Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:42

haha dat weet ik niet Lotte:P

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:44

WHHAAAAAAAHH Kwordt gek.. ze verzinnen echt met de dag nieuwe opdrachten... en we hebben al geen tussenuren...
kwil echt 48 uur in een dag ofzo.. anders red ik het allemaal nooit!!!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:12

Jo; van die verassing Knipoog

Lin; stomme lui dan Scheve mond Martinus komt ook trouwens Tong uitsteken Morgenaaf Tong uitsteken Hij bood het zelf aan Vork

Wat is het trouwens lekker weer he! Haha! Echt heerlijk Cool

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 16:28

Whoa Lachen Ging net de manege bellen om even te herinneren dat ik graag even op een makke wil Lachen En ze hadden me op Marco ingedeeld(nooit op gereden, maar schijnt heel lief te zijn *LOL* maar Jacqueline zei toen al; je wil ook wel graag op target he? Zou ze even met Maryl overleggen Lachen Vind k wel fijn Lachen Want marco is dan wel lief, maar tis toch weer nieuw en dat valt de laatste tijd niet zo goed Tong uitsteken Weet ook niet waarom..

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 17:32

Dat is toch dat bruine paard? Die liep ook in onze les leek me leuk paardje Lachen

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 19:24

waar komt martinus heen? Tong uitsteken
Whahahahahahahahahahahah

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:13

ehh hier thuis Vork En ik heb mn principes even op een rijtje gezet Huilen van het lachen Maargoed Tong uitsteken Het zal heus niet zo boeiend worden Huilen van het lachen

Heb lekker gereden Haha! Haha! Op targetje Lachen Ik ging er ook echt vol zelfvertrouwen op zitten Lachen En hij liep echt de sterren van de hemel Lachen Lekker koppie naar beneden, been er goed onder Lachen Lange zijdes middendraf zonder beugels Cool Dat kan echt lekker bij hem Tong uitsteken Heb het laatste half uur zonder beugels gereden, mooi dat ie liep Haha! Echt ben helemaal happy Tong uitsteken Weer even een vertrouwen boost Haha!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 21:37

Goed zo meis...
enne nog geen foto van martinus?? Er nog aan gedacht dat Guido gister jarig was???HIHI

Veel plezier met Martinus.. Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:34

neuj ik wist niet eens dat Guido jarig was Vork Hij had vandaag van Johan(? Tong uitsteken wie is dat Tong uitsteken) een PEPERDUUR horloge gekregen Bloos! Echt alsof ie een kerkklok aan zn pols heeft Tong uitsteken
Hij was wel net in de springtuin aant rijden toen wij in de bak reden Rolleyes en toen ging die telkens fluiten of dingen zeggen als we langs mekaar reden Tong uitsteken Dat was gewoon irritant Tong uitsteken Raakte telkens uit mn concentratie Tong uitsteken

Zal morgen kijken of ik een foto van Martinus kan maken Tong uitsteken Haha beloof niks!!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 08:38

Zijn nieuwsgierig hoor!! Wens je wel veel plezier!! Doe geen dingen die ik ook nooit zou doen!!Hahahaahahahahahaha...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 11:27

Whahahaha Tong uitsteken Nee ik weet wat ik wel en niet wil, scheelt dan weer he Knipoog Tong uitsteken

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:18

Heb op That's grand gereden ging echt heel fijn werd er helemaal blij van Haha!

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 20:45

ja ging echt goed he janne???

jammer dat zaaz weg gaat! ik weet niet wat ik dan kan doen op stal!!! maar ik heb het voor me zelf wel nodig om weer lekker bezig te gaan! ik zit veel thuis! soms een beetje TE veel! omdat ik geen doel heb om weg te gaan!

maar ja, we zien het wel!

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 21:37

Ja maar weet niet zeker of ze weg gaat Knipoog

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 22:49

zaaz? Tong uitsteken

Lin, Pris; ik heb het overleefd hoor Huilen van het lachen Maar zoals je al zei Lin; niet voor herhaling meer vatbaar Tong uitsteken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:52

Dat klinkt niet erg positief meis,...Boos!

En ja wie is Zaaz??? En hoezo thuis zitten en je vervelen? Er zijn genoeg mensen die mensen zoeken om hun paarden te doen.

@lin, Die 48 uur als je dat gehaald hebt in een dag zou je mij willen pb-en hoe je dat hebt gedaan? ik mis ook zoveel uur in een dag Tong uitsteken

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:17

Dat is een shetlander die bernadet verzorgde maar misschien gaat ze in een wei staan bij een bungalow park.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:22

Whahah lottah, geloof me nou gewoon eens in 1 keer:P
Ik kreeg avonds een smsje van m.... Het is maar goed dat we niet gewed hebben...

Zondag op concours met guessje Lachen en zondagmiddag komen er kijkers voor versace.. ben benieuwd.. volgende week mag die mee naar school, kan die daar spelen Tong uitsteken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 16:37

Haha dus jij had al gewed met hem??? Enne kijkers voor Versace? Doe je die weg dan??

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 17:45

Versace wordt verkocht ja, omdat ik er te weinig tijd voor heb, zo alleen in het weekend werkt niet echt...
Ik had tegen m gezegd dat t m niet ging lukken.. dus hij van jawel joh.. ik: wedden van niet Tong uitsteken maar durfde die niet aan...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:17

whaha Tong uitsteken Jij kent mij toch wel beter Huilen van het lachen Nee ik wou niet Tong uitsteken Helemaal toen handen richting plekken gingen waar ik het niet wou Huilen van het lachen Toen dacht ik; wegwezen jij Tong uitsteken Maar zei die verder nog wat dan? Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 20:15

hee weten jullie of de komende wedstrijd nou 11 of 18 mei is? Als het 18 is kan mn paps komen kijken, maar dan moet ie het wel even weten Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 21:15

Volgens mij de 18e meis.

Je hebt gelijk Linda en is idd erg zonde als je alleen weekends tijd voor hem hebt. Maar heb je niemand die hem kan doen door de week dan?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 22:16

Hij gaat doordeweeks in de wei, dus komt wel uit stal maar wordt niet gereden, soms gelongeerd door ene meisje in hasselt.
maar k durf er niet maarzo iemand anders op te zetten omdat die niet zo braaf is..
vandaag hadden we weer ff een dagje dat die moest weten wie de baas was.... Touwtje om de nek, zweepje mee en gaan Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 10:16

Jaaa ik ben er ook weer...Lotte, sorry dat ik je niet meer smste maar btg is op en moet nog ff opwaarderen;)
Anyway, de 18e is onderling idd en het weekend daarvoor hebben we weer groot buitenconcours...