Oh ja, ik zal nog even vertellen welke surprises we gisteravond hadden

:
M'n moeder kreeg dus die enorme Franse Lelie van Dennis, met als cadeautjes een bloemenslinger voor op haar nieuwe brommer en een cadeaubon van de Pippoos. De Franse Lelie wil ze met een stok in de tuin zetten, ha ha!

;
M'n vader kreeg een zelfgemaakt/getekend Lego-doosje als surprise van Wesley, met als cadeautje een computermuis in de vorm van een sportauto (waarvan de lichten ook werken);
M'n broer kreeg van m'n vader een nagemaakte (op schaal!) cillinder van een Indian (motor), met als cadeautje twee nieuwe bougies voor één van z'n motoren;
Dennis kreeg van mij als surprise een karikatuur van zijn petje, met als cadeautjes dat ene T-Shirt van "Titanic Swim Team" en een steek-/ringsleutel 13 (die was hij verloren tijdens een proefritje met de auto, na het sleutelen. Bleek hij nog in het motorblok te zitten en deze is tijdens de proefrit foetsie geraakt);
M'n broer was (weer eens) te laat met het maken van een surprise, maar had een ouderwets zoekspel voor Wesley gemaakt (deden we vroeger standaard met Sinterklaas). Dus kon die door het hele huis op zoek naar het volgende gedichtje met aanwijzingen en deeltjes van het cadeautje: een Lego-auto.
M'n moeder had voor mij een gigantische appel gemaakt van papier maché, omdat ik op mijn verlanglijstje "een appel of wortel voor Maisie" had gezet en verder niets. Als cadeau kreeg ik een "appeltje voor de dorst": een heel bijzondere dubbele kop munt van Wilhelmina en Juultje, voor m'n verzameling.
En verder had ik voor iedereen een 1/5 Staatslot ingepakt in een mini-kerstsokje. Nu maar hopen dat er voor iemand, maar het liefst voor iedereen, een prijs op valt!