manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kims

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:39

Anne_87 schreef:
Citaat:
09:12 uur Rotterdam<->Dordrecht Door wateroverlast rijden er tussen Rotterdam en Dordrecht minder treinen. Vertraging stoptreinreizigers: 15-30 minuten. Prognose: * Het is niet bekend hoe lang deze situatie zal duren.

Hè wat verschrikkelijk jammer dat ik vandaag nou net vrij was zeg!
Over geluk gesproken! *LOL*

Helaas had ik dat geluk niet! Zat dus in de trein van half 9, die ging opzich wel gewoon door (met halfuur vertraging) maar de terugweg was iets anders Scheve mond Uiteindelijk zo'n 1,5 uur vertraging gehad, lekker hoor!

Eergisteravond kwamen mijn vriendin en ik erachter dat het glad was Vork "Zullen we rondje boule doen?" "ja hoor!" Bij die kleine rotonde vlakbij de boulevard gingen we rechtdoor ipv de bocht door. Vlak voor de sloot stond de auto stil. "Zullen we naar huis gaan?" "prima Haha!" geen succes dus Tong uitsteken

This zonde voor Bianz Ach gut Nero verkocht. Nouja, hopelijk krijgt ie een leuk nieuw baasje Lachen

Heb vandaag een placenta geproefd Koe Echt smerig gewoon. We waren er eentje aan het onderzoeken enzo, toen mijn klasgenoot m ineens liet vallen in de steek. Flatsj, daar vloog vruchtwater+bloed in mn mond, heeerlijk. Ik gelijk bang voor AIDS enzo, maar t was een placenta van een 100% gezonde vrouw (en ik had de zooi niet doorgeslikt haha). Ging zowat over mijn nek. Weten we ook weer hoe dat is (zal vast vaker gebeuren heb ik het idee!).

Getver, oudere mensen en seks, da's geen combinatie! Net zoiets als je ouders. Ik denk altijd maar dat die na het verwekken van mij direct zijn gestopt met de seks Clown En dan die reclame van die zoenende oudjes, iehjg!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:40

Ik heb echt de gave om iedere keer een nieuwe pagina te beginnen Vork

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:42

Bah ik wordt al misselijk bij het lezen van je verhaal Kim... bleeeeegh!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 23:04

Kims schreef:
Getver, oudere mensen en seks, da's geen combinatie! Net zoiets als je ouders. Ik denk altijd maar dat die na het verwekken van mij direct zijn gestopt met de seks Clown

Precies mijn idee! Clown *denkt* ik heb een kleiner zusje... nouja, na mn zusje dan Vork
En oudere mensen en seks is geen combi, maar mij lijkt de combi placenta en mond ook niet egt ideaal Gatsie Kim! Jakkie! Scheve mond

Ow balen... Weet jij wat er aan de hand was? Wateroverlast ofzo hè; egt iets voor de NS Vork Maar 1,5 uur langer op de terug weg... Pfft, tis al een reis, maar als je dan ook nog eens probs hebt NOuja, wél vertraging formuliertje invullen hè Ja *bedenkt dat ik dat ook nog steeds moet doen voor de storm dan en de dag na stormdag Bloos *

Glad? Gister? Hihi, kan me voorstellen dat t nie egt een top plan was om met de auto de weg op te gaan gister! Vork Slimme actie van Kim Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 23:06

uhum, hoezo smily bom ontploft in mijn bericht ROFL

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 23:42

Bloos!
3 keer raden wie ik tegen kwam op t internet; t toffe spring type!
*zat op digishots te kijken naar de show van scheldestad en toen ff bij de springruiters gaan kijken Haha!

hihi, lang leve de niet strakke, wítte rijbroek Clown Hè Mariekje!
http://www.digishots.nl/watermark.php?image=img_5532.jpg&dir=Mark_Jespers/
Bíjna iets te zien van zn gezicht Tong uitsteken
http://www.digishots.nl/watermark.php?image=viewsize/mark_jespers-2.jpg&dir=Mark_Jespers/
http://www.digishots.nl/watermark.php?image=ny7l1673.jpg&dir=Mark_Jespers/

Tja.. nouja... uhm... Hij heeft leuke paarden Haha!

