Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pebbs schreef:ik vind um niet echt mooi ofzo

!
Astor schreef:Ushi was inderdaad ook erg stoffig. Die heeft eens een flinke poetsbeurt nodig
En we hebben een tijdje geleden ook een Ushi op de manege gehad.
Dat was een bruin paard met een witte bles maar die was heel snel weer weg gegaan.
Daar heb ik ook nog een foto van op mij pc gemaakt door Elja toendertijd.
ze staat er niet mooi op ofzo maar het is niet dat je zegt van Ieeell
geen tuiger maar toch wel iets groots (tenminste ze ziet er niet klein uit )
claudiaaB schreef:Maar ze bleef ook pijn hebbe.. ze stond altijd half op de beentjes.. Toen ze daar lag in de weide heb ik een uur ofzo naar haar gekeke en veel fotos gemaakt..
Echt sneu..
Maar die nieuwe ziet er wel leuk uit ! spreekt me wel aan eigenlijkze staat er niet mooi op ofzo maar het is niet dat je zegt van Ieeell
En een x wat andersgeen tuiger maar toch wel iets groots (tenminste ze ziet er niet klein uit )
. Ze ziet er snoepig uit
. Iriis_ schreef:Ik schaam me echt DOOOD voor die foto's!!.. Het ziet er ZOO sukkelig uit!
De vriend van Jolien heeft zo mooie foto's gemaakt, maar kijk hoe hij erop staat..![]()
Wat een afgang

Astor schreef:Iriis_ schreef:Ik schaam me echt DOOOD voor die foto's!!.. Het ziet er ZOO sukkelig uit!
De vriend van Jolien heeft zo mooie foto's gemaakt, maar kijk hoe hij erop staat..![]()
Wat een afgang
Daar ben ik het niet helemaal met je eens hoor! Het ligt ook voornamelijk aan de momenten die hij heeft gefotografeert.
En de volgende foto's vind ik totaal NIET SUKKELIG
Moet je kijken wat een kracht!
.
.
.