Ik moet zaterdag ook werken, maar dat vind ik niet erg, lekker bij de paarden, frisse lucht.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik toevallig ook het laatste uurtje, dus waren wat eerder uit! Was wel lekker
kwart over 4 ga ik ongeveer weg naar de huishoudbeurs!

hoop voor je dat het geen pfeiffer is!..
) ik reed gewoon vanaf school, de rotonde, en dan richting me huis dus ik reed op de voorrangsweg. Maar die gast reed plotseling gewoon door!! Hij zat niet op te letten.. lekker slim zeg.
Hij kon ook niet zoveel doen, als hij alleen had geremd en ik door was gereden was me auto waarschijnlijk zo plat als een dubbeltje. Maar goed daar hoef ik gelukkig niet over na te denken! 
Gelukkig is het goed afgelopen

josewoos schreef:x_kelsey_x schreef:Misschien had ik moeten zeggen: mag ik voor de zekerheid even je nummer noteren, mocht er nog iets met me auto mankerenWhaha!
Jaaaaa! Dat was nou nog eens een leuke verhaal geweest voor jullie kleinkinderen
LieZ_Horses schreef:x_kelsey_x schreef:Misschien had ik moeten zeggen: mag ik voor de zekerheid even je nummer noteren, mocht er nog iets met me auto mankerenWhaha!
Ja, dat had je moeten doen! Had je er misschien nog een leuke date aan over gehouden.
x_kelsey_x schreef:Nee toch? die lange weg met heel veel hobbels, zeg maar vanaf karwei naar de hamershof, dat heet toch ook de hamersveldseweg?of niet?!

josewoos schreef:x_kelsey_x schreef:Nee toch? die lange weg met heel veel hobbels, zeg maar vanaf karwei naar de hamershof, dat heet toch ook de hamersveldseweg?of niet?!
Ja die weg bedoelde ik ook
Maar rotonde kom ik geloof ik niet tegen.... Bedoel je nou die boerderij op de hoek die van ellende bijna in elkaar valt waar wat sprongen buiten staan? Is dat een springstal?
bij het politiebureau, die zit niet aan de hamersveldse weg, maar vanaf de rotonde naar die kruising op de hamersveldse weg 
maar die bedoel ik wel
denk een oude springstal ofzo haha
maar roos en ik zeiden altijd als we samen naar stal gingen fietsen ja om zo laat bij de springstal?