Wow! Staat zelfs een Annemijn tussen de springruiters...
http://www.digishots.nl/watermark.php?image=ny7l0432.jpg&dir=Annemijn_Harten/

Apart blesje:
http://www.digishots.nl/watermark.php?image=ny7l8399.jpg&dir=Zeeuwse_Kampioenschappen_Paarden/

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 10:30

http://assiesantm.web-log.nl/mijn_weblog/2007/01/aflevering_4.html--> staan de foto's van ANTM op tot aflevering 4 Ja geen winnaar ofzo genoemd, dus das mooi Haha! (of nouja ik ben t nog niet tegengekomen)
Die van Nnenna was tog egt wel heel gaaf hoor Thirz! Ja en die van Joanie ook!

Hoe was Cats Cis? Was t gezellie?

*stopt met tegen zichzelf te praten en gaat maar eens beginnen aan het uitwerken van haar test Schijnheilig

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:59

Nou, dan praat ik toch ff tegen je Anne Tong uitsteken
Gaaf dat je die foto's nog een keer kan terugzien, op tv gaan ze soms zo snel. Maar tis een mooie serie foto's, van iedereen eigenlijk (gewoon een goede fotograaf dus Knipoog ). Ik ben voor Joanie!
En cool dat ik mn maat ook vastligt op de foto! Misschien moet ik toch nader kennis met m maken, op deze foto's lijkt het gewoon alsof hij kan springen Clown

Ik hoop dat ik nooit placenta hoef te proeven Vork

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 16:06

YES, iemand die tegen me praat op bokt! Go jij! Go jij!

Ja, t lijkt wel alsof hij kan springen, maar verder... Dat wat ik kan zien van zn hoofd is tog niet egt mijn smaak geloof ik Haha! Dus ga gerust kennis met hem maken hoor Thirz Knipoog Ik hou je zeker niet tegen! (vind hem ook wat oud denk ik.. hoe oud zal hij zijn?)
Ja dat zal t zijn Tong uitsteken goede fotograaf! Maar je hebt wel gelijk, idd wel goede foto's van iedereen (en tog staat niet iedereen er op zn best op.. Brooke en Jade hebben niet de topfoto's. Of nouja Clown Techniek van de foto's is top, model wat minder Tong uitsteken)

Whaha, nou misschien mis je wel iets als je nóóit placenta hebt geproefd thirz Clown je weet t nie! *al moet ik er ook egt niet aan denken; jakkie! Scheve mond *
Heb jij t tog nog wel overleefd Kim? geen nachtmerries?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 15:36

*snif snif*
Bekijk net de mail nog eens goed met info over mn kennistoets... Die heb ik dus woensdag om half 9 smorgens! Ik ben vast op mn best als ik om half 6 mn bed uit moet Clown
NOuja, we maken er maar weer t beste van Haha! Je houdt wel een lekkr stuk dag over na je toets Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 17:16

hoihoi,
even een snel berichtje.
Cats was errug leuk! Mooie liedjes en een leuke cast, de schouwburg in leeuwarden is ook helemaal niet verkeerd kwam ik tot de ontdekking Haha!
Het voordeel van dat reizen is Anne, dat je wel goed wakker bent eer je op school bent voor de toets (tenzij je in de trein in slaap valt natuurlijk :p)
Ik vind Joanie ook heel leuk! Die foto als huisvrouw is echt supercool met die sarcastische wenkbrouw opgetrokken. Nice!
doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 17:42

Nero te koop....
tja voor bianz niet echt leuk maar voor nero misschien wel beter, als ie een leuk baasje krijgt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-07 18:20

Gelukkig dat je hebt genoten van Cats Ja En zo zie je nog eens wat hè Knipoog Mooie schouwburg dus in Leeuwarden!

