Ja nou er komt helemaal geen enkele patient, tandarts is er niet dus niets te doen Mag eigenlijk ook niet internetten, maar om nu elke dag 8 uur uit me neus te vreten lijkt me ook niet gezond.
ik kan denk ik wel alle datums, ik zorg gewoon dat ik kan! moet ik alleen wel gaan sparen, want ik ga ook nog een keer met laura huren, en misschien ook nog met lena..
oeh dan ook al!! ik moet maar eens een baantje gaan zoeken, als ik zo vaak heen wil en ik moet ook nog sparen voor de herfst, want dat moet ik denk ik ook zelf betalen..
net SE wiskunde en duits gehad, ging ook wel goed. ik had echt verwacht dat deze SE week bagger zou gaan, maar het valt tot nu toe wel mee volgens mij zal zo ff kijken of er al cijfers op internet staan
Bahbah Vandaag duits proefwerk ging slecht, ik wilde persee naar school maar voel me nog steeds niet super, kon me niet concentreren en zo me hoofd voelt heel zwaar aan of zo, zou vanmiddag ook een lekkere buitenrit met smurf maken maar had ik nu even echt geen zin in, terwijl het zo mooi weer was... Baal wel haat ziek zijn!!