vera23 schreef:ja heeft altijd in een buitenstal gestaan gelukkig...pina heeft het jammer genoeg in hoesten benauwdheid en pompen blehhh
benauwdheid vind ik nog het ergste! medicijnen werken ook niet heel erg jaaa pretnison maar is helemaal niet goed natuurlijk dus mag ze ook niet van mij tenzij het zo erg word als vorig jaar dan moet het wel
het is ook blijvend beschadigd omdat ze die laser behandeling heb gehad vorig jaar....
haha jarno nee dat kan niet want ik zit op mn werk....ei haha
smiley s die kan je erbij plakken als je naar voorbeeld gaat....daar kan je nog meer smileys openen
Jah het is gelukt.. dank je wel..
Als het kan rij ik ook wel op het ruiterpad, maar ik ben zo bang dat ze uitglijdt of dat het niet goed is voor haar pees als ik door de bagger ga rijden!