stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:42

Goedemorgen dames,Inderdaad die woning zou ik lekker niet doen,moeten ze maar duidelijk zijn als dat nu al niet is en daar moet je dan gaan wonen is het echt niet ontspannen vertoefen daar.Daan Gefeliciteerd hehe nu maar snel afrijden.Annemieke ik houd mij aanbevolen want bij paul moet hij ook een halve spuit hebben.Brenda gisteravond nog met jouw paps gepraat en het valt gelukkig mee met Pascha.Annemieke we hadden het gisteren al lichtjes door dat het humeu niet zo zonnig was.Jouw mams is toch wel een schatje hoor.
Natas,verwarrend maar toch wel goed dat gesprek,komt jouw moeer er achter dat haar dochter een stuk volwassener is dan ze misschien in de gaten had.En vaak lucht het eens goed op dat je eens alles hebt kunnen spuien.
Of je die woning nu wel of niet neemt dit heb je in ieder geval kunnen duidelijk maken en das hardstikke goed joh.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 12:43

Shirley je had mij nog gebeld maar was elders bezig.sorry

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:07

Nee humeur was niet zo zonnig en nu nog steeds niet Scheve mond op de koop toe kreeg ik die faktuur van vodafone van 192 euro Boos! Workshop was ook best heftig die ik gisteren overdag had. Ging over je eigen ik, je onderbuik gevoel en je grenzen en persoonlijke ruimte enzo. Niet echt luchtige onderwerpen om het zo te zeggen. Op een gegeven moment heb ik gezegd dat ik even paste om mee te doen omdat het me even te heftig werd allemaal en ik blij ben dat ik net mijn leven weer een klein beetje op de rails heb en dat niet in 1 dag weer van tafel wil laten vegen Heb de cursusleider dat in het kort uitgelegd waarom ik niet meer mee wou doen, want de rest van de cursisten ging dat geen zak aan.

Ik heb idd een schat van een moeder Mar Lovers Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar zou moeten!

Shir hoe is het met jouw mams?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:21

Dabo schreef:
Daan, gefeliciteerd!! Haha! Haha!

Thanks! Haha!
AnneOmie schreef:
Morning ladies!
Ik moet maandag, jij dus ook Pauline, naar Piet bellen om te vragen vanaf welke kant ik naar Taams kan rijden.
Daan nogmaal gefeleciteerd met het halen van je theorie examen Clown Go jij! Go jij!

Thanks, en ze gaan inderdaad aan de kant van landsmeer beginnen. Laat jij mij dan weer weten of ik via oostzaan of landsmeer moet als je piet gebeld heb? Anders rij ik verkeerd Tong uitsteken

Marjan; dank je wel! Inderdaad hopen dat ik snel kan afrijden nu.. (alhoewel ik m dan wel knijp denk ik hoor)

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:34

gewoon kort rokje aan doen,lekker luchtje(maar hopen dat het geen vrouw is)goed rijden en JOEPIEEEEEE geslaagdLaat even via Bokt weten hoe je moet want ik moet er ook vroeg heen.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 13:47

daan wanneer moet je afrijden ?
of heb ik erover heen gelezen
anky wil je het mij ook laten weten over maandag

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:50

Met mijn moeder gaat t goed. Ze moet de 17e naar t avl daar gaan ze n mri en n acho maken. Dan de week er op gaan we met t avl bespreken tot waar t bestraalt wordt. Moet 20 x en ze gaan wel redelijk snel beginnen al. Heb er eindelijk een goed gevoel bij! Vind t ook zo fijn dat ze nu alles gaan controleren enzo want al zaait t niet vaak uit deze vorm v kanker ik wil t toch wel zeker weten Knipoog
Vanmorgen eerst even lekker geshopt met mijn moedertje en heb nieuwe kleren gekregen v haar Bloos Go jij! Go jij! OK dan!
Ben ik heel blij mee!
Het is wel n raar idee dat haar vinger er eigenlijk al af was geweest als de radiologen niet hadden ingegrepen, dan was dat afgelopen dinsdag gebeurd...... Maar nu heeft ze m nog en heeft ook geen pijn meer.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 13:52

ja shir dat lijkt me ook erg raar voor je moeder.

ik ga nu naar stal doei Doei, doei

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:54

naadje, ik zou je moeder nog een kans geven het is en blijft wel je moeder en jij haar dochter..... Ik weet natuurlijk niet wat er bij jou stuk is gegaan, maar miss kan t weer n beetje helen als jullie eerlijk en duidelijk naar elkaar blijven. En t moet ook heel goed voor jullie zijn geweest dat ze heeft gezecht v je te houden!
Dat kippehop is toch niets! En zolang kan je bij je moeder blijven en rustig een fijne plek voor je zelf vinden. Zo heb je meer tijd om iets te vinden wat wel lekker is en kan je kijken of je moeder waar maakt wat ze zegt en jij ook....
Gaat t goed tussen jullie en je vind n fijn woning kan je altijd contact houden en gezellig leuke dingen doen samen. (doe ik ook met mijn moeder). Sterkte ,maar t klinkt wel positief! Ach gut

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 13:56

Hoe is t met Pas???

