Vandaag echt een blunderachtige actie, zat met een andere stagaire op Stal jasper te praten en we hadden het over onze maneges. Dus eerst van ja wij hebben alleen maar bruine paarden en vosjes. Toen we hebben maar een haflinger. Dat kon ook nog wel. Zei zegt ineens ja en een zwarte, die heet Prins. Toen viel het kwartje pas Daarvoor hadden we het ook al een kwartier ofzo over smit zonder dat we het door hadden
Oké Jet, ik weet dat ik niet al te goed kan uitleggen, maar speciaal voor jou zal ik nog een poging wagen We waren allebei over onze manege aan het praten (zonder dat we wisten dat wel het allebei over smit hadden) Opeens kwam er wel heel veel overeen dus tja....
Stal Jasper is wel leuk ja Fen, ze hebben wel veel activiteiten enzo, maar ik hoor wel van meerdere kanten dat ze de lessen na een paar jaar niet meer zo leerzaam vinden...
jep en hij heet: Sjieme Een echte Fries/fries, zo eentje die in alle dromen van kleine manegemeisjes voor komt, met een gouden randje aan z'n halster, mooie lange manen, een gegolfde staart, pikzwarte lieve ogen, hoog op zijn benen (1.75) en een hoofdje om te zoenen. Nouja, het wordt een penny-magneet Ik denk dat ie veel favorieten kweekt.
Naja ook nog maar even een verslagje van de les. Ik zit alweer op Luna. Vind het nu niet meer zo leuk hoor, heb de laatste paar weken alleen maar op Luna en Bowie gereden. Vind iets anders ook wel eens leuk. Koos of Djol ofzo Vandaag had ze eigenlijk wel een brave bui, ook al had ik het idee dat ze tien keer zo hard liep als de rest, maar ze was in elk geval rustig. We gingen zowaar vandaag een half uur zonder zadel inclusief galopje. Moet zeggen dat Luna dan wel heerlijk rijdt.
Ik zat voor de verandering eens op Koos Hij was heel lekker ontspannen, maar Aads z'n doel (aan de teugel) haalde ik niet. Wel lekker gereden, hij liep mooi laag met zijn hoofd en het ging goed. Dat halve uurtje zonder zadel ging ook prima, beetje miepen, maar dan wende ik af en ging het oké. Met het gallopje vond hij mijn zweepje niet fijn en gaf hij op eens wat bokken (of nou ja, paar huppeltjes met ronde rug), gelukkig had Aad het maar half door en kon ik gewoon door galloperen. Toen ik afgewend had en mijn zweep kwijt was ging alles weer oké
Je kan Koos ook geen tikjes geven in de galop, en zeker niet zonder zadel, daar wordt hij een beetje agressief van! Een keertje toen ik zonder zadel op hem zat, kwam hij half omhoog.
Hihi, dan zal dat het zijn Hij zat op gepropt tussen Nynke en ik geloof Bowie, dus deed een soort vervelend (terug willen vallen, beetje naar binnen vallen) en toen tikte ik hem aan achter mijn been. Toen begon het klooien... Mijn fout dus
Dat vind ik nou echt ja, had ik totaal niet van Aad verwacht! Ben benieuwd naar dat peerd, helaas kom ik pas over 3 weken weer op de manege.. (misschien maar op een andere dag inhalen dan)
Wat jammer Sas, dat je niet wat verandering hebt, maarja Luna is ook lief En Fenna op Koos, ook leuk! We zaten er weer naast met onze voorspellingen
Gelukkig dat Paco een blijver is. En ik heb het met Boy wel gehad met zadel dat ik hem achter mijn been aantikte, maar beetje hard en begon ie te bokken, helaas had aad het wel door. En Sas zullen we dan gokken dat je volgende week op Bowie zit En een fries, dat lijkt mij ook wel leuk Al denk ik toch dat Bowie mijn favoriet blijft.
Het is echt zo'n pony, past eigenlijk ook niet bij aad. Maar de fries is inderdaad ook niet echt aad, hij weet ook niet of hij blijft hoor. Is er pas vanaf vandaag 4 uur ofzo...
Luna zal best lief zijn, maar niet bij mij. We hebben nogal vaak een meningsverschil
Och nouja, we zullen het zien of horen of dat ding blijft Ik denk eerlijk gezegd van niet omdat het zoals gezegd werd niet een aad-paard is. Maargoed, afwachten! Ik ga er toch van af dus het maakt mij niets uit
Luna is gewoon een schatje, maarja, je moet haar wel goed behandelen saskia Grapje hoor
Trouwens, smit-bokkers die wonend zijn in Nederland, Saskia en ik hadden het er over dat het misschien wel leuk zou zijn om een keer wat leuks met dit groepje te gaan doen, iets van een bioscoopje pakken ofzo. Heeft iemand daar intresse in?
Van mij mag je mee hoor, ow nee, je MOET mee, we moeten onze oudste en wijste bokker wel meenemen, ze moet ons toch beetje onder de duim houden. En ik vind het een goed idee. Alleen wel iets wat met openbaar vervoer bereikbaar is of mee deze kant op
En gaan we nou met zijn allen nog een keer een buitenrit maken? Dat zouden we ook ooit eens doen, weet niet of dat er toen van gekomen is.