Goeiemiddag! ik sluit mij aan bij het loopgroepje voor de rokers met kleine longen, hoewel ik sinds gister gestopt ben. Cer, er waren verschillende zalen. Bij de heavy horse show was het heel rustig, bij de rodeo zat het stampvol en daar moesten we extra voor betalen. Stieren heeft hij niet gezien want hij zat in het onoverdekte vak toen het ging regenen. Wij zijn verkast naar boven onder het dak .
Splinter
Geplaatst: 14-07-10 13:21
sinds gister? als in gister niet gerookt? of vandaag gestopt goed hoor!
_Noah
Geplaatst: 14-07-10 13:23
Ik heb gister mijn pakje opgerookt , 3 sigaretten, en nu gestopt. Hopen dat ik dan niet gelijk kilo's aankom want daar heb ik geen zin in.
ik heb nou sinds maandag niet meer gerookt, wk was laatste avond, maar goed ik stop zo vaak
Kimbaie
Geplaatst: 14-07-10 13:36
Splinter schreef:
ik heb nou sinds maandag niet meer gerookt, wk was laatste avond, maar goed ik stop zo vaak
Normaal vertel je het dan ook nooit, pas als je weer half begonnen bent.
Splinter
Geplaatst: 14-07-10 13:41
omdat ik geen zin in gezeik heb als ik weer begin he
karleylover
Geplaatst: 14-07-10 13:43
Goedemiddag! Wat een slechte weersvoorspelling zeg... Ik heb om half 6 les.. Het ziet er nu nog goed uit... wil zo even op het dakterras gaan liggen. Maar ik zag dat mijn buren ook boven lagen te zonnen. Het leek wel in hun blootje Dus weet niet of ik daar nog ga liggen.....
Succes Ilvy en Lindsey
Splinter
Geplaatst: 14-07-10 13:45
succes vanaf 4 uur begint de ellende
lekker in hun blootje gewoon bij gaan liggen en staren
Nee, die buurman van Lisanne is geen lekker hapje. Ik schrok mij rot toen ik in bikini op die steiger stond en hem achter de pc zag gluren . Vanaf 4 uur? we hebben rijles! Mag ik iemand zijn bliksemaflijder lenen?
Ilvy ik heb het vandaag over de buurman aan de andere kant, maar dat is indd ook geen lekker hapje voor ons. Jij wil zeker ook liever de overbuurman Ilvy
nou, t is geen leuke metermeneer... En ik dacht thuis te kunnen werken, maar ik krijg de kantoorlaptop niet aan, en toen dacht ik snel de benen te epileren, komt na een halve scheen die eppo eraan..en nu is de stroom eraf.,, zit ik hier..pff..