Ja ik zag gister dat Jet Volumia voor reed voor een vrouw. Waren eerst naar Nanique toe gegaan bij de stal, en daarna naar Volumia, en die ging Jet rijden. Heb alleen het begin gezien, was ie nog niet helemaal los, en ze heigde wel.
Laatst bijgewerkt door _Angelique_ op 22-11-06 18:15, in het totaal 2 keer bewerkt
orlando was trouwens gister bij de tandarts en daar kreeg ik te horen dat orlando al 8 is!!!! dus hij is pas op zijn 6e ingereden en heeft dus ook tot zijn 6e bij zijn mams op het land gestaan waarschijnlijk en egt moeders kindje dus hahaha. hij heeft zich wel super netjes gedragen bij de tandarts
Les ging trouwens super Marjolein ziet er helemaal een uitdaging in en wil mij ook voor een aantal weken (totdat ik niet meer op school zit) op zaterdag les geven terwijl ze niet eens les geeft op zaterdag normaal
tussen 6 en half 7 is inderdaad goed 7 december. het was toch op een donderdag??? ik heb wel om half 5 les, maar ik denk dat ik het wel ga redden. maar denk dat 7 uur helemaal lukt.
Passion heeft niks, ze moet afwisselend werk krijgen. D.w.z,veel overgangen, springen, bos, balkjes lopen enz. Ook gaat ze op ijzers, dit adviseerde de DA omdat ze dan beter haar achterhand mee gata nemen, en toen we passion kregen, stond ze ook op ijzers, en die man waar ze vandaan kwam had r echt geen ijzers op gezet als het niet nodig was. Dus dat gaan we ook doen!
hmz ik vind die nieuwe hh kleurtjes niet zo heeeel erg boeiend. @ joyce: de scapa is bij ooteman in de aanbieding... en nog een vraagje: kun je zondag misschien die kerstfoto maken ?
pfff ik ga zo naar chels... maar t reeeegent geen zin om nat te worden...
nee idd de HH kleuren is niet veel boeiends. Maar ze zouden ook komen met licht/mintgroene spullen, die lijken me wel leuk. Maar anky komt ook met mint, die zag er erg mooi uit op de foto. Even afwachten
We hebben besloten om Passion te gaan verkopen. Ze staat op Marktplaats, omdat ik Passion toch niet goed genoeg aan kan. Na 2 jaar proberen, denk ik dat het beter is dat we voor een ander paard gaan kijken.