Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en rigby....
jaloerss! Lopen je laarzen trouwens lekker? 

en heeeel misschiein mag ik d'r zelfs blijven. mijn collega's zeggen dat het wel lukt enzo, maar ik ga er zelf nog niet van uit zegmaar.. Maar ik hoop het echt. - ohja fleur ik moet je even spreken over logeren....-
Ik kan/mag/moet mascha weer rijden. Ja je leest het goed, moet
ik ga het even uitleggen. Mascha had ingescheurde hoeven, zover dat bijna in het vlees scheurde.. ik durfde niet te rijden.. shadow liep op een onvoorklaarbare wijze ook opeens lichtelijk kreupel.. ik heb echt het idee dat er een vloek boven ons hangt. er is altijd wel wat met de paardjes... maargoed. Mijn vader is wat in de buurt gaan informeren en toen kwam een buurman met zijn hoefsmid, die zou er best wel naar willen kijken. Zo gezegd zo gedaan, die is woensdag geweest en heeft d'r hoefjes behandeld. hij zei ook dat mascha op dieet moest. dus mee moest bewegen, dus ik moest weer rijden. Wat hij precies met de hoefjes heeft gedaan weetik neit precies omdat ik toen aan het werken was. mijn vader heeft me alles uitgelegd. maar ik was toen nogal moe
haha maaar het komt goed.
vanavond heb ik nog even gereden en ze liep best wel goed, voor zo'n lange tijd. en dr galopje was weer heeerlijk typische lomp en vrolijk. That's mascha
ik moet jou even hebbenn.

!!

jaloers! had jij ook niet last van ik wil terug verschijnselen haha? :p ik had dat echt extreem. god oh god. nu nog steeds ik zit zelfs te dromen over massepas en inislot jaja :p
en hoe gaat het nu? jeetje zeg. dat l.ijkt me echt erg... heelveel sterkte lief!
) 

hou je ons nog opd e hoogte?