Tjonge gisteren maar weer gebeld waar mijn tuig blijft. Nog niet binnen dus begin nu echt kriegel te worden. Grr
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-09 19:05
Stom he? Ben al tijdje met hoefschoenen bezig maar nog niet echt aktie ondernomen en wat denk je? Komt de kerel die ik op internet al gevonden had met zijn bus voor een pensionklant. Ik vroeg hem erna en hij riep het merk totdat ik zijn kaartje kreeg en toen wist ik het weer. Hij verkocht de duurste. Maar ik heb ze even gezien en ze zien er wel heel goed uit. Dus waarschijnlijk komt deze man binnenkort toch ook voor mij op stal. Want ik ga afspraak maken. Hij heeft ook een website paardenservice.nl http://www.renegadehoefschoen.nl/index.htm
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-09 19:43
Vandaag Ww van het land gehaald om 14;00 uur en het was best warm en er waren heel veel mensen op stal. Ik had die brief niet gezien dus was verrast. Had verder geen last van deze mensen en zag Jan trots alle hoeken en gaten tonen aan de mensen. De meiden (het waren er deze keer 3) hebben Ww gepoetst en ik had spullen klaar gezet en stal uitgemest. We waren ongeveer tegelijk klaar en toen hebben we heerlijke rit gemaakt. Wel de meiden de nodige instructies gegeven want kar is niet gebouwd op 4 personen maar we waren goed op elkaar ingespeeld dus ging het super. Via de A4 naar Delft gereden om thuis te wisselen van koetsier en heeft JW met de meiden Ww weer veilig terug gereden. Dus Ww lekker goed gewerkt en meiden een hoop lol gehad. Toen ze hem daarna voor het laatste half uurtje nog eventjes op het land wilden zetten werden ze door de plaatsvervanger gedwongen hem op stal te zetten. Daar durfden de meiden niets tegenin te brengen. En morgen? Morgen is er weer een dag en als de paddock leeg is laten we hem vrij springen. (waarschijnlijk)
Nou ik heb dus Wervelwind vrij laten springen en had hierbij hulp van 3 meiden. Dezelfde als waar ik gisteren een mentochtje mee heb gemaakt. En natuurlijk heb ik hier foto's van gemaakt en deze ben ik nu aan het uploaden. hier alvast de meest gave foto (vind ikzelf)