wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Roosmarijn_

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:29

@ paulien: Ow okee! Dat wist ik niet.. Maar wat vervelend dat je daar soms last van hebt! Ik hoop dat je er de volgende keer geen last meer van hebt met rijden! Lachen

@Anneke: We gingen lekker met de dressuur aan de gang! Veel bezig geweest met stelling en verder een beetje met overgangen. Was echt heel leuk en leerzaam. Echt een toples!

SannevdM schreef:
Enne, Lady is anders wel het leukste, liefste, mooiste enz. enz. paard van stal hoor!!! Nors opkijken Haha!

Vroeger was dat zonder enige twijfel Arwin! Lovers
Maar Lady is een geweldig, lief en leuk paard! Lachen Voor mij is ze op dit moment ook de nummer 1 van de huidige paarden op de manege! Maar ik zal die liefste geweldige Arwin nooit vergeten!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 17:31

x_kelsey_x schreef:
Ja ik ga vanavond rijden Lachen inhaalles. Tong uitsteken
@pauline: wat een verhalen schrijf jij haha! En ik zit niet 'altijd' op urnie hoor Tong uitsteken heb er 2 keer nu opgezete.. weet niet wat jij altijd vind Knipoog dus ik wil nog vaker op m, hij is zo lief Lachen haha Tong uitsteken

Ja ik ga gezellig mee Lachen ! En dat "altijd" valt best mee! Tong uitsteken

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:01

Ja he? haha. Tong uitsteken
@tessa: urnie is gewoon best snel Tong uitsteken vooral in de galop. haha

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:32

@tessa mijn eerst proefles had ik op Goldie en Anneke op Co haha vondt hem nog steeds grappig. Weet je nog anneke dat wij heel erg benieuwd waren enz.

@Anneke ik vindt eigelijk dat je het gewoon moet proberen om te kijken hoe het gaat wat maakt nauw voor een keer die punt uit?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:07

@ Kels: jij zit wel altijd op Urnie Huilen De laatste tijd toch...

@ Anneke: ja, dat had ik ook al bedacht, een keertje een lager proefje rijden. Maar vind je dat wel eerlijk tegenover iemand die minder goed rijdt dan jij en die gewoon rijdt voor z'n lintje? Ik zou het niet pikken als iemand uit de F8 tegen mij zou moeten. Als je Volanda belangrijker vindt dan de punten kun je misschien meerijden zonder dat je het resultaat laat tellen? Om alleen Volanda ervaring te laten opdoen? Als ik jou was zou ik ff met Ingrid overleggen, zij weet denk ik het best wat je met 'r kunt. Ik had je alleen die ene keer zien galopperen op wat een volte had moeten worden Tong uitsteken Kun je ook meteen overleggen hoe je gezeik als "Anneke mag wel op Volanda meedoen, dat wil ik ook en waarom mag dat niet" kunt aanpakken. Want gegarandeerd dat je dat krijgt, iemand uit mijn les wil d'r ook al op. En laatst zag ik haar op zaterdag in de les lopen, zo'n meisje als er toen op zat denkt misschien: hee, die heb ik al es onder m'n kont gehad, die wil ik ook voor m'n proefje. Snappie?

@ Tessa: mijn allerallerallereerste (en tweede, en derde. Negende ook trouwens) les had ik op Pepper van manege De Vliet in Leidschendam! Daar had je ook een Smokey en een Isabel, de andere ponys weet ik effe niet meer Bloos Daarna heb ik bij HCW (Hippisch Centrum Westland) gereden, op Ginger en Jolly en ook nog een paar andere. En er was er eentje, een grijze, die mij er daar toen 3 keer afgebokt heeft. Die was een paar maanden kreupel geweest en ik was een van de eersten die er weer op moest... daarna ben ik weer naar een andere manege gegaan, de slechtste van Nederland op Marcroix na: Riouw Rijschool. Daar had ik de eerste les op Frans. Dat overleefde ik ook en toen vond ik mezelf geen beginner meer Haha! Hoezo, ik schrijf lange verhalen???

@ Sanne&Roos: ja ik vind Lady best ernstig geweldig (voor een warmbloed dan) maar voor ik er op klim wil ik toch eerst wel eens leren rijden Clown

@ alleen Sanne: mwa, ja, dan vind ik inderdaad Nixie nog niet zo'n beroerd idee.

@ Annemiek: voor jij het zelf zegt: dat zie ik best zitten hoor... je had gelijk over z'n been Clown

O ja, weet 't alweer. Die grijze heette Melody.

Lekker belangrijk ook weer...

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:16

@ Tessa: M'n aller aller eerste les had ik Ypsilon. Me tweede les mocht ik op Daphne, het vorige paard van Ingrid. Niet bepaald een geschikt beginnerspaard als je het mij vraagt, want ik ben er in me 4e les keihard af gekletterd in galop (op me rug), ask Sanne.. Tong uitsteken

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:18

zo jij schrijft echt de hele tijd lange berichten Hestejente Tong uitsteken

Ik vond Lady ook erg leuk toen ik erop moest rijden.. Alleen omdat ik de pony's gewend ben, vond ik dat toch wel weer anders zitten Tong uitsteken
maar ze is echt een schatje!

