Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Ik blijf het gewoon hier neer zetten
Dan reageer je er niet op. Ik voel me daar fijner bij, en
er reageren tenminste mensen erop. Ik ga het niet opkroppen
want anders krijg ik dat later weer, dat alles er in één keer uit springt.
Zal wél proberen te minderen.
Snap je dan niet dat ik het niet fijn vind!!!
Dringt het niet door ofzoo!!
Damnn ik heb je al heel veel laten zetten hier en ik moest iedere keer weer met moeite in mezelf zeggen tis voor haar laat het toe..
Maar nuuu kan ik het niet meer hebben.. damnn hee..
je snapt het echt niet he..
ik vraag het heel netjes aan je en je denkt gewoon alleen aan jezelf!
lekker ego..
Melanie_B schreef:Nee hoor.
Man, als het op Philander ging stond het erook allemaal.. en ook dán hadden wij je állemaal gesteunt.
En nogmaals de een verwerkt het anders dan de rest.
Je kan niet verlangen dat ik er mee stop, wel dat ik het verminder.
En dat jij depressief bent geweest vind ik heel erg, en snap zeker dat je er moeite mee hebt, maar ermee stoppen kan je niet van mij verlangen Jane.
? Jane_ schreef:Zijn de foto's leukk Emm?
.
.

.
! Pebbs schreef:ook ik heb een aantal keer op nicky gereden, weet niet hoevaakmaar ik weet wel dat het een super paard was, ze hoorde idd niet op de manege, ze moest gewoon van 1 iemand zijn, net zoals toen ze door Kirsten_D gehuurd werd die 2 jaar. Je zag gewoon hoe ze veranderde, bij haar werd ze steeds vrolijker, ze reed heel fijn als ik haar zag rijden, ze veranderde zo erg als er 1 vast iemand op reed, en dan liep ze weer in de lessen en dan sukkelde ze maar ongelukkig door de bak heen.
Ze was ontzettend gevoelig, maar ontzettend fijn te rijden.
Ze zal bij mij ook zeker een speciaal plekje in me hart hebben, ik heb veel van haar geleerd vooral met springen.

Kirsten_D schreef:gefeliciteerd danielle!!
.
.
. duurt nog wel even, maar jaaa =) . Dj69 schreef:Melissa keimooie foto,s Wauwww
Mag ik er een in mijn profiel gebruiken?? Zo mooi.En ik heb een weblog mag ik een foto van jou daarop.Met je naam erop natuurlijk!!!!