Anne_87 schreef:Citaat:09:12 uur Rotterdam<->Dordrecht Door wateroverlast rijden er tussen Rotterdam en Dordrecht minder treinen. Vertraging stoptreinreizigers: 15-30 minuten. Prognose: * Het is niet bekend hoe lang deze situatie zal duren.
Hè wat verschrikkelijk jammer dat ik vandaag nou net vrij was zeg!
Over geluk gesproken!![]()
Helaas had ik dat geluk niet! Zat dus in de trein van half 9, die ging opzich wel gewoon door (met halfuur vertraging) maar de terugweg was iets anders
Uiteindelijk zo'n 1,5 uur vertraging gehad, lekker hoor!Eergisteravond kwamen mijn vriendin en ik erachter dat het glad was
"Zullen we rondje boule doen?" "ja hoor!" Bij die kleine rotonde vlakbij de boulevard gingen we rechtdoor ipv de bocht door. Vlak voor de sloot stond de auto stil. "Zullen we naar huis gaan?" "prima
" geen succes dus 
This zonde voor Bianz
Nero verkocht. Nouja, hopelijk krijgt ie een leuk nieuw baasje 
Heb vandaag een placenta geproefd
Echt smerig gewoon. We waren er eentje aan het onderzoeken enzo, toen mijn klasgenoot m ineens liet vallen in de steek. Flatsj, daar vloog vruchtwater+bloed in mn mond, heeerlijk. Ik gelijk bang voor AIDS enzo, maar t was een placenta van een 100% gezonde vrouw (en ik had de zooi niet doorgeslikt haha). Ging zowat over mijn nek. Weten we ook weer hoe dat is (zal vast vaker gebeuren heb ik het idee!).Getver, oudere mensen en seks, da's geen combinatie! Net zoiets als je ouders. Ik denk altijd maar dat die na het verwekken van mij direct zijn gestopt met de seks
En dan die reclame van die zoenende oudjes, iehjg!
Gatsie Kim! Jakkie!
*bedenkt dat ik dat ook nog steeds moet doen voor de storm dan en de dag na stormdag
*
Staat zelfs een Annemijn tussen de springruiters...

Zoals ik al zei; BIZAR!
) Maargoed, dat maakt dat ik nu al 10 bewijzen zo goed als af heb. Alleen nog ff de puntjes op de i, en wat info zoeken over het gebruik van handspalken, workshop over handspalken volgen & volgens mij ben ik dan wel een heel end klaar