*Marcelle zit Dancing on Ice te kijken, zie dus nu ook de finale (vond ik gister wat te laat worden) tog bijna onze top schaatser eruit hoor Cis! Scheve mond
Citaat:
Ik vind Joanie ook heel leuk! Die foto als huisvrouw is echt supercool met die sarcastische wenkbrouw opgetrokken. Nice!

Whahaha Cis; ik moest egt zo lachen om dat laatste woordje "Nice" Clown Ken iemand en die heeft t ook áltijd over een "Nice-pic" of beoordeeld een goede foto ook altijd met Nice Tong uitsteken En die "zegt" t ook egt precies op zo'n manier! Haha!

Nee, ik slaap niet in de trein. Vind ik niet zo'n tof plan. Dus je hebt wel gelijk; ben wel wakker op dat uur Lachen *hoop ik*

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:07

Hoi! Ben ik ook weer. Ff snel alles doorgelezen, als ik ergens op vergeet te reageren sorry!
Tsja Nero te koop... sloeg ook in als een bom, zeker doordat het allemaal zo plotseling ging. Vandaag was helemaal mooi; was Nero aan t poetsen, belt Petra dat ik niks met m mocht doen, want vanmiddag komt er iemand kijken en Esther rijdt hem voor... nou dan sta je dus ook met je bek vol tanden: je bent er niet van op de hoogte en ineens wordt je buitengesloten bij alles. Maar niets gezegd, Nero terug op stal gezet en naar huis gegaan. Hopen dat ik nog op hem mag rijden van de week, anders wordt t wel heel raar allemaal. Maar er is ook leuk nieuws gelukkig: het paard op de Braamhof waar Thirz en ik het een paar pagina's terug over hadden, heeft nog steeds een verzorgster nodig tot ze verkocht zijn (staan te koop ivm ziekte eigenaresse). Eigenaresse had gevraagd of ik haar wilde bellen en dat dus ook direct vanmorgen gedaan. Mag nu woensdag komen kennis maken. Gaat eigenlijk om 2 paarden, 3.5 jaar oud paard en 13 jaar oude merrie. Jonge paard moet nog een beetje aan gewerkt worden: gaf al aan dat ik die niet wil rijden, maar wel wil longeren en poetsen enz. 13 jaar oude merrie mag ik op rijden, longeren, poetsen. Kortom: beide paarden veel aandacht geven. Zou tof zijn als dat allemaal een beetje zou lopen; kan ik weer lekker verder rijden als Nero toch snel weg gaat. Zal wel ff wennen zijn, merrie is echt groot, dus dat is een hele klim in vergelijking met Nero. Neem m'n krukje mee hahaha!
@Bar: Gefeliciteerd met je winstpunt! Shaar liep lekker dus? Jammer dat je Nero niet ook nog eens ff d'r bij kunt kopen haha, logisch natuurlijk. Had wel een droomoplossing geweest! Shaar ziet d'r ook goed uit in de Cognac setje hoor!
@ Thirz: nu we weten dat jij zo'n klusvrouw bent, komt dat zeker goed in mijn huis hahaha; ik huur je bij deze in om alle kasten in elkaar te zetten hihi. Wel tof dat je het weer naar je zin hebt gehad op stal, altijd weer gezellig.
@ Anne: wat een hoop treinverhalen weer; die NS ook altijd. En je hebt het erg zwaar met al die vrije dagen, heb medelijden haha! Is je portfolio al een eind af? Naast je handspalk al iets bedacht?
@ Kims: Bah placenta! Lijkt me echt té ranzig, gelukkig was het per ongeluk, stel dat je het als opdracht moest doen! En Nous en kettingzagen lijkt me idd niet de ideale combi hihi.
@ Cis: Ik wilde ook naar Cats Cis! Moet nog steeds kijken of Breda nog kaarten heeft, wilde met m'n zus en moeder gaan. Wel tof dat er in Friesland wel sneeuw valt; dat pak je dan weer mee! Wanneer ga je nu weer boeren spotten?
@ Nel: Hoe is het met je? Wegen de laatste loodjes al zwaar? We moeten nog afspreken om naar Voice te gaan, weet alleen nog ff niet wanneer; zou het ook een keertje 's avonds kunnen? Of is het niet veilig wandelen dan?
@ Mariekje: heb jou gemist in al die posts; hoe is het nu met je laarzen en Chris z'n vader?
Zou het bijna vergeten te vertellen: m'n vakantie was ook heerlijk! In het begin van de week wat minder sneeuw, maar naarmate de week vorderde steeds meer verse sneeuw. Nog een keer keihard onderuit geskied door een of andere sukkel die niet meer kon remmen (geen tof type), en een keer overeind geholpen door wél een tof type! Maar ja, die ben je zo weer kwijt op de piste haha!
Verder drukke week: donderdag krijg ik de sleutel van m'n huisje!! Komen jullie allemaal snel een keertje kijken? Heb nu al zo'n zin om binnen te stappen en me te verwonderen over dat alles dan gewoon van mij is en ik er mee kan doen wat ik wil!
Nou, ga nu nog eens ff verder... kom je terug van vakantie krijg ik meteen huiswerk doorgemaild om ik woensdag nog op school was, toch jammer...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-07 16:32

