Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 22:33

Nicole1995 schreef:
mntj schreef:
lekker kod's uitgepakt.
mik had zn kado niet geraden. haha een afspraak bij de tattoo shop. hij wil al tijden de namen van de kids. maar maakt nooit een afspraak. nou maandag middag mij hij heen.
heb lekkere durbery sokken gekregen met een bond randje. lekker hoor. en nieuwe borstels voor mn nieuwe paard haha. die moeten dus nog even in de kast.
kids ook weer verwent. heb net rona dr nagels ge art...
rene heeft weer dure dingen gekregen voor de comp. maar ach. hij valt wel vaker buiten de boot. dus dat mag dan wel een keer.
iedereen fijne dagen.
ik ga douche. kerts groetjes en tot morgen. :brr: {:)

Waar heb je de afspraak voor Miek gemaakt mntj?
Wil er ook wel eentje bij weer,maar wil ook mijn vlinder mooier laten maken maar met wat en hoe ben ik nog niet uit.

purmerend.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 22:38

Shenavallie schreef:
meelen schreef:
Hm... die buren met die baby, wat ik vertelde.........die hebben ook een kat. Die mag al een paar jaar niet binnen (vanwege het kind wat ze al hadden). Nou loopt Ron net het laatste rondje met Beau, en ziet hij volgens hem die kat bij een leegstaand huis op de stoep zitten. We vinden het nu toch wel een beetje te gortig worden hoor. Zielig voor dat beestje. Dus Ron is nu weer ff terug om te kijken of het hem/haar echt is. En dan maar werk er van maken. Ik heb gezegd dat hij hem/haar maar mee naar huis moet nemen dan.

Zo'n achterlijke familie hebben wij ook even verderop wonen... kind is allergisch, dus beesten mogen niet meer naar binnen en zitten - weer of geen weer - buiten. Hond, kat.... De hond was dan soms dusdanig aan het janken, dat de hele buurt er gek van werd (en stinken dat hij deed, je rook het zelfs bij ons in de buurt). Gelukkig is daar onlangs werk van gemaakt en heb ik het beestje al een aardige tijd niet meer gezien.

die zat ook in de braadpan, voor de kerstdis

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 22:40

mntj schreef:
wij hadden gisteren een gewelgige aktie aan de deur van coca cola.
die moie vrachtwagen in de straat en een dame in kesrtpak met hippe kar. we kregen een fles cola en de vraag of we nog lege statiegeld flessen hadden. die waren voor de actie serius request.
vond het een te gekke aktie. helaas hedden we pas boodschappen gedaan dus geen lege flessen en geld mochten ze niet aannemen. uiteindelijk snel nog een fles leeg gemaakt. haha.
leuk gezicht zo'n verlichte vrachtwagen haha.
bij niemand anders in de wijk geweest????

niet gezien wel gehoord of gelezen bij serious request

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 22:43

Shenavallie schreef:
mntj schreef:
mm moet gaandouche. heb weinig fut.
slecht geslapen. hebben weer lekkage.GRGRGR.
en drank. slaap ik zo slecht van. maar een wijntje is ook lekker.
mike is mn ouders aan het halen. vanaaf makkelijk lekker gourmetten.
gisteren al genoeg kok gespeeld. morgen mag ik weer in de keuken.

Wij gaan 2e kerstdag wel naar de Mac ofzo, ha ha! We eten altijd heel gezond (zo goed als alle dagen groente, aardappeltjes en vlees in allerlei variaties), dus dat is dan wel een keer leuk. Of misschien een bak bami bij de Chinees, we zien wel! :D Vanavond eten we (bij mijn ouders) allerlei soorten groente, Jacked-potato's uit de oven en verschillende soorten vlees, dus wie weet heb ik morgen wel helemaal geen honger meer! :D M'n broer zou, geloof ik, Rum-taart maken voor bij de koffie: dat wordt dus lopend naar huis! ;)

dat heb ik vaker bij je gelezen,,,we eten altijd gezond .... goed excuus......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 22:45

Shenavallie schreef:
Zou ook nog wel weer een tattoo willen, maar heb werkelijk geen idee waar ik het zou moeten zetten... Je zou denken: Plek genoeg! :+ Wil het zelf wel kunnen zien.