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:13

hey allemaal

nou Wild Rose is omgeturned naar GABBER! hahaha Tong uitsteken
Nu kan ze net als haar baasje lekker "hakkuh" hahaha

"kale neet" is binnen een uur al haar bijnaam geworden Clown

helaas maar 1 foto aangezien de batterij van mijn mobieltje op was Verdrietig
Afbeelding

naja van de week overdag maar weer eens foto's maken Haha!

Kwa mijn keuze wat betreft mijn moeder ben ik er nog niet uit...
Wel weet ik nu dat ik NIET voor de woning ga aangezien het mij zelf geen goed gevoel geeft wat betreft de verhuurster...
Tevens zei mijn horoscoop dat ik moest wachten met belangrijke beslissing nemen omdat ik anders de verkeerde nam Koe Vork

Wel blijf ik zolang ik geen keuze gemaakt heb door zoeken naar woonruimte..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 18:14

Ik ben weer online thuis meiden Haha! Mede dankzij mijn lieve mams Tong uitsteken

Ik heb een nieuw modem gekregen en nu doet mijn pc het opeens ook een stuk sneller Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 19:37

met pascha gaat het wel weer iets beter ze loopt stijf als ze dr stal uit komt en het linker been waar het wondje opzit is dik en warm en na het stappen slank en warm. maar morgen ga ik weer proberen tekijken hoe ze loopt onder het zadel. loopt ze niet goed stop ik meteen met rijden en dan ga ik echt wachten tot bo weg is want dan ben ik het dokteren echt beu Verdrietig
dat ben ik nu al maar goed Tong uitsteken

ellen ik heb bella toch maar bij pas gezet want ze waren heel erg lief toen bella ernaast stond dus heb ze maar bij elkaar gedaan.
van 5 tot half 7 Haha! en zijn erg braaf Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 20:04

ik heb net trouwens nog een goeie daad gedaan Haha!
er reed een meisje met paard op die weg als je van taams naar purmerland toe gaat in het donker, wel van die reflektoren om de paard zijn benen en op dr jas enzo dus je zag haar wel. maar ik zij tegen haar zal ik even naast je blijven rijden want het is zo donker he.
ja zegt ze ik red het wel hoor, toen zij ik vindt je het niet eng dan zo alleen in het donker hier. ja zegt ze dat wel maar het is niet anders me paard moet ook zijn beweging hebben dus het is het 1 of het ander. nou zeg ik tegen haar ik weet hoe het is om in het donker terijden dus ik blijf wel met me scooter naast je rijden dan zien de autos wel dat je er loopt met paard. nou zegt ze toch maar wel fijn dat je even bij me bent gebleven want ik vond het wel eng.
bedankt zij ze toen. zij ik geen dank, veiligheid gaat voor alles, ik zij ook nog tegen haar van ik kan het niet over me hart krijgen als ik morgen hier lang rij en jou paard dan zo onder een zijl zie leggen, omdat jullie door een stel idioten zijn aangereden. dan sla ik me zelf voor me kop met de vraag waarom ben je niet even met dr mee gereden tot aan de weg waar het verlicht is.
zouden jullie dat ook doen ernaast blijven rijden als je met de fiets of scooter was geweest?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:15

Jahoor, zeker weten hoor Bren! Zou ik zeker wel doen.
Maar.. andersom, zou ik dus NEVER nooit niet langs de weg in het donker gaan rijden met mijn paard! Die oostzanerrijweg is onverlicht op het grootste stuk en dus stikke donker!! Verdrietig

Fijn dat het goed ging, en Pas lief was voor Bella. Zo hoort het ook, Bella is een liefje Haha! (en soms een bitchje hahaha) Haha!

