Esmee hoe was je stage dag?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Eerst gewacht tot de katten klaar waren met eten en toen één kattenhuis schoongemaakt. Vervolgens een hele tijd geknuffeld en gedaan en jeetje wat zitten er een kroelkonten tussen zeg
Er is één kat die ik echt gewoon móet heben, wat een schatje
Maar helaas, mn ouders willen er echt geen kat bij
Daarna katten weer eten gegeven en wat later gecheckt of alles gegeten had. Één kat had niet gegeten dus daar heb ik een halfuur mee op schoot gezeten met een bakkie blikvoer en dat brokje voor brokje gegeven
Was echt super leuk.
Kirsten_S schreef:Goedenavond!
Ik lees dierenartsenroddels haha. Wel goed dat je er zo mee bezig blijft manon! Alleen dat ze blijft lopen 'ondanks haar beperking/pijn' , klopt dat doen ze bijna allemaal. Op een gegevne moment zitten ze te stuiterne in de stal ookal hebben ze veel pijn!
Melissa, prachtigeee foto's! Lijkt zo simpel haha, alsof ze allemaal zo netjes stil bleven zitten
En zal ik jullie eens wat zeggen. Ringo kon vanuit stilstand in contragalop aanspringen
. Contragalop deed hij eigenlijk alleen bij toeval, maar nu lukt de hulp steeds vaker! Terwijl het zo'n draak is in het begin, zo loopt hij daarna bijna zz haha!
Een paard wat echt pijn heeft, doet dat niet.
maar wil er dan 1 voor mijn sieraden en fotografie (ga nog geen betaalde shoots aanbieden hoor). Wat vinden jullie van de naam Gianti 
En hij gaat het bokken steeds meer door krijgen
Maar ik rij hem dan gewoon naar voren heen, dan maakt het me ook niet uit hoe of wat die loopt, desnoods galopeerd ie.. Hij moet gewoon naar voren
En dat doet ie zo'n 2 rondjes en daarna is het een heeeul fijn paard
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:Goedenavond!
Ik lees dierenartsenroddels haha. Wel goed dat je er zo mee bezig blijft manon! Alleen dat ze blijft lopen 'ondanks haar beperking/pijn' , klopt dat doen ze bijna allemaal. Op een gegevne moment zitten ze te stuiterne in de stal ookal hebben ze veel pijn!
Melissa, prachtigeee foto's! Lijkt zo simpel haha, alsof ze allemaal zo netjes stil bleven zitten
En zal ik jullie eens wat zeggen. Ringo kon vanuit stilstand in contragalop aanspringen
. Contragalop deed hij eigenlijk alleen bij toeval, maar nu lukt de hulp steeds vaker! Terwijl het zo'n draak is in het begin, zo loopt hij daarna bijna zz haha!
Kirsten_S schreef:Liisette_ schreef:Nee, was niet Gringo hoor. Dit paardje staat bij de stadweides als gezelschapspaard voor een drachtige merrie en is officieel van Sollenburg.
Gelukkig!
Oh was dat niet het niet paard waar emma op reed?
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:
dan zijn die twee rondjes toch niet zo erg als hij daarna heel fijn loopt
komt vanzelf goed
Astor schreef:Melanie_B schreef:Melis, klopt het dat het echt maar 6 euro per jaar is? Of komen daar ook nog maandkosten bij?
Dat staat toch gewoon op de websitehet is inderdaad maar 6 euro per jaar. Op het begin komen der wel wat kosten bij.