Helleeeu! Veulen nummero uno is er! Ik keek vanochtend uit mn raam en als ik gewoon 10 minuutjes eerder had gekeken had ik de geboorte gezien. Grrr Maarr les was leuk, waaier gesprongen
Weet iemand van jullie hoe je een liedje zonder de tekst moet zoeken? Ik bedoel zegmaar wat je moet intypen Hahah ik ben slecht in uitleggen
roosjuh1994 schreef:ik weet niet of ik leonie en lotte wel mee wil Wiehooo front tegen Lotte en mij Hahaha ik ga mee, is er al een datum?Hahahaha ze wordt steeds dommer Waarr zijn jullie allemaal? Ik verveeeeel me
Muwaha waar staat dat Pepper werd vandaag gemeten, 148 MAAR -1 voor de ijzers Anders moest ik bij de E's starten.
Wil jij twee kopjes theeNou daar zit ik echt niet meeIs het zo naar je zin?Wil je er suiker in?Hahahaha ik verveeeeeeeeel me!
haloooo allemaalIk hou vn Spiriiiittt En Pepper werd gek van mij, ik had Sophie beloofd Pepper op te halen, maar dat was ik vergeten Dus ben ik met ene bloedgang naar het land gerend en pepper meegesleurd in een verzameld gallopje