Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus een beetje veranderen
echt het hoogste ooit
ik stond een 5,6 en het pw was heel erg slecht gemaakt. dus ik dacht; oo k*t daar gaan we weer
maar gelukkig het viel ZEER mee
ik moet zo weg.. 
niet erg mooi, en wat bewerking, maar toch wou ik hem even met jullie delen

wat een cijfer zeg op natuur/scheikunde
thx
in apeldoorn,, je snapt m wel
?
..
..
. Toen dacht ik rond 11 uur, als nu nou even een borrel drink komt het allemaal weer goed. Fles rode wodka laten vallen, en ja dat geeft me een zooi(m'n moeder komt straks thuis en gaat dus echt wel ruiken dat het hele huis naar drank stinkt
). Vervolgens ga ik naar school om m'n ak boek op te halen, ga ik onderuit met iemand anders z'n brommer(hele ding in de prak). Eidelijk op school, dikke ruzie iedereen was elkaars hersenen aan in slaan. Dus ik snel weer met een kapotte brommer terug crossen naar huis. Thuis houd de computer er weer mee op. Ik weer slaan, slaat die weer aan. Naar de fysio, op de fiets, knal ik tegen een kind op een 3 wieler. Ben helemaal dood gemarteld bij de fysio, en ze ging geen eens m'n rug meer maseren. Moest alleen maar buik en rug spieren doen, nou en ik kan vertellen die heb ik niet zoveel!
Justarman schreef:ik had gewoon een 7.8 op natuur-scheikundeecht het hoogste ooit
, appelflap zeg.. Ik zat echt zo naar m'n lege blaadje met een paar antwoorden te kijken en zag dat iedereen nieuwe blaadjes gingen halen omdat hun oude vol waren
. Ik klaar, ik naar buiten lopen. Kom jacob tegen(vriend van me, daar maak ik altijd samen ak mee). zeg ik: 'heey wat the hell was YUP dan'. zegt die: 'jaah had in gevuld dat het een soort Yoghert was'. 
. ging goed dus eknein schreef:Oei wat een geil wijf ben toch marlou..
Mooi meisje hoor..

!!!
, wisten jullie al dat alinea's in het engels anders moet dan in het nederlands? Nee ik ook niet, pas na het SE ), biologie(jezus wat was dat moeilijk, begreep er werkelijk waar niks van) en kunstgeschiedenis(Jaah dat ging goed
, voor mijn doen dan).
.
Go Nienke!
..