Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:15

ja idd zegt altijd hallo tegen mij ook hihi

haha ja marieke dat is wel een goeie Lachen Lachen dan is ze gelijk verslaafd hihi

oefenen waarvoor Bloos haha ...nou pina begint weer met hoesten helaas....ga morgen wel weer even proberen te hobbelen...letterlijk hobbelen haha Knipoog

ga jij morgen nog naar buiten ?

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:16

Jah dat is misschien wel een goed idee ik ga wel effe aan bellen zeggen dat ze moet gaan bokken.. Haha

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:17

Joh dus je kan misschien helemaal niet mee met pina.. Dat zou mooi jammer zijn! Euh nee morgen heb ik geen pony.. Donderdag heb ik Mos..

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:19

ik ga wel mee zondag......beetje frisse lucht is wel goed voor der Lachen

mocht ze heel erg gaan hoesten dan sluiten we ons toch aan bij de wandelgroep Knipoog....haha alsof dat lukt nee denk dat pina het veelste leuk vind en dat hoesten spontaan vergeet Lachen

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:25

Haha dat is ook een manier.. Als ze er daarna dan maar niet veel last van krijgt.. Of is het alleen tijdens het rijden..

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:27

alleen tijdens het rijden.....vande week heeft ze een kuchie gegeven het is nog niet erg....maar kan gelijk merken dat de winter eraan gaat komen...dan krijgt ze het Bloos

maarja ben het gewend...ze heeft het elke winter van de zomer is het weer over pfff....als het maar niet zo erg word als vorige winter dat was niet leuk Boos!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:34

Het is zo vervelend dat je er niks tegen kan doen he.. behalve er rekening mee houden.. Arme pony..

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:37

nee je kan er niks mee helaas...is blijvend beschadigd allleen kan ik de link niet helmaal leggen met de winter zeg maar dat het dan weer begint Bloos

maar we blijven positief het is bijna zomer Lachen Lachen Lachen

ben je lekker thuis ?

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:40

Jahh.. ik volg een hele zware opleiding waar ik gemiddeld 2 tot 3 uur naar school moet.. Dus ik ben nu aan het uitrusten van de zware dag.. Haha.. Ik ben hard aan tikken.. moet nog 4 scipties schrijven die ik al 3 jaar lang uitstel, maar nu moet ik er toch echt aan gaan beginnen.. En jij ook thuis of een erg rustige werkdag?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:44

jeetje wel knap hoor dat je dat allemaal kan....pff zou er geen puf voor hebben Bloos en wanneer ben je klaar dan ?

nee ben op mn werk....beetje te bokken Lachen

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:47

haha.. Ik ben pas begin november 2007 klaar.. Maar naast mijn scripties heb ik ook nog heel wat examens af te leggen ik heb gemiddeld per 3 maanden 2 examens dus die scripties konden wel even wachten maar ik wil eigenlijk proberen om eind juli 2007 klaar te zijn met alles.. Maar of dat er in zit... Maar jij hebt ook een lekker baantje zo.. een beetje bokken..

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:49

Hoe kom je trouwens aan die smileys.. ik bok nog niet zolang.. en ik ben op zoek naar een leuk restaurant waar ze lekker eten hebben wat ik ook lust.. en ik ben een hele moeilijke eter! heb je misschien een tip?

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:51

kunnen jullie niet gewoon bij elkaar op de koffie gaan ipv bokken hihi gaat veel sneller.
En als bokt het even niet doet ga je gewoon verder met rooksignalen hihi.

gr

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:51

jeetje wat lang....oehh moet er niet aan denken...al hoewel ik er ben ik bang ben dat ik er ook aan moet gaan geloven Bloos

doe nu ook een cursus maar heb moeite om me er toe te zetten....dus vind hel knap dat je dat kan haha Lachen

ja heb een heerlijke baan Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:54

hee Fallon jij ook hier!! Haha!

ja Vera hoop ook voor je dat ze er deze winter niet veel last van krijgt.. maar ze staat nu in een buitenstal, of stond ze dat voorheen ook al??
Evita heeft ook stofallergie/chronische bronchitis.. tenminste dat kwam er uit bij haar bronchoscopie 2 of 3 jaar geleden. Zij hoestte niet maar heeft(had) het in de vorm van benauwdheid/pompen met warm weer en inspanning en veel overtollig slijm in haar luchtwegen. Gelukkig reageerde ze toen heel goed op de medicatie en de frisse buitenlucht en nu heeft ze er in de buitenstal totaal geen last meer van, zelfs niet op gewoon stro..!
De dierenarts die ik toen had zou haar, als de medicijnen niet zouden werken, gaan behandelen met acupunctuur.