Ach gut
blijft t ook egt vreemd vinden hoor.. Zeker zo'n telefoontje dan ook nog Scheve mond Je zou bijna denken dat ze boos is dat je op vakantie ben t gegaan, hoe bizar ook! *zucht* al wat gehoord van vanmiddag? of denk je dat ze je dat ook al niet laat weten...
Belachelijk allemaal; Zo ga je tog niet met mensen om? ow leuk dat je mn paardje verzorgd hebt, en dat je er zoveel tijd in hebt gestoken, maar nu hou ik je lekkr overal buiten Rolleyes Zoals ik al zei; BIZAR!
Wel fijn dat je nu waarschijnlijk wel lekkr aan de slag kan blijven met de paardjes Ja Hopen dat t klikt tussen jou en beide beestjes! Alleen.. die staan dan ook allebei te koop tog? Dat geeft wel weer wat onzekerheid of niet?
En ja Bianz ik ben ook heel zielig met ál die dagen school Clown Jups, schiet al wel op met mn Portfolio hoor. Heb afgelopen donderdag een schrijftestje (SOESSS) afgenomen bij een kindje met CP (lees; klasgenootje die der best deed zich zo goed mogelijk in te leven Nagelbijten / Gniffelen ) Maargoed, dat maakt dat ik nu al 10 bewijzen zo goed als af heb. Alleen nog ff de puntjes op de i, en wat info zoeken over het gebruik van handspalken, workshop over handspalken volgen & volgens mij ben ik dan wel een heel end klaar Ja

Lijkt me egt zo leuk, maar tegelijkertijd vreemd; ineens je eigen huisje! Alles, alleen van jou! Gaaf hoor Bianz!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:25

Wauw Bianz, je eigen huisje, zo gaaf!
Ik wil je ook nog wel komen helpen hoor met alles in orde maken!
Nouja, fijn om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad, geen last meer gehad van je rug?
Ik vind het wel erg banketstaaf hoe alles nu gaat omtrend Nero! Jij wordt gewoon totaal buitengesloten!
Nero wordt toch gereden met jouw zadel? Haha ik zou het gewoon mee naar huis hebben genomen! Mag ze lekker voorrijden zonder zadel, moeten ze maar niet zo gemeen doen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:29

Ben trouwens vandaag naar schiphol geweest... Heb Eva, Corina en Naomi (3 klasgenootjes waarmee ik mee zou gaan naar zuid-afrika) naar het vliegtuig gebracht. Het was echt heel vreemd om hun door de poortjes van de douane te zien gaan en zelf achter te blijven. Kon mn tranen moeilijk inhouden. Gewoon het idee dat ze 4 maanden weg zijn, vind ik echt jammer, want het zijn goede vriendinnen van me! Ben wel heel blij dat ik niet mee ben gegaan, want deze beslissing voelt wel gewoon goed!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:28

