Heeft er iemand toevallig nog een kleine catalogus van Horselover?? Er schijnt daar ook een uitrij-vliegendeken in te staan. Ik wil ff kijken hoe ze eruit zien (ik wil er nl nog eentje bij
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Kowloon schreef:Geen roddels van mijn kant, zou graag willen melden dat ik inmiddels moeder ben, maar nog ff geduld....
O er staat trouwens nog een paar liter "vlieg-op" boven op mijn kastje, het is van vorig jaar (paardendrogist had foutje gemaakt), hiervan mag wel gebruik gemaakt worden, je moet wel een eigen verstuiver hebben....ik ga het toch dit jaar niet meer opmaken.
) Veel succes nog de komende 1,5 week!!
het is voor hem niet handig om op een andere dag voor Evita te komen omdat hij maandag al andere paarden komt doen op stal, mijn moeder wou Evita wel uit het land halen eventueel (ik hoop dat ze er 1 uit haalt, en niet per ongeluk alle 5
) maar die kan niet de hele tijd blijven, is er iemand die Eviet even terug kan brengen als ze gedaan is?
Ko krijgt maandag voorijzers, hij reageert sinds een paar dagen ineens erg gevoelig op de kleine steentjes
We gaan nu natuurlijk ook veel meer naar buiten dan eerst (gisteren weer geweest
)
Diddle en Spetter deden ook mee
Yus stond als een sul in een hoek te kijken wat zijn weidegenootjes aan het doen waren
!!