Ik ga straks nog maar even "oefenen" Clown voor de strandrit *LOL* lekker even een rondje park Lachen

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:55

Haha.. een rondje park!! dat is toch niet genoeg van de lange strandrit. of is ze al zo geoefend dat je de laatste week juist relaxte ritjes maakt? haha

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:00

haha jaa we gaan met de rustige groep dus dat kan ze wel makkelijk! (zo lang ze zichzelf maar niet helemaal hyper gaat maken Knipoog )
De ruiterpaden zijn nu zo slecht.. dus ik ga denk ik een illegaal rondje fietspad maken Bloos

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:01

ja heeft altijd in een buitenstal gestaan gelukkig...pina heeft het jammer genoeg in hoesten benauwdheid en pompen blehhh Boos!

benauwdheid vind ik nog het ergste! medicijnen werken ook niet heel erg jaaa pretnison maar is helemaal niet goed natuurlijk dus mag ze ook niet van mij tenzij het zo erg word als vorig jaar dan moet het wel Bloos
het is ook blijvend beschadigd omdat ze die laser behandeling heb gehad vorig jaar....

haha jarno nee dat kan niet want ik zit op mn werk....ei haha Lachen

smiley s die kan je erbij plakken als je naar voorbeeld gaat....daar kan je nog meer smileys openen Lachen

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:02

ik doe altijd stiekum rondje fietspad nogsteeds geen mannetje tegen gekomen Bloos

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:03

Jah ze zijn zeker slecht.. er zitten een paar goede stukjes tussen maar ook een hoop slechte al moet ik zeggen dat gister met mos en champ de ruiten paden redelijk te doen waren de echte gladde stukken zijn voorbij de voetbal velden de bocht op en dan richting brug.. en als je de korte route terug neemt de laatse bocht met die boer op de hoek dat je stal al ziet.. die waren slecht maar de rest was redelijk te doen want wij hebben best nog wat gedraaft en Champ was nog in staat om te bokken.. haha

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:05

vera23 schreef:
ja heeft altijd in een buitenstal gestaan gelukkig...pina heeft het jammer genoeg in hoesten benauwdheid en pompen blehhh Boos!

benauwdheid vind ik nog het ergste! medicijnen werken ook niet heel erg jaaa pretnison maar is helemaal niet goed natuurlijk dus mag ze ook niet van mij tenzij het zo erg word als vorig jaar dan moet het wel Bloos
het is ook blijvend beschadigd omdat ze die laser behandeling heb gehad vorig jaar....

haha jarno nee dat kan niet want ik zit op mn werk....ei haha Lachen

smiley s die kan je erbij plakken als je naar voorbeeld gaat....daar kan je nog meer smileys openen Lachen

op je werk ahum en bokken leuke baan heb jij ook zeg haha.
zoiets wil ik ook, ga maar snel een laptop aanschaffen kan ik in de auto bokken haha Haha!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:05

Boos! Bloos Haha! Knipoog Clown Duivel Huilen Tong uitsteken Dromen Vork Koe Sigaar Ach gut Vingers aflikken Slapen Verdrietig Pling Cool Jah het is gelukt.. dank je wel..

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:06

zo ik heb trouwens vorige week op een boomloos zadel gereden..whahah was niet te doen man...zal wel wennen zijn...denk dat ik er zondag wel 1tje om doet bij pin... Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:06

Ik ben ook nog nooit een mannetje tegen gekomen Nagelbijten / Gniffelen Als het kan rij ik ook wel op het ruiterpad, maar ik ben zo bang dat ze uitglijdt of dat het niet goed is voor haar pees als ik door de bagger ga rijden!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:10

Is dat zo'n zadel die moon en kola en zo hebben??