Whahaha Bar, jij weet 't wel! Maar er is dus ook nog een klein zadeltje, dus ze konden gewoon met zadel rijden.
Wel nog last van m'n rug, wordt helaas nog niet veel beter. Zolang ik in beweging ben gaat 't wel, maar als ik even stil heb gezeten/gelegen of gestaan begint 't weer van voren af aan. Als 't nog lang duurt laat ik er maar eens naar kijken denk ik.
Leuk trouwens dat je ook wilt komen helpen; maar zeker ook leuk als je komt kijken! Ik hoor wel wanneer je kunt/zin hebt!
Begrijp dat het moeilijk was om de andere 3 op het vliegtuig te zetten, maar wel fijn dat je de juiste keuze hebt gemaakt! Ik blijf ook hun verhalen volgen! En jij op naar je 1e les kinderfysio deze week! Kwam trouwens met skiën Peter-Paul en Wim ook nog tegen, echt grappig om zo ff bij te praten!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:31

Whaha denk je rustig even niet aan fysio's te denken, kom je peter paul en wim tegen! Niet te geloven! Die lerearen zijn ook aleen maar aan het feesten!
Vrijdag begint mn kinderfysio, ben erg benieuwd! Er zitten 4 studenten van onze opleiding bij en 2 tsjechen en 2 portugezen, lijkt me dus echt gaaf!
Wil mn presentatie misschien over CIMT bij kinderen gaan doen, lijkt me erg gaaf!
Maareuh een keer op zaterdag of zondag hebben moet sowieso lukken.
Weet je hoe het afgelopen is met de kijkers voor Nero?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:44

Ow dat is zeker leuk! CIMT is toch nieuwe naam voor Forced Use? Wil je het ook gaan onderzoeken, of heb je er al ervaring mee? En bij wat voor kinderen: leeftijd, beperkingen enz? Trouwens weinig dit jaar voor kinderfysio!!
Mensen vanmiddag waren wel te spreken over Nero; afwachten dus of ze nog verder gaan, voor keuring en info DA enz.
Jaja die PPH en Wim, echt lachen, heb in die 3 jaar dat elke keer mee ging met WWW altijd zo'n lol met hen gehad! Die zijn echt zo gek als wat op WWW, zeker op de aprés ski Knipoog
En keer in 't weekend is geen probleem, ben dan toch aan 't klussen denk ik! Laat maar weten wanneer!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:48

Klopt, Constraint induced movement therapy! Wij hebben onze presentatie erover gedaan bij het symphosium. Maar wat het voor invloed op kinderen heeft weet ik niet.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:52

Heb aanstaande zaterdag wedstrijd, maar volgens mij ben ik het weekend daarna helemaal vrij, ik laat het je weten!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:54

Ok ik wacht het af! Forced Use bij kinderen wilde ik eerst ook onderzoeken als 2e differentiatie (wetenschappelijk onderzoek), maar toen toch vanaf gezien ivm te weinig voor het onderzoek. Bij kinderen is het enorm arbeidsintensief omdat het veel creativiteit vraagt! Lijkt me super interessant als je er iets mee kunt doen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:55

Ja daarom, want tijdens mijn presentatie bij het symphosium zat er een man die het uitoefende op kinderen, dus daar wil ik echt wel gaan kijken!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:20

tjonge wat een ingewikkelde taal allemaal!
Maargoed Bianz: welkom thuis weer en fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Ik wil ook graag je nieuwe stulpje komen bewonderen. Volgend weekend ben ik thuis en heb ik helemaal niets Haha! (voor school dan he) Dus misschien kunnen we dan wat afspreken. Ook leuk dat die merrie nu toch doorgaat, dan heb je in ieder geval iets om handen als je niet meer naar Nero kan. Anders krijg je afkickverschijnselen.
En Bar, waar moet jij wedstrijd rijden? Bij de Zwaanhoek geloof toch?
ik weet nog niet wanneer ik weer boeren ga kijken haha. Ik zie er genoeg op school maar die zijn over het algemeen een beetje jong voor jullie. Misschien kan ik over 2 weken wel eens gaan rondsnuffelen Tong uitsteken