gatver! ben er echt klaar mee! m'n scooter staat nog steeds bij suus en die moet daar voorlopig nog wel blijven staan denk ik... ik kan zo echt niet terug rijden
dat snap ik nou niet he, ik heb mn schaatsen echt al 15 jaar en daarvoor had ik een paar van mn moeder, tlijkt wel of dan elk jaar mensen ene paar nieuwe schaatsen kopen? OP een gegeven moment heb je toch?
Euh ja ! ik heb ook schaatsen van tig jaar terug! Ze zijn nu wel iets te klein maar ja voor dat half uurtje wat ik met CHris nu stil sta op het ijs..
Talida
Geplaatst: 08-01-10 21:26
haha ben mn schaatsen kwijt, vriendin had wat nodig voor dr dochter.
pfff heeft de al eerder genoemde Tommie V. te V. allebei de bakken gehuurd ofzo van 10 tot 13... Hoop dat ie lekker veel dokt ervoor, straks een nieuwe bodem erin
sniesie
Geplaatst: 09-01-10 06:57
Maar alle kindertjes hebben ook nieuwe schaatsen nodig voor de komende 15 jaar
Ik heb gister zoooooo heerlijk gelest op Salli Zo ff rustig aan rijden en dan weer gauw naar huis.
Ik kom net van stal en kwam bijna niet meer weg uit de parkeerplaats hihi Heel Hillegom, Katwijk, Noordwijk en omstreken zit zonder stroom daar wordt je ook niet gelukkig van!
nou omdat ik al moeite heb met het warm krijgen zonder mijn electrische dekentje...laat staan alle oude mensjes;) maar er is weer stroom bij mij aan de overkant dus denk dat alles weer is opgelost:D:D