Vind het hier niet echt geweldig .. daaarom kom ik eerder
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Vind het hier niet echt geweldig .. daaarom kom ik eerder

.
. Ach ja
. 
ik vond het wel grappig eigenlijk haha. 
Was echt gezellig! Vanmiddag komt alweer de volgende groep.
) Het einde is inderdaad zo van HELLUP IK WIL DAT HET NU MEI 2007 IS!! (Dan komt de 3e film uit "At World’s End" of "World's End")

whaha

. Dat zebrapad daar helpt voor geen meter, iedereen crosst maar door. 

Oliefjuh schreef:Lekker dan. Dat zebrapad daar helpt voor geen meter, iedereen crosst maar door.
Oliefjuh schreef:Hoe ging het eigenlijk met Bonny op CH?
Oliefjuh schreef:Lekker dan. Dat zebrapad daar helpt voor geen meter, iedereen crosst maar door.
Overigens cross ik wel redelijk die Duinweg af

maaitjuh schreef:Oliefjuh schreef:Lekker dan. Dat zebrapad daar helpt voor geen meter, iedereen crosst maar door.
Hihi, die auto niet, die stopte. En hoe, daarom zat die motor er boven op + ging onderuit.
Was creapy.Oliefjuh schreef:Hoe ging het eigenlijk met Bonny op CH?
Góed!! Foutloos (dus 2 winst) en 1 balk in de barrage. Je had die kop van dr moeten zien, gewéldig.
en er met losspringen bijna 2 keer naast lag
2 x voor de puntjes

.
) airco
, maar ben dan wel helemaal gedesoriënteerd
als ik dan weer buiten kom
.
, Schusss! maaitjuh schreef:Mja Jasmijn, t lijkt mij ook best zwaar, en dan vooral omdat je Patrick nog moet missene enzo. Ga je met hem mee terug als hij komt?
Jaa gister haha, naja ik vond dat Rene gewoon eerder had moeten aangeven dat jij (Manon) die hoek inmoest zodat Sandra dat tegen Belin kon zeggen. Want die hoorde het al helemaal niet, logisch als je les hebt van San, ga je niet naar Rene luisteren. En Sandra kon Belin niet meer waarschuwen.
Majaaaik vond het wel grappig eigenlijk haha.
Vagebondje ging iig goed, hij vond alleen hengstige Otje errug leuk.
En hij wou op het laatst Ultimo steeds uitdagen. Raar beest.![]()
En Vla ging ook goed, weer hard gewerkt maar hij pakt het echt snel weer op, ben er echt blij mee.
Gelukkig is hij gister gekomen en dan 3 dagies, en dan weer vanaaf 1 juli tot de 14e.. 
!
Heb vandaag ook niet gereden, veeeel te warm man, ging zowat van mn stokkie!