Waarom ook de benen geschoren, Natasha? Heeft dat ook nut? (sorry, ben misschien dom, maar heb totaal 0 ervaring met geschoren paarden..) Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:16

lekker makkelijk kwa schoonhouden Tong uitsteken en ik vind het netter staan Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 22:55

Hi Brenda,Ik ben zo brutaal geweest om een bakje in jouw trailer te zetten,en heb 1 plak hooi van je gepikt.Moet jij nog wortels voor bo?? Ik ga ze morgen halen.Ik probeerde je nog te bellen om te vragen of ik een plakje hooi mocht maar je nam niet op en ben dus zo brutaal geweest om te pakken,Ik had nl geen eten mee voor Zirano.Alvast bedankt.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 23:05

Over hooi gesproken, ik heb aan hooi voor Missie gedacht hoor Shirley!! Beide bakken weer gevuld Haha!

Ik zou dus zelf nooit de benen scheren denk ik. Kweet eigenlijk niet. Ik zie er dus totaal het nut niet van in, behaarde benen zijn toch ook makkelijk schoon te houden? Tong uitsteken Niet aanvallend bedoeld hoor! Haha!
Net zoals een hoofd scheren.. zou ik dus ook nooit doen. Mistral's koppie is ook geschoren, voor de helft Scheve mond Prachtig hoor! (not) Tong uitsteken hahaha

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 00:59

hey marjan ik en me vader zijn ook zo moeilijk he met het voer Tong uitsteken hahaha
ja als je voor ons ook een zak wortels wilt halen graag. waar ga je ze hallen marjan? gewoon bij de wortelenboer in oostzaan of bij de turk?

ellen als ik pascha ga scheren scheer ik ook dr benen. als je een paard scheert moet je het wel helemaal doen en niet half. ja oke de voorhoofd niet dat vindt ik gevaarlijk bij de ogen enzo maar voor de rest gewoon kaal helemaal.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 03:10

je kan natuurlijk zo'n jachtmodel doen natuurlijk dan blijven de benen behaard maar dat vind ik dan geen pannetje...
sysero scheerde ik vroeger ook zonder zijn hoofd te doen....was net een bouvier Clown
en hij was ook een toverbal...roodvos en als je geschoren had werd ie goudkleurig.....en dan zo'n rood behaard hoofd erop Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 06:32

Dank je Brenda,Ik weet wel dat ik het pakken mag maar ik vraag het toch altijd eventjes.
ik ga naar beide.de turk en de boer.Ik hoor het nog wel van je
Ik ben geloof ik de enige die blij is dat zijn paard een hele dikke vacht begint te krijgen.
Het weer is kortom SNERTWEER.regen,harde wind en temp 2 graden.Ik ga nu lekker mijn warme bedje in.Welterusten en tot straksmet hopelijk(maar niet voorspeld)beter weer zodat ik weer oefenen kan met trailerladen.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 10:48

Ik ben dan ook maar blij dat ik al dat gedoe met scheren mag missen Haha! Haha!
Bella krijgt niet zo'n dikke vacht gelukkig. Haha!

Ik ben vanmiddag op stal, jullie ook? Tot laterzzz

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 11:14

Ik vind ook dat als je scheert, je alles scheert. Anders vind ik t idd lelijk. Helaas is Missie zijn hoofd idd niet mooi (lees lelijk) gedaan maar hij gaat de lucht in als je daar scheert.....
Volgend jaar iets op verzinnen!

Super Ellen dat je Missie zijn hooi hebt gedaan, thanks.

Ik heb gistermiddag 1,5 uur bij t hockey v Thimo staan blauw bekken brrrrrrrr zo koud! Werd ook niet meer warm, ben dus n patatje gaan halen en daarna mijn bedje in. Leuk zo'n hobby v je kind hahahahaha.
Volgende week zaterdag hebben ze tournooi, van half 1 tot 5 uur? Idioot lang voor die kinderen, en dat in half november. Weet dus niet of hij mee gaat doen. Ik vind dat wel iets te veel uren buiten in de kou en hun tempo ligt nou niet zo hoog om al die tijd warm te blijven...

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 11:34

maar shir hebben ze geen kantine waar ze zich warm kunnen houden dan Verward
vindt ik ook als je scheert moet je het goed en helemaal doen Haha!
marjan zou jij bij de wortelenboer een zak wortels mee willen nemen Lijst een dan hoe ik niet bij de turk hoor want snij gewoon bo zijn wortels in 4e Haha!

ik ga nu naar stal Haha!
tot vanavond

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 11:44

ja er is wel nkantine maar dan zie ik Thimo niet en naar huis gaan is dan nog leuker (kost me 2 x 5 minuten want t is dichbij) maar ik vind t juist wel lollig om te kijken en Thimo vind t heel naar als ik er niet ben, zeker gister omdat zijn vriendje er niet was en hij dus 'alleen' is.