Binky blijft natuurlijk wel me schatje 4 Ever! Lovers

gr. Tessa

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:39

Oow Binkert is zoo cool! Als ik zes was dan wist ik het wel...

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:41

Haha, zou ook willen dat ik nog op Binkeman kon rijden! Haha!

De laatste keer dat ik erop zat (3 jaar geleden ofzo) liep ie helemaal knap nageeflijk, hihi.. Tong uitsteken

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:45

Echt?? Binky nageeflijk... knap zeg!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:11

hihi jaa ik verzorgde ook 2 shets en die kunnen nu ook nagevelijk :p ziet er echt schattig uit bij een shetlander. als ht goed is staan daar nog foto's van in me profiel.

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:12

Haha lijkt me grappig om Binky nagevelijk te zien Tong uitsteken
Ik heb mijn eerste les ook op Marcus gereden
Otis is trouwens de liefste Tong uitsteken (L)

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:14

Wat is julie lievelingsras?

Mijne de Shetlander Lovers Zoals julie al wel wisten denk ik Tong uitsteken

Ik heb vorig jaar nog gereden op Binky, kan helemaal niet denken!

gr. Tessa

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:17

Ik al heel lang geleden iets van 3 jaar niet meer maar ik weet wel toen de laatste keer toen gingen we springen en toen was die erover heen en remde die af echt zo grappig. Toen kwamen mijn ouders zo kijken later en ik zo heel vrolijk: Ik ben eraf gevallen. Mijn ouders toen heel bezorgt!! Haha dat is echt grappig om over terug tedenken!!
Ik weet niet wat mijn lievelingsras is.. Ik denk KWPN of Haflinger

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:36

Mijn beginnerspaard was Ypsilon!

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:50

Hoe gaat het met Sherra en Ida?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:53

mijn favo ras is echt de quatre horse. rijd zelf namelijk ook western en ben dr echt helemaal verlieft op . die paarden zijn erg wendbaar, lief en zijn sterk met goed karakter. op die ranch waar ik was hadden ze er zoon 75 dus ik was helemaal op mijn plaats (L)

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:55

Ik heb nog nooit western gereden, lijkt me wel erg leuk!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 20:56

is echt supertergengestelde van engels rijden, maar zoooo geweldig Lachen

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:11

Doei, doei Tot zondag allemaal!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:11

Ik heb ook wel es western gereden, in Zuid Amerika Tong uitsteken

Maar het allergaafste is toch echt tolten!! IJslanders vind ik ECHT leuk, en haflingers. Zal nog es wat fotootjes an Rachel in m'n profiel zetten, is dat moeilijk, om fotootjes te uploaden hier? Gewoon zoals op hyves? En sommige fjorden en welshen vind ik ook leuk (Urnie wel, Lotta gaat wel en Jeffrey niet. Het wisselt echt per fjord wat ik van 'm vind) Mijn lievelingsras is connemara Go jij! Go jij!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:01

doeii veel plezier lisa en Tessa. spreek jullie waarschijnlijk toch niet meer
Mijn lievelings ras blijft natuurlijk een HAFLINGER! Lovers wat vele misschien ook al zouden weten.
Maar ik vindt Apaché ook erg mooi (Arabier X Kwpn) Zijn hoofdje ben ik hellemaal verliefd op!
Veder hou ik niet erg van het ras omdat ze af en toe een beetje leeg in hun hoofd worden! Bloos

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:07

Ik reed mijn eerste les op Tosca! Lachen Mijn moeder vond het maar een langzaam paard... Clown Daarna heel vaak op Arwin gereden in de beginners lessen omdat ik de grootste was van de groep. Verder heb ik alle pony's ook wel gehad (behalve bella en binky, daar was ik toch echt te groot voor). De leukste pony vond ik altijd Dribbel! Haha! Maar de pony's van de manege zijn allemaal wel leuk! Heb altijd met heel veel plezier op ze gereden! Pling

Mijn lievelingsras is de Tinker! Tja Gipsy is er nou eenmaal een. Lachen Nee het gaat me meer om het karakter van het paard en niet om de soort. Ik bedoel Lady vind ik ook leuk maar dat is niet bepaald een tinker. Tong uitsteken Clown En Arwin, Dandy, Savan en Cristo zijn ook super paardjes (allemaal verschillende rassen). Sinds vandaag mag ik ook een Max (shetlander) officieel verzorgen en longeren samen met mijn vriendin, dat is toch ook wel heel leuk zo'n klein ding dat overal tussendoor glipt! Clown Eigenlijk hebben alle rassen wel wat!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:20

Ja daar heb je gelijk in Ja En nou ik erover nadenk merk ik dat de rassen die ik noemde wel gemeen hebben dat ze lekker eigenwijs kunnen zijn. Shetlanders hebben dat ook maar ik ken er eigenlijk geeneen behalve dan pony's als Binky die ergens op een manege staan en daar de touwtjes in handen hebben in de ponystal Haha! toen ik leerde rijden was ik al de langste en als er waar je rijdt maar 2 pony's zijn... daar mocht ik dus nooit op Huilen Altijd kreeg ik een grote Nors opkijken

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 08:46

Sherra en Ida, zijn beide nog kreupel.