op je voorhoofd, iedere keer als je inde spiegel kijkt zie je het..
of je plakt een tattoo op de spiegel, zie je het ook iedere keer als je in de spiegel kijkt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 22:46

LIQUITA schreef:
Afbeelding

;)

helemaal wat ik bedoel

winnitou

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-10 22:52

hebben een heerlijke dag gehad.
Begon alleen wat minder tijdens de Kerstdienst, werd de opa van Rowan zijn oppas onwel en werd afgevoerd met ambulance naar het ziekenhuis. Hij kwam gelukkig wel weer bij maar het is toch erg schrikken op dat moment. Alles ligt meteen ook stil. Kwamen dus ook vrijlaat uit de kerstdienst vandaan maar konden meteen aan de koffie bij mijn ouders (met marsepeintaart)
Hebben vanmiddag Rowan zijn nieuwe spel gespeeld (triviant-kindereditie) maar heb toch het idee dat de vragen iets te makkelijk voor hem zijn....
Daarna met moeders aan het kokkerellen, wat is dat heerlijk met zijn tweeen aan de gang, geen gestress. Hebben gezellig en heelijk gegeten (alleen Rowan wou geen paarse aardappelen (truffelaardappelen)
Zitten nu lekker uit te buiken thuis op de bank, met een kind naast me die steeds dubbel ligt van het lachen met home alone..... maar vind het eigenlijk wel bedtijd voor hem (en even rust voor moeders)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 00:37

LIQUITA schreef:
Afbeelding

;)

hihi Toppie Liquita, vind het erg leuk

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 00:45

Gisteravond was dus gezellig, erg laat naar bed, dus knuffeluurtje haal ik nooit.

Vanavond weer gezellig zitten eten met mijn broer en schoonzus.
We hadden allemaal "een paar" voorgerechten gemaakt. Hahahaha nou ik kan jullie vertellen dat
dat heel erg vult. En dan zijn er nog een paar in de koelkast blijven staan.
We hadden wel een heerlijk kerstpudding gemaakt. Stond in de AllerHande.
Kwark, Slagroom, Cake, Kersen en Ananas. Erg lekker hoor.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 00:54

Hi Ate :wave: :wave:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 11:08

winnitou schreef:
dat heb ik vaker bij je gelezen,,,we eten altijd gezond .... goed excuus......

Klopt! We eten zo goed als alle dagen groente en geen sausjes of andere vette dingen, dus dan is het wel een keer leuk om gek te doen! :D
Gisteren hadden we nog best veel eten over en om eerlijk te zijn, heb ik geen rum-taart genomen. Ik had 1 hapje geproefd en kon me het weer herinneren: die maakte m'n broer vroeger altijd als hij van zee kwam en die vond ik toen al te heftig. Dus die mocht iemand anders opeten, ha ha! Zonde van alle tijd die hij erin had gestoken, maar ik kreeg het gewoon niet weg. Heb uit beleefdheid die ene hap nog doorgeslikt. ;)

Wat ik wel heel leuk vond: m'n vader had gisteren spruitjes gemaakt en die vond ik tot voor kort echt ranzig (zoals m'n moeder ze maakte bijvoorbeeld)! Hij stond erop dat ik zijn spruitjes zou proeven en geloof het of niet: ze waren heerlijk! Hij heeft ze op een bepaalde manier ingesneden (zoals zijn eigen moeder dat deed) en alleen een beetje nootmuskaat erop, verder niets. Ik heb aan tafel direct ervan opgeschept! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 11:10

xan schreef:
Gisteravond was dus gezellig, erg laat naar bed, dus knuffeluurtje haal ik nooit.

Vanavond weer gezellig zitten eten met mijn broer en schoonzus.
We hadden allemaal "een paar" voorgerechten gemaakt. Hahahaha nou ik kan jullie vertellen dat
dat heel erg vult. En dan zijn er nog een paar in de koelkast blijven staan.
We hadden wel een heerlijk kerstpudding gemaakt. Stond in de AllerHande.
Kwark, Slagroom, Cake, Kersen en Ananas. Erg lekker hoor.

