@Anneke: We gingen lekker met de dressuur aan de gang! Veel bezig geweest met stelling en verder een beetje met overgangen. Was echt heel leuk en leerzaam. Echt een toples!
SannevdM schreef:Enne, Lady is anders wel het leukste, liefste, mooiste enz. enz. paard van stal hoor!!!![]()
Vroeger was dat zonder enige twijfel Arwin!
Maar Lady is een geweldig, lief en leuk paard!
Voor mij is ze op dit moment ook de nummer 1 van de huidige paarden op de manege! Maar ik zal die liefste geweldige Arwin nooit vergeten! 

dus ik wil nog vaker op m, hij is zo lief 
De laatste tijd toch...
Daarna heb ik bij HCW (Hippisch Centrum Westland) gereden, op Ginger en Jolly en ook nog een paar andere. En er was er eentje, een grijze, die mij er daar toen 3 keer afgebokt heeft. Die was een paar maanden kreupel geweest en ik was een van de eersten die er weer op moest... daarna ben ik weer naar een andere manege gegaan, de slechtste van Nederland op Marcroix na: Riouw Rijschool. Daar had ik de eerste les op Frans. Dat overleefde ik ook en toen vond ik mezelf geen beginner meer
Tot zondag allemaal!

En nou ik erover nadenk merk ik dat de rassen die ik noemde wel gemeen hebben dat ze lekker eigenwijs kunnen zijn. Shetlanders hebben dat ook maar ik ken er eigenlijk geeneen behalve dan pony's als Binky die ergens op een manege staan en daar de touwtjes in handen hebben in de ponystal