micky schreef:ik heb een filmpje op internet gevonden van zion (henst van gradus) zag er wel leuk uit
Nou leuk.......en was je ook nog van plan om de link van het filmpje aan ons door te geven, of moeten we het zelf maar uitzoeken
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

micky schreef:ik heb een filmpje op internet gevonden van zion (henst van gradus) zag er wel leuk uit

dozo schreef:

meelen schreef:Hij is ECHT mooi. Jammer dat het filmpje zo kort is.

micky schreef:meelen schreef:Hij is ECHT mooi. Jammer dat het filmpje zo kort is.
Zal ook wel een ECHT mooi prijskaartje aanhangen![]()

micky schreef:sorry maar daar vraag ik toch ook helemaal niet naar zo te zien wordt ons stallingsgeld goed besteed lekker boeien ik ga toch weg
meelen schreef:micky schreef:sorry maar daar vraag ik toch ook helemaal niet naar zo te zien wordt ons stallingsgeld goed besteed lekker boeien ik ga toch weg
Ik vroeg mij alleen af waar het op slaat om over de prijs van Zion te beginnen. Wat maakt het uit wat hij er voor heeft betaald. Hij werkt er hard genoeg voor. Ik neem aan dat jij ook leuke dingen doet met je verdiende geld?! En ja, we hebben er met z'n allen aan mee betaald, leuk toch.
Veel su6 op je nieuwe stal hoor.

l0rdJ schreef:net even lekker buitengereden met ze allen:)
was heerlijk en we waren net op tijd terug,
toen kwam de hemel naar beneden!
, maar ben maar gauw naar huis gegaan om m'n mooie nieuwe regenpak aan te trekken. meelen schreef:micky schreef:sorry maar daar vraag ik toch ook helemaal niet naar zo te zien wordt ons stallingsgeld goed besteed lekker boeien ik ga toch weg
Ik vroeg mij alleen af waar het op slaat om over de prijs van Zion te beginnen. Wat maakt het uit wat hij er voor heeft betaald. Hij werkt er hard genoeg voor. Ik neem aan dat jij ook leuke dingen doet met je verdiende geld?! En ja, we hebben er met z'n allen aan mee betaald, leuk toch.
Veel su6 op je nieuwe stal hoor.
meelen schreef:l0rdJ schreef:net even lekker buitengereden met ze allen:)
was heerlijk en we waren net op tijd terug,
toen kwam de hemel naar beneden!
Ja, ging even lekker tekeer zeg. Ik liep met de, maar ben maar gauw naar huis gegaan om m'n mooie nieuwe regenpak aan te trekken.

zelfde verhaaltje als hierboven, ook zwartwitte achtergrond en de iris originele kleur gelaten.
!!!! Ik ben heel erg verkouden, en heb gigantische keel pijn.
. 
vossebier schreef:mhh ik verveelde me (was net rotweer) en heb ff zitten paint shop pro'en... tijdje terug alweer. zie hier het resultaat:
Foto van paparazzi van vorig jaar gemaakt door jan kan op de kossack stud. Foto is origineel in kleur maar heb de achtergrond zwart wit weten te maken en paparazzi zelf in kleur gehouden
Mijn oog, zelf genomenzelfde verhaaltje als hierboven, ook zwartwitte achtergrond en de iris originele kleur gelaten.
hopelijk wordt het weer wat beter weer, paparazzi moet natuurlijk nog wel ff op het land kunnen blijven staan
geweldig mooi, wat komt de kleur van je ogen op deze manier er mooi uit!!!
, maar ben maar gauw naar huis gegaan om m'n mooie nieuwe regenpak aan te trekken.

LIQUITA schreef:HELLUP......ik ben ZIEK!!!! Ik ben heel erg verkouden, en heb gigantische keel pijn.
Ik baal als een stekker, want ik vind mijn bedje heerlijk maar niet om er ziek in te liggen.
. Dat hoop ik ook....vanavond maar geen carrousel-les en ik ben bang dat ik morgenochtend ook maar m'n prive-les af moet zeggen
. Ik heb a.s vrijdag een wedstrijd, hopelijk ben ik dan beter..............of misschien wel beter van niet
.