Er is vandaag geen knuffeluurtje hoor: stal is van 10 tot 16 uur open, dus je hebt alle tijd voor NoNo! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 11:12

Nu gauw naar Maisie, want dat arme kind wil ook haar stal uit! ;) Ze heeft er tenslotte bijna 24 uur onafgebroken in gestaan en dat vind ik ronduit dierenmishandeling, ha ha! :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 15:24

Shenavallie schreef:
Er is vandaag geen knuffeluurtje hoor: stal is van 10 tot 16 uur open, dus je hebt alle tijd voor NoNo! :D

Hi Shen, ik snap waar de verwarring vandaan komt, met vandaag bedoelde ik natuurlijk gister, maar voor mij was het toen nog 1e kerstdag en ik bedoelde dus die dag. Maar ik zie de tijd waarop ik het berichtje maakte, en die staat op vandaag.

En inderdaad vandaag alle tijd voor No. Alhoewel, nu weer aan het koken voor vanavond.

No was lekker fris }> maar dat waren er wel meer hoorde ik al {:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 16:13

xan schreef:
Shenavallie schreef:

Hi Shen, ik snap waar de verwarring vandaan komt, met vandaag bedoelde ik natuurlijk gister, maar voor mij was het toen nog 1e kerstdag en ik bedoelde dus die dag. Maar ik zie de tijd waarop ik het berichtje maakte, en die staat op vandaag.

En inderdaad vandaag alle tijd voor No. Alhoewel, nu weer aan het koken voor vanavond.

No was lekker fris }> maar dat waren er wel meer hoorde ik al {:)

HA HA HA, klopt! Ik zei het in de bak al tegen je: delete mijn antwoord maar! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 16:17

Wes is ook weer thuis: hij kreeg gisteravond rond een uur of 10 het lumineuze idee om te gaan logeren bij Opa en Omi. Geen probleem! Dus spullen gehaald en meneer heeft er een lange nacht doorgehaald! :z

Vanmiddag nog even een tweede keer voor vandaag bij Maisie langs geweest, dus morgenochtend is ze weer de eerste! Nu even aandacht voor de jongens, want Dennis is ook net uit z'n werk thuis. ;)

Zit nog steeds te denken wat we zullen eten vanavond, want om heeeeeeeeeeeeeeel eerlijk te zijn heb ik geeneens trek in de Mac. Zal Wes wel niet zo leuk vinden... We bedenken wel wat! Heb nog rijst en hachee in huis, dus eventueel is dat ook nog een optie. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:16

Voor m'n gevoel is het al een uur of half 10 's avonds! :O Ben de hele dag in de weer geweest (Maisie, in huis), we hebben net de hachee achter onze kiezen en al ons theerondje gehad... Zou nu zo m'n bed in kunnen, ha ha! :z

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 20:26

Oh ja, ik zal nog even vertellen welke surprises we gisteravond hadden ;) :

M'n moeder kreeg dus die enorme Franse Lelie van Dennis, met als cadeautjes een bloemenslinger voor op haar nieuwe brommer en een cadeaubon van de Pippoos. De Franse Lelie wil ze met een stok in de tuin zetten, ha ha! :D ;

M'n vader kreeg een zelfgemaakt/getekend Lego-doosje als surprise van Wesley, met als cadeautje een computermuis in de vorm van een sportauto (waarvan de lichten ook werken);

M'n broer kreeg van m'n vader een nagemaakte (op schaal!) cillinder van een Indian (motor), met als cadeautje twee nieuwe bougies voor één van z'n motoren;

Dennis kreeg van mij als surprise een karikatuur van zijn petje, met als cadeautjes dat ene T-Shirt van "Titanic Swim Team" en een steek-/ringsleutel 13 (die was hij verloren tijdens een proefritje met de auto, na het sleutelen. Bleek hij nog in het motorblok te zitten en deze is tijdens de proefrit foetsie geraakt);

M'n broer was (weer eens) te laat met het maken van een surprise, maar had een ouderwets zoekspel voor Wesley gemaakt (deden we vroeger standaard met Sinterklaas). Dus kon die door het hele huis op zoek naar het volgende gedichtje met aanwijzingen en deeltjes van het cadeautje: een Lego-auto.

