Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In de kantine vonden we de actie van Ans schitterend; het minste doen en dan het snelste zijn

En we waren bij sneeuwitjegroep ook zo goed bezig met jury beïnvloeden
lotte_kim schreef:dotty schreef:K ben vorig jaar bij bergemo op kamp geweest & ik ga dit jaar ook weer!
welke datum ga jij dit jaar?
ik ga 12 augustus
. Ik hoop dat ik op Baretta mag. Shira2 schreef:Dan heb je mij als leiding die week. Harry en Ticho zijn er allebei nog steeds.
Sky, is de naam

)
?? deedee19 schreef:Oeh nice poezie. Waar heb je die vandaan. Juut ik ben de weg niet op geweest. Gaan we nog doen. Ik heb wat troubles met de juiste maat tuig vinden. Ik heb nu weer een schoftje wat aan de grote kant is. Hij kan net dicht, maar dan mag mevrouw geen grammetje afvallen. Ik denk dat ik de singel in moet laten nemen, maar vraag me af of dat kan?
Maandag heb ik weer menles en dan gaan we waarschijnlijk wel de weg op.
Ik ga deze toch maar weer terug sturen, want dat inkorten gaat hem ook niet worden. Ik baal want het is precies dezelfde als mijn instructrice heeft alleen is hij bij mij een paar cm langer. Dus maar weer op zoek naar iets nieuws.
??