Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Serada schreef:Chelle, gefeliciteerd met je nieuwe kind. Het wordt maar een volle bak bij jullie met al die peerden...![]()
Chris, ik moet deze week (op woensdag na) werken en dat ga ik helaas niet redden. Hopelijk werkt het weer een beetje voor je meee!
Al denk ik dat ik het op Dora & Hocus hou, heb m'n zwarte gelderse dus ik ben klaar
Na alles afgegeven te hebben, informatie te hebben gekregen over de revalidatie en een bakkie koffie zijn we afscheid gaan nemen van George. Gelukkig voelde hij zich beter en voelde weer warm aan. Nu maar hopen dat George morgen gaat zwemmen.

CharlyBrown schreef:Haha! Ging hij echt staan hupsen? Doet hij dat normaal niwt bij nieuwe paarden? Die chef is ook een gek figuur! En komt chef dan morgen op het journaal met z'n interview??
Awww, als jullie zo over chef vertellen, dan mis ik hem wel hoor! Kan niet wachten tot dat ik weer elke dag dat eigenwijze knappe koppie kan zien!!