Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Twinklebel schreef:Merrie's die nog maar zes weken hoeven horen sloom, log en lui te zijn:
sambagirl schreef:aatjuh12 schreef:op dit moment zoek ik nog:6, 12, 13, 56, 107, 126, 155, 158, 191, 2x 205, 213, 265
dan zoek ik nog voor andere: 173, 64, 31, 46,74, 27, 113 en 160
Hoop dat iemand me kan helpen :p haha ben aan alle kanten aan het ruilen en vragen :p dus hoop dat ik de boeken snel vol krijg!
Ding Dong speciale aanbieding: de vetgedrukte heb ik voor je, die neem ik donderdag mee (als je ff help herinneren!)
Twinklebel schreef:Jullie kletsen echt veel af!
Maar wil even zeggen dat ik vind dat de manegepaarden bij Chardon het echt goed hebben, zeker vergeleken bij veel andere manege's. Tuurlijk zou meer weidegang fijn voor ze zijn, maar ze zien er altijd goed verzorgd uit, wordt lang aangekeken als ze kreupel zijn, en als het hopeloos is krijgen ze een genadig einde....
De zus van een vriendin van mij heeft trouwens nog een oud manegepaard van Chardon staan, beestje is dik in de twintig, kon een jaar of tien geleden het manegewerk niet meer aan en heeft bij haar een goed tehuis gevonden. Als die het zo slecht had gehad al die jaren op de manege was die echt niet zo oud geworden.....
DJoysDesignz schreef:Donderdag is leuke les... en melissa is er niet aankomende 2 weken dus kan je bij ons