M'n moeder had voor mij een gigantische appel gemaakt van papier maché, omdat ik op mijn verlanglijstje "een appel of wortel voor Maisie" had gezet en verder niets. Als cadeau kreeg ik een "appeltje voor de dorst": een heel bijzondere dubbele kop munt van Wilhelmina en Juultje, voor m'n verzameling. ;)

En verder had ik voor iedereen een 1/5 Staatslot ingepakt in een mini-kerstsokje. Nu maar hopen dat er voor iemand, maar het liefst voor iedereen, een prijs op valt! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:48

Vanmiddag bij Smuidra geweest, hebben lekker in het bos met de honden gewandeld en uitgebreid gegeten, gewoon lekker spontaan... was gezellig. Sharon (Dochter van Smuidra) was er ook.
Voor de echte gladheid maar weer terug naar huis.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:49

Smuidra, vraag van Rowan, of hij ook een keer mee mag wandelen met de honden in het bos. Hij vond het verhaal van Bono zo leuk, zo klein en denkend dat ie zo groot is, zichzelf nog nooit in de spiegel bekeken...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:50

Smuidra, de 1/4 marsepein taart is niet eens thuis gekomen, een buurvrouw verderop had het keukenraam over en die had wel zin in een stuk taart met haar visite.... haha, iets minder kilo om er weer af te lopen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:51

Shenavallie schreef:
Oh ja, ik zal nog even vertellen welke surprises we gisteravond hadden ;) :

M'n moeder kreeg dus die enorme Franse Lelie van Dennis, met als cadeautjes een bloemenslinger voor op haar nieuwe brommer en een cadeaubon van de Pippoos. De Franse Lelie wil ze met een stok in de tuin zetten, ha ha! :D ;

M'n vader kreeg een zelfgemaakt/getekend Lego-doosje als surprise van Wesley, met als cadeautje een computermuis in de vorm van een sportauto (waarvan de lichten ook werken);

M'n broer kreeg van m'n vader een nagemaakte (op schaal!) cillinder van een Indian (motor), met als cadeautje twee nieuwe bougies voor één van z'n motoren;

Dennis kreeg van mij als surprise een karikatuur van zijn petje, met als cadeautjes dat ene T-Shirt van "Titanic Swim Team" en een steek-/ringsleutel 13 (die was hij verloren tijdens een proefritje met de auto, na het sleutelen. Bleek hij nog in het motorblok te zitten en deze is tijdens de proefrit foetsie geraakt);

M'n broer was (weer eens) te laat met het maken van een surprise, maar had een ouderwets zoekspel voor Wesley gemaakt (deden we vroeger standaard met Sinterklaas). Dus kon die door het hele huis op zoek naar het volgende gedichtje met aanwijzingen en deeltjes van het cadeautje: een Lego-auto.

M'n moeder had voor mij een gigantische appel gemaakt van papier maché, omdat ik op mijn verlanglijstje "een appel of wortel voor Maisie" had gezet en verder niets. Als cadeau kreeg ik een "appeltje voor de dorst": een heel bijzondere dubbele kop munt van Wilhelmina en Juultje, voor m'n verzameling. ;)

En verder had ik voor iedereen een 1/5 Staatslot ingepakt in een mini-kerstsokje. Nu maar hopen dat er voor iemand, maar het liefst voor iedereen, een prijs op valt! :D

leuk hoor, een geslaagde Kerst?

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:15

winnitou schreef:
Smuidra, de 1/4 marsepein taart is niet eens thuis gekomen, een buurvrouw verderop had het keukenraam over en die had wel zin in een stuk taart met haar visite.... haha, iets minder kilo om er weer af te lopen

Heel goed gedaan. Ik heb met Sharon gedeeld en het andere deel voor morgen bewaard. Hij was erg lekker........

Moet je doen met Rowan een keer komen wandelen... Bono is gek op (kleine) jongetjes...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:17

smuidra schreef:
winnitou schreef:

Heel goed gedaan. Ik heb met Sharon gedeeld en het andere deel voor morgen bewaard. Hij was erg lekker........

Moet je doen met Rowan een keer komen wandelen... Bono is gek op (kleine) jongetjes...

Doen we!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:22

Nog even het schone beddengoed op het bed in dan duik ik er denk ik maar lekker vroeg in