Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het ging voor mijn gevoel wel lekker met een paar slordigheidsfoutjes maar er werd best streng gejureerd.. zo kreeg ik een 3 voor het wijken terwijl hij wel gewoon wel aan het been was en netjes opzij ging.. misschien niet voldoende genoeg maar een 3 vonden we wel heel erg laag(zei gelukkig ook de mede concurrentie
)
helaas had ik weer wat van die stomme slordigheidsfoutjes, die later ook door S werden uitgelegd. toch was ik nog 5e dus had ik het niet slecht gedaan

gelukkig ging het daarna wel netjes en kon ik rustig maar wel actief een wisseltje springen.. (vind ik zo leuk
)
en het moet wel leuk blijven.. Was vandaag met passoa buitenom wezen stappen.. ging goed en ze was braaf totdat er een man met aanhanger heel hard kwam aanrijden.. hoop kabaal dus passoa der nek erop en staart in de lucht. hij komt dichterbij en ze begint beetje te hupsen en springen. en dan komt die over die drempel dus al die spullen vielen kei hard in die aanhanger waarvan passoa dus schrok en recht overeind tegenover me stond.. en die man niet gas terug nemen maar gas bij geven terwijl die zag dat mijn paard aan het flippen was.. Ze kon ook niet zien wat er aan kwam want hij kwam van achteren.. gelukkig is ze niet zo'n paard dat er van door gaat dus bleef ze wel bij me.. maar wat zijn ze dan groot als ze recht op staan....
Deb heeft gister gesprongen en meestal is ie naar springen heel fijn dus we zullen hem eens testen
en dat zo iemand dan ook nog gewoon blijft doorrijden ,echt niet normaal....alsof ze het gewoon expres doen.