Nee, dat was afgelopen weekend bij clubkampioenschappen. 25e heb ik (pas) weer dressuur en dan hopen we op een WP.
Ooh oke
Ging het goed zondag?
Natalie1993
Geplaatst: 14-04-10 22:22
Had ik dat nog niet verteld? 1e rondje (was 90 cm) 2 balkjes omdat ze véél te snel ging. Ongecontroleerd, maar was ook 1e keer buiten springen weer. Was rondje op stijl. 2e rondje op tijd, nog steeds te snel maar beter, foutloos en goede barrage. En daarmee 2e plaats. Daarna nog duospringen en dat ging wel vaag, maar superleuk en ook nog 4e plaats + prijs.
Eerste parcours heb ik B gesprongen, ging niet echt lekker. Het stond echt heel erg hoog en ik had helaas 2 balken. Ik was aan het twijfelen of ik het L zou springen, maar toch maar gedaan. L ging erg lekker en een foutloos rondje. Dus eerste twee wp's binnen in het L .
Vandaag met Elvis paardenvoetbal gedaan samen met Char op Indi in het begin vondt Elvis de bal nog heel eng, dus de hele tijd met Indi meegelopen, hij heeft er ook een paar keer tegen aangeschopt maar helemaal snappen deed hij het nog niet en hij vondt het ook nog een beetje eng, dus morgen weer Met Herbie buitengereden, ging erg goed, daarna nog zonder zadel met alleen een halster en met het halstertouw een soort teugel gemaakt paardenvoetbal gedaan, hij heeft het al een keer eerder gedaan dus snapte hij het, ging erg goed en was ook erg leuk