Manege Bruin!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:11

Maar 6 balken op 12 sprongen is wel heel dramatisch

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:57

Oww die ken ik idd flair!! die is aardig!! ik heb dr nog niet gezien ( maar dat kan dus kloppen ivm dr gebroken been ) Ik ken dr vader ook, daar is Anita dus mee? is een collega van mijn papa geweest lekker boeiend verder hahaa. Jaaa vet goed van Marianne Timmer....ik kreeg er tranen van in mijn ogen, maarja ik ben dan ook erg emo aangelegd

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:08

En we zijn weer lekker aan het zakken laatste post is meer dan 24 uur geleden. Wat dat schaatsen betreft dat intereseert mij dus echt geen ****. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk weer. En het was zaterdag zo heerlijk weer iedereen ging naar het strand was zooo jaloers. Ik moest het doen met een rondje huisduinen. Maar ja dat was ook heel leuk hoor . Verder ben ik er achter gekomen dat kinderopvang heel erg duur is voor 1 dag in de week dus in totaal 4 keer in de maand betaal je 250 euro dat is dus per dag 62 euro. Niet te betalen dus dan maar een andere oplossing zoeken. Pfff kinderen nooit aan beginnen.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:13

Was ik ook niet van plan Denise
Ik ga wel af en toe met het kind van een ander slepen Gister nog even gedaan op concours, net leuk

Ik sta maar met een paard op de lijst voor zondag Zal morgen wel even bellen hoe dat kan. Heb er toch echt twee opgegeven namelijk...(wel relaxte tijd iig. 15.39 uur Je kan ook oefenen onder begeleiding, maar dat is al tegen 11 uur, dat sla ik maar even over denk ik )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:27

Schaatsen, heb ik ook nog helemaal niks van gezien...

En kinderen, neuh thanx but no thanx
En 62 euro per dag, menn dat dat zo duur is zeg!
En zo'n oppasmoeder service? Is dat ook zo duur?

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:29

is geloof 3,50 per uur maar dan moet je nog wel extra bij betalen voor het brood wat ze eten en het drinken etc etc

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:40

Hmm nou ja dat is iig goedkoper en voor hoeveel eet een kind ongeveer?
Zal geen 4 euro per dag zijn?

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:41

geen id misschien dat het in totaal 4 euro per dag kost ofzo maar ja dan betaal ik nog 40 euro per dag dat is me nog te gek

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:45

40? ik ben ook niet goed in hoofdrekenen, maar ik kom uit op 28 ( excl. eten /. drinken) ( ga uit van 8 uur per dag dan hè )
Dus dat scheelt al dik de helft...

En andere opties?

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:58

ja maar bij mij gaat het om ongeveer 10 uur per dag. ach misschien kan ik me oma lief aan kijken dat ze samir ophaald om kwart over 7 'sochtends whehe

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:04

Ah oke 10 uur.
Dat is wel een behoorlijke tijd ja..

En zijn er helemaal geen andere opties ( sorry ben niet thuis in de kinderoppas wereld )
Collega van me neemt haar zoontje soms gewoon mee naar de groep, maar ja dat kan natuurlijk lang niet bij al het werk..

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:06

ja de mensen van de groep zouden het wel heel leuk vinden denk ik als ik hem mee zou nemen. Maar ja de mensen zijn niet allemaal bij de tijd. En ik denk ook niet dat mijn baas dat zo leuk zou vinden. Collega van mij nam haar kind wel altijd mee naar der werk maar ja die zit op een kantoor dus dan kan het wel. Ach ik vind wel een oplossing maar kinderopvang word het dus niet.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:06

Als je kind naar de opvang moet kun je vaak net zo goed niet gaan werken...Raar maar waar (is in zweden ed toch een stuk beter geregeld )

Is er op je werk geen regeling voor kinderopvang Denise? (zal wel niet hier in den helder )

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:08

nou dat waren ze wel van plan hoor 5 jaar geleden is nog steeds niet gebeurt

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:09

Zit ze eens achter de vodden aan dan

Maar het is wel een lastig probleem. Familie in de buurt die bereid is tot oppassen is vaak de enige redding als je wil blijven werken voor andere dingen dan alleen de kinderopvang...

Ik ga de paarden even omkopen met wat hooi en wortels

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:10

Nee bij mij zijn ze ook niet bij de tijd Maar het gaat heel goed, mannetje komt ook zelfs bij ons buurten.
Geen idee trouwens wat ze er van het management van vinden, neem aan dat het goed is.
En op noorderhaven is natuurllijk ook een KDV daar brengt mijn collega haar dochtertje altijd heen. ( ja sommige dingen op n'haven zijn wél goed geregeld )

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:16

En als het maar om 1 dag in de week gaat, tja dan kun je beter thuisblijven dan werken. Want je verdiende geld die dag , kan je inderdaad zo doorsluizen naar de kinderopvang.
( moet het natuurlijk wel kunnen om die dag niet te werken, weet natuurlijk niet hoe je contractueel zit )

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:17

Nou er zal binnekort wel weer eens een keer personeelsoverleg zijn. Dan zal ik het wel aangeven. Nadeel van de groep is dat hun pas beginnen om 10 uur en ik moet om half 8 al aan het werk. Familie is wel bereid om op te passen nou ja me oma dan. Maar die wil hem niet eerder halen dan 10 uur. Maar ja misschien kom ik opeens een oplossing tegen. Maar ik moet zeggen als ik het over had kunnen doen was ik er ook echt nooit aan begonnen. Moet elke keer wat regelen als ik naar Laaf wil enzo. Want mn vriend heeft ook nog zn afspraken etc etc. Maar ja nog paar jaartjes kan ie alleen thuis blijven. Ik was toen ik 5 jaar oud was al vaak alleen thuis en dat ging goed. Dat zie ik de kinderen van tegenwoordig niet meer doen eigelijk raar he.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:19

contract van 32 uur de ene week werk ik 40 uur de andere week 24. ben zelf altijd vrij op dinsdag en vrijdag en 2 keer in de maand een weekend.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:21

En dan 'sochtends die paar uurtjes naar het KDV op oppasmama, en dat oma hem daar komt halen? Is dat niet wat? BEn je nog wel wat geld kwijt, maar lang niet zo veel.

Oeh en met 5 jaar al alleen thuis, kan me niet heugen dat ik op die leeftijd alleen thuis was. ( vind het erg risky hoor )
Als ik uit school kwam was mijn moeder er eigenlijk altijd wel en anders ging ik even naar de buurvrouw tot mijn vader thuis was.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:24

ik liep altijd alleen naar school en weer terug. Zelf woonde ik in tuindorp en zat op de drietand in de vogelwijk. Als ik thuis kwam was er nooit iemand en de sleutel lag onder de voerbak van het konijn dus kon ik in huis. Voor zo ver ik weet is er nooit wat mis gegaan. Met mn eige kind zal ik dat nooit doen hoor. Maar hij is dan wel makkelijker mee te nemen naar de manege.
Samir kan binnekort wel naar de peuterspeelzaal dat is van kwart voor negen tot kwartover 11. Nou dan moet mn vriend hem daar maar doen denk ik zomaar die moet toch later werken dan mij. en dat oma hem dan daar ophaald.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:28

Ja oké, toen ik wat ouder was wist ik ook waar de sleutel lag. Toen was ik een jaar of 10 denk ik.
Maar een 5 jarige alleen laten, vind ik toch riskant..

Nou ja, de peuterspeelzaal oplossing scheelt al een hoop toch?

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:32

ja daarom zeg ik ik zelf zal het nooit doen. Mijn moeder liet me ook rustig alleen thuis toen ik baby was ging zij 'snachts lekker stappen. :S

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:34

Pff jeetje dat meen je niet zeg!
Dat is echt totaal onverantwoord....
Gelukkig is het allemaal goed gegaan ( althans, je bent er nog steeds ) maar moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 00:38

Ach ja toen was ze 17 he dan doe je rare dingen nu zal ze dat echt niet meer doen en ze laat mn broertje die nu 5 is ook